Bedankt lieve allemaal
Het is fijn dat er veel herkenning is! Ik ben weer wat meer gerustgesteld
Oh goeie, dank je wel!
Ja. Onze oudste was wel jonger (15mnd) maar ik had geen zin in gedoe en de commode niet kunnen gebruiken tijdens slaapjes dus een 2e commode gekocht. En een extra verschoonkussen beneden.
Maar als je nog zwanger bent kun je toch gewoon naar de babykamer? Want die baby ligt in je buik te slapen, niet in de kamer.
Ik vind een tweede commode best logisch maar de logica van zwanger verschonen niet haha.
Wat is het merk? Kan het net niet lezen.
Lekker complete tip zo, haha.
Elskbar! Ik heb ze via Nappy’s gekocht. Die hebben af en toe wel sale, ik wilde eigenlijk daar op wachten maar de handigheid van er twee hebben (moet toch na een aantal maaltijden wel in de was) won.
Mijn dochter is 20 maanden, klein voor haar leeftijd (net in maat 80) en begint net stukjes los te lopen. We hebben nog niks van een loopfietsje/stepje/zitauto’tje (heet dat zo??) voor haar, maar nu ze wat mobieler begint te worden leek het me wel een goed moment zo iets aan te schaffen. Heeft iemand een tip wat geschikt zou zijn?
Wij hadden deze: (Fisher-Price Zebra looptrainer - Baby speelgoed 6 maanden - Nederlands | bol.com)
Werkte prima. Hij stapte ermee rond en vond de geluidjes etc. ook leuk. Toen hij eenmaal liep gebruikte hij hem nog geregeld om door het huis heen te rennen
Zo’n vierwieler en tweewieler van Puky zijn echt omverwoestbaar en veel op marktplaats te vinden. Ik vind het ook fijn dat ik die in de tuin kan laten slingeren en na een regenbui niet sta te balen dat er een loopfiets van 200 euro staat te verpieteren. Op de vierwieler zou ze al heel goed passen, die gebruikte mijn dochter vanaf een maand of 10
Ben wel benieuwd of hier iemand een au pair heeft en wat de ervaring daarmee is! En ook welk bureau een tip kan zijn!
Familielid heeft dit vanaf baby zijnde tot heden (8jaar) en bevalt dus goed. Het is een keer voor gekomen dat het echt niets was, dat meisje wilde af en toe wel oppassen maar wilde vooral op vakantie door Nederland, niet hoe ze zich leerder had voorgedaan. Zij hebben vooralsnog altijd Spaanse au pairs dus hun kind spreekt ook spaans. Laatste tijd is het wat moeilijker om iemand te vinden begreep ik.
Deze twee hebben wij en echt een hit. En heel goed tweedehands op marktplaats te vinden.
Pukylino loopfiets met 4 wielen: Loopfiets Pukylino - Altijd de laagste prijs bij loopfietsen.nl
Bobbycar (verschillende kleuren)
Met een loopding erachter:
Wij hebben een hele collectie
De step is het fijnste voor binnen en buiten, die auto werkt buiten eigenlijk niet. De loopwagen vindt ze wel leuk maar vooral de knopjes (die hebben we bij de speelotheek geleend dus gaat ook weer terug)
De step is ook in hoogte verstelbaar qua zitje, mijn dochter is ook klein en zit daar heel goed op.
Maar ik vind die step wel echt heel duur
Van welk merk is die bovenste step?
Scoot and ride!
Wij hebben een pukylino en een lena, maar haar beentjes zijn voor beiden nog te kort (16 maanden). Met een karretje loopt ze wel.
Wat voor ruimte hebben jullie voor de aupair? Een kamer in huis of in een ‘bijgebouw’/omgebouwde garage ofzo. Even nieuwsgierig, het lijkt me ideaal en leuk maar ook een inbreuk op je privacy
Na de proactieve vreetjurk-tip van @Feather (dank daarvoor!) bedacht ik me dat ik ook 1 babyitem heb waar ik eigenlijk zo blij mee ben (), maar ik nooit hier zie. Dus ff tippen want misschien zijn er meer mensen met deze wens.
De Oxo tot billendoekjesbox. Doekjes blijven vochtig, doekjes komen er 1 voor 1 uit vanwege de verzwaring, en je kan alles met 1 hand doen. Ik kocht hem toen ik zwanger was en voelde me heel “extra” maar nu 15 maanden later ben ik er nog steeds elke dag zo blij mee
Ik doe trouwens gewoon een pakje doekjes zonder sluitsticker in de box. Dus haal de doekjes niet uit de verpakking.
Wat is het voordeel van een loopfiets of loopwagen?
Eens! Destijds geinfluenced door Mascha, maar is wel echt een goede koop geweest