Wij hadden dit ook met onze dochter en zijn toen met 17 maanden cold turkey gestopt met de fles. Heb toen nog heel even sochtends fles gegeven maar ook daar snel mee gestopt. Savonds krijgt ze fles van 240.
Mijn dochter werd 3 of 4 x wakker snachts.
Mijn kind kon ik niet voor de gek houden met meer water, wat ik hier idd vaak als tip lees. Dan had ze gewoon snel weer honger of had ze niet genoeg aan zoān fles.
Wellicht controversieel, maar misschien heeft hij het nog gewoon nodig ās nachts en kunnen jullie het beter accepteren dan er tegen vechten. Hij is ook nog heel jong. Lang niet alle kinderen slapen al door met 13 maanden. De mijne iig nog lang niet.
Ik zou gewoon een (niet verdunde) fles geven. Mijn kinderen hadden op die leeftijd vaak nog een nachtfles op die leeftijd (ook fases met 2 flessen). En dat stopte echt vanzelf weer. Vaak gaf ik ze gewoon de fles in bed die ze dan zelf opdronken, en ging zelf meteen weer in bed liggen.
Ik ben ook het gevecht aangegaan (want ze sliep eerst door dus ik dacht dat het niet meer nodig was) maar dat was echt voor niemand leuk.
Hier super tevreden van urban arrow. Aan de prijs maar rijdt echt heerlijk!
@Baratheon mijn kindje is net wat jonger maar heeft ook fases dat hij echt zijn fles nodig heeft ās avonds / ās nachts. En een paar weken later weer niet. Herkenbaar
Ik heb 2 weken de Dolly getest aan huis (dat vond ik echt ideaal en die wordt binnenkort geleverd! Zelf geen ervaring met een Urban Arrow. Ik wilde eigenlijk heel graag de Lovens, maar ik vond de prijs behoorlijk hoog (meer dan ā¬6000 en dan nog geen accessoires erbij). Terwijl de Dolly dezelfde krachtig motor e.d. had voor minder. Wij hebben ā¬4400 in een actie betaald incl regenhuif. Ik heb zelfs de maxi Cosi houders mogen lenen totdat onze baby in de peuterschaal past, scheelt weer! Ik zou zeggen maak wat proefritten en kijk wat je fijn vindt en belangrijk!
Ik heb een wat onbekender merk via de fietsenmaker (mijn vriend had die al staan en ben die gaan gebruiken). Urban wheelz cargo heet het merk. Gebruik hem niet veel, alleen als het mooi weer is. Woon zelf niet in de stad, maar heel heuvel en bosachtig, en kan daar prima mee weg hier.
Heel tevreden over de Dolly. En de klantenservice is echt meer dan goed!
Idem hier, echt geen moment spijt gehad van de Dolly. Onlangs heeft āie een grote beurt gehad. Ik gaf aan dat de fiets soms wat lastig aanging en kreeg direct een nieuw display erop.
Hier hetzelfde met een accu. Die krengen kosten honderden euroās en ik kreeg gewoon een nieuwe, no questions asked.
Ik zou lekker gaan proefrijden bij bijv een keten als Juizz. Ik had ook mān zinnen gezet op Lovens of UA en uiteindelijk was Carqon het allerfijnste. Dus het is echt persoonlijk
Welke wc bril met ingebouwde verkleiner hebben jullie? Sommige hebben echt slechte recensies en wil wel beetje lekker zitten zelf.
Wij hebben gewoon een losse verkleiner van de IKEA. Wist niet eens dat er WC brillen met een ingebouwde verkleiner te koop waren
Wij hebben ook een Carqon en ik ben er ook al 2 jaar onwijs tevreden over! Zoān fijne fiets!
Ja wij zijn net verhuisd en de wcbrillen hier vind ik echt vies. Dus dacht dan koop ik meteen dit.
Ik zou even een rondje uitproberen doen (wat @kleinmaargroot ook al zegt), ik dacht eerst een Lovens te willen kopen maar die vond ik echt fietsen als een dweil. We hebben nu een Gazelle Makki, fietste het lekkerst vond ik en vrij veel waar voor je geld tov UA en lovens bijv.
Mooi deze 2 gesprekken over bakfietsen en wc-brillen door elkaar en dan over āeen rondje uitproberenā lezen
Nog even hierop terugkomend⦠Ik slaap sinds kort ong. de helft van de nacht samen met mn dreumes (1,5). Vind ik helemaal prima, maar ik kan niet echt vinden wat voor richtlijnen/tips hiervoor gelden. Als baby wilde ze nooit samen slapen, dus heb 0 ervaring. Op socials zie je wel eens filmpjes van kinderen gewoon onder het dekbed e.d. maar ik heb geen idee of dat kan op deze leeftijd. Maar ze is natuurlijk stukken minder āhopeloosā dan een baby. Iemand goede tips?
Heeft iemand nog een tip voor een leuk uitje met een driejarige in de buurt van Den Bosch (voor aankomend weekend)?
Wat voor iets zoek je? Buiten, binnen, vooral leuk voor kind of ook voor volwassenen?