Heel tevreden over de Dolly. En de klantenservice is echt meer dan goed!
Idem hier, echt geen moment spijt gehad van de Dolly. Onlangs heeft âie een grote beurt gehad. Ik gaf aan dat de fiets soms wat lastig aanging en kreeg direct een nieuw display erop.
Hier hetzelfde met een accu. Die krengen kosten honderden euroâs en ik kreeg gewoon een nieuwe, no questions asked.
Ik zou lekker gaan proefrijden bij bijv een keten als Juizz. Ik had ook mân zinnen gezet op Lovens of UA en uiteindelijk was Carqon het allerfijnste. Dus het is echt persoonlijk
Welke wc bril met ingebouwde verkleiner hebben jullie? Sommige hebben echt slechte recensies en wil wel beetje lekker zitten zelf.
Wij hebben gewoon een losse verkleiner van de IKEA. Wist niet eens dat er WC brillen met een ingebouwde verkleiner te koop waren ![]()
Wij hebben ook een Carqon en ik ben er ook al 2 jaar onwijs tevreden over! Zoân fijne fiets!
Ja wij zijn net verhuisd en de wcbrillen hier vind ik echt vies. Dus dacht dan koop ik meteen dit.
Ik zou even een rondje uitproberen doen (wat @kleinmaargroot ook al zegt), ik dacht eerst een Lovens te willen kopen maar die vond ik echt fietsen als een dweil. We hebben nu een Gazelle Makki, fietste het lekkerst vond ik en vrij veel waar voor je geld tov UA en lovens bijv.
Mooi deze 2 gesprekken over bakfietsen en wc-brillen door elkaar en dan over âeen rondje uitproberenâ lezen ![]()
Nog even hierop terugkomend⊠Ik slaap sinds kort ong. de helft van de nacht samen met mn dreumes (1,5). Vind ik helemaal prima, maar ik kan niet echt vinden wat voor richtlijnen/tips hiervoor gelden. Als baby wilde ze nooit samen slapen, dus heb 0 ervaring. Op socials zie je wel eens filmpjes van kinderen gewoon onder het dekbed e.d. maar ik heb geen idee of dat kan op deze leeftijd. Maar ze is natuurlijk stukken minder âhopeloosâ dan een baby. Iemand goede tips?
Heeft iemand nog een tip voor een leuk uitje met een driejarige in de buurt van Den Bosch (voor aankomend weekend)?
Wat voor iets zoek je? Buiten, binnen, vooral leuk voor kind of ook voor volwassenen?
Binnen of buiten maakt niet uit, mijn zoontje is vrij rustig (houdt niet van heel harde geluiden) en ik wil niet naar een krijspaleis, maar zoek wel een uitje wat voor hem leuk is!
Ja dit @itakepictures, wij zijn ook heel erg tevreden over de Gazelle Makki. En ook helemaal eens met wat @merel zegt, vrij veel waar voor je geld!
Ik heb binnenkort een paar uurtjes te doden in Rotterdam vlakbij Centraal, wat zijn leuke dingen om te doen met peuter en baby? Leuke cafés met speelplek zijn ook welkom.
Bij droog weer is wandelen bij de Moerputten leuk, is qua lengte (5 km) ook wel te doen. In Nuland zit 't Heike, dat is een leuke gratis kinderboerderij en buitenspeeltuin. Of Kasteel Heeswijk, daar hebben ze nu ook een winter tentoonstelling en is leuk als je kind al een beetje fantasie heeft / into ridders en kastelen is. Kindertheater Pietepaf schijnt ook leuk te zijn en heeft dit weekend voorstellingen, maar ben ik zelf nooit geweest. Of misschien een tocht op de Binnendieze? Dat zou mijn peuter ook top vinden.
In Oss heb je een leuke kinderboerderij de Elzenhoek, ernaast zit een speeltuin maar weet niet zeker of die al open is vaak pas na Pasen.
Die speeltuin opent inderdaad pas met pasen! Wel meer dingen in de buurt die pas vanaf april weer open gaan, best jammer. In Rosmalen zit bijvoorbeeld ook een leuke speeltuin, 't Kwekkeltje, maar die opent ook pas 1 april