Over helmen gesproken, iemand tips voor een helm voor een baby met een mini hoofd met een omtrek van 43,5 cm. Kan niks passends vinden maar wil nu toch wel graag met haar gaan fietsen.
Mijn zoon heeft ook een klein hoofd maar geen idee wat z’n hoofdomtrek was toen we gingen fietsen. Anyway, bobike xs paste hier wel
Thanks. Zie dat de bobike XXS vanaf 44 cm gaat. Had een soortgelijke besteld van polisport die ook vanaf 44 cm kon maar die is ook nog te groot. Echt een zoektocht.
Ik heb nu bobike maar vind die echt prut. Ook een heel vervelend sluitinkje.
Ik had hiervoor polisport regenboog helm en die was echt heel fijn. Mijn dochter heefr nog steeds een mini hoofd.
Ik had de kleinste van decathlon en dan zo’n bivakmuts van dilling eronder. Zo past 44 cm misschien ook bij jouw kindje
Ik heb dit ding en is echt top Abus Helm Smiley 3.0 - Green Nordic - S ( 45-50 CM ) - Kinder Fietshelm | bol
De decathlon helm is ook vanaf 44cm maar mijn kind had ook een klein, smal hoofd en dit was de best zittende helm met bivakmuts eronder. Bobike zat heel raar.
Thanks ben ook fan van de abus helm, heb die voor mijn zoon. Maar ook gepast bij baby en is nog veel te groot voor haar. Mijn zoon paste die wel met deze leeftijd.
Ah dat is jammer
Wij hebben die van Scoot & ride. Hier was eigenlijk ook alles te groot. Deze op het randje maar het ging wel redelijk met een muts of zachte pet eronder.
De eerste verjaardag van mijn baby komt eraan en wat is het dan lastig om cadeaus te bedenken. We hebben alles al voor de oudste. Van ons krijgt hij sowieso niks, want we weten echt niks te verzinnen. Van mijn ouders een loopfietsje, maar mijn schoonouders willen ook wel iets groters geven. Iemand nog ideeën?
Het lijkt me ook goed dat het dusdanig oninteressant is voor een driejarige dat het niet weer geconfisqueerd wordt door zijn grote broer. Want dat gebeurt nu wel met het meeste, zelfs echt babyspeelgoed is ineens interessant. Maar ook een wat groter cadeau wat juist lang leuk blijft mag. Misschien iets voor buiten, maar we hebben best weinig ruimte.
Coblo/connetix maar dat nog niet echt iets voor 1 jaar, maar zeker wel voor later. Een niet te grote watertafel? Voor de 1e verjaardag van de jongste hebben we geld gevraagd voor uitjes en hebben daar een dagje dierentuin van gedaan. Je zou bv ook een strippenkaart voor een speeltuin oid kunnen vragen? Bij ons in de buurt hebt je ook kinderyoga, ook voor dreumessen. Misschien daar een bijdrage voor?
Iets wat verderop leuk wordt?
Bijv een duplo trein, Of Stapelstein? Of grimms regenboog/blokken set. Offff modu. Iets voor in de tuin (modderkeuken, zandbak). Herkenbaar dat het dan al snel door de oudere kinderen gepakt wordt. Maar dat hebben we hier inmiddels losgelaten haha
Wij hebben voor allebei juist iets gegeven waar ze beide wat aan hebben. Voor de jongste toen ze 1 werd twee stapelstein stenen en voor de oudste een opvouwbare turnmat van ikea. Die schuif je makkelijk onder de bank.
En met de dingen samen spelen ze heel leuk.
Aah zielig. Misschien hele slechte tip, maar ik kreeg vroeger altijd een kleine bakje naturel chips. Dat voelde heel droog en door het zout ging ik ook vaak wat extra drinken.
Daarnaast zijn kaiserbroodjes en appels hier altijd standaard go to bij buikgriep en overgeven.
Mijn bijna eenjarige krijgt dus de iglu blokken haha. Die overwoog je toch ook? Die regenboog vind ik echt leuk.
Oja die is echt leuk maar ik denk dat de baby het alweer minder interessant vindt, die wil nu vooral staan. Daarnaast wel heel duur + groot. Zat meer te denken aan rond de vijftig euro.
Ik denk dat het een watertafel wordt! En we willen nog wat nieuw klein buitenspeelgoed dus dat kopen wij er dan bij.
Ik vind zelf de Duplo brandweerkazerne die laatst gepost werd wel heel leuk, maar sowieso dat mijn oudste dan denkt dat die voor hem is. Hij is echt heel bezitterig op het moment, en vooral Duplo is dan geen groot succes want de baby kruipt daar dwars doorheen. Dat wordt wachten tot Sinterklaas
Hier ook al een keer vergelijkbaar gehad bij mijn dochter. Wij hebben haar gewoon alles gegeven waar ze om vroeg (bijv. ontbijtkoek wat ze normaal niet mocht) en dan ging er meestal wel 1 hapje in ofzo. Volgens huisarts kon het echt wel even duren voordat ze weer echt fatsoenlijk gingen eten en was het mini-beetje eten genoeg. Ik kreeg het een paar dagen later en heb 2 weken niets kunnen eten zonder dat m’n maag ging protesteren, dus ik snapte daarna wel wat zij voelde.
Ja moet je voorstellen wat een flinke ontsteking er dan eigenlijk in je maag zit he! Vandaag eet hij gelukkig voor het eerst weer wat beter dus daar ben ik blij om. Wat zo’n kind allemaal te verduren krijgt aan virussen
Is er toevallig iemand die het Little Dutch Goose speendoekje heeft het en niet gebruikt? Het gaat om deze:
Het is overal uitverkocht en het gaat uit de collectie. Maar het is de lievelingsknuffel van ons kind. We gaan binnenkort voor langere tijd naar het buitenland en wilde graag een reserve meenemen.
Ik zou het graag van je overnemen.