Ik ben op zoek naar een leuk vakantiehuis in Nederland of misschien net over de grens voor minimaal 14 volwassenen en 10 kinderen. Belangrijk is uiteraard dat er ruimte is, voldoende sanitair, een lekkere binnenruimte maar ook buiten. Zwembad, speeltoestellen zijn ee. Leuke toevoeging, geen must.
Mijn peuter groeit enorm in de lengte maar niet in de breedte. Met als gevolg dat maat 86 te kort wordt en maat 92 qua lengte goed past maar veeeel te breed is. Wie weet er fijne broeken voor smalle jongens met in verhouding lange benen?
Wel een specifieke vraag voor hier, ik zou gewoon via airbnb oid iets proberen.
En dan ook nog zonder luier?
Dat vond ik zelf toen namelijk ellendig ⦠maar 86 en 92 lijkt zovaak nog gericht op een luierā¦
Hema en Zara en sommige van H&M hebben van die bijstel bandjes in de taille. En Name it zijn ook fijn!
Ik vind de skinny en super skinny van Hema heel smal vallen, zit elastiek in aan de bovenkant maar ook de billen en pijpen zijn echt smal. En sommige broeken van name it vallen ook smal. H&m in ieder geval zeker overslaan want daar vallen alle broeken extra breed naar mijn idee
Sorry geen tip maar wow wat intens
Name It heeft ook voor jongens smalle modellen.
En een vriendin van mij is fan van Wibra jeans voor haar smalle jongen met lange benen.
Herkenbaar formaat wat je zoekt haha
Katjeskelder?
Landal heeft ook grote accommodaties voor 20 mensen. Weet niet hoeveel kleintjes erbij zijn, maar dat scheelt natuurlijk ook, dan heb je camping bedjes bij kamers in ipv echt bedden.
Voordeel van op een park vinden wij wel dat je altijd lekker kan zwemmen, kan afhalen etc. Zonder echt met al die kids het park af te moeten haha
Edit: en out of the box! Wij houden ook wel van clamping haha. Op redelijk wat parken heb je van die super mooie ingerichte tenten op velden. Dan huurden we letterlijk dat hele veld. Want 6-7 tenten, zit je wel aan met zoveel. Elk gezin zān eigen tent, en dan heb je echt de ruimte om lekker met zān allen te zitten buiten enz
Name it en de extra lange Zara broeken zijn top! Ik heb ook zoān lange dunne en heb nog een paar broekjes in lange 86/smalle 92. Ik kan fotoās voor je maken mocht je interesse hebben!
Vond Z8 toen wel fijn. Prenatal had vaak ook merken waarbij je de taille kon aanpassen. Sommige skinnys van Zara hebben dat ook.
Ik heb ook wat broekjes van Koko Noko die te verstellen zijn in de breedte
Wij zijn vaak bij Marveld recreatie geweest met 12 volwassenen en 10 kids. Maar wij doen dan altijd huisjes naast elkaar. Weet niet of ze een hele grote bungalow hebben voor zoān grote groep. Zwembad is echt top.
Ik dacht dat de actie altijd was alle extra paginas gratis, maar dat is dus niet?
Mijn boek staat ook klaar⦠hij was 300,- dus bwn benieuwd wat er aan kosten overblijft
Nee, dit is wel echt de beste actie die ze hebben
Ben nu op reis voor mn werk dus geen laptop mee maar kom precies op tijd terug om te bestellen dus dat ga ik zeker doen. Dank je!
Vrienden van mij hebben hier wel eens gezeten met veel volwassenen en kids. Was een aanrader.
Maar⦠heb je meer dan 100 paginaās dan haha?
Het is ook alleen de basis, dus niet als je ook nog kiest voor platliggend zijn die kosten niet ook nog gratis zegmaar
Weet iemand - wellicht van vorig jaar - of er merken/winkels met wandelwagens meedoen met Black Friday?