En de vrije school leunt heel erg op ouderparticipatie
(Voordat iedereen denkt dat ik me niet wil inzetten voor school, dat valt ook wel mee hoor ).
En de vrije school leunt heel erg op ouderparticipatie
(Voordat iedereen denkt dat ik me niet wil inzetten voor school, dat valt ook wel mee hoor ).
Hahahahaha ook dat
Onze potentiële au pair houdt van knutselen
Ik weet niet wat je precies bedoelt met waterafstotende jas, maar ik vind die regenjassen van de Hema heel fijn. Heb ze voor beide kids, zijn lekker gevoerd en een boordje bij de mouwen zodat er geen water of wind in de mouwen komt.
Ik wil een newborn mutsje kopen maar de kleinste maat die nog te koop is is 38, ik heb echt geen idee hoe groot dat is. Is dat te groot voor een newborn? ik kan dit echt niet weerstaan
Volgens mij is dat geen newborn maat… als het getal staat voor de hoofdomtrek van de baby tenminste.
Op de site van mini rodini zelf kan je zien dat 36-38 voor newborns is!
M’n zoon wordt bijna 3 en zit eraan te denken om zoiets als connetix te kopen. Maakt het nog uit of je bijvoorbeeld connetix, magnatiles of een ander type koopt? En wat is het leuke pakket om mee te starten?
Hoe is de lengte van deze leggings? Ik vind de pijpen van h&m vaak zo kort vallen (en breed)
Connetix, mangatiles en coblo passen ook allemaal op elkaar dus maakt niet zoveel uit. Is qua kwaliteit ook allemaal zo goed als gelijk aan elkaar volgens mij.
Heb er toevallig laatst ook hier wat over gedeeld; Tips, ervaringen & aanraders #8 - #4952 door Suikerklontje
Ah thanks! Niet goed genoeg gezocht, want dat was exact dezelfde vraag. Dan gaan we wel voor een wat groter pakket. En ook leuk om te lezen dat een 1-jarige er ook al een beetje mee kan spelen.
Ik heb er recent een bij nameit gekocht. Maar zie hem niet online. Het was echt recent in de winkel van de nieuwe collectie. Met knoopjes. Als iemand tip heeft om de vlekken eruit te krijgen, heel graag.
Zeeman heeft nu ook maar wel meer bloemetjes style
Hema! Oh wel maat 62 zie ik. Anders Alwero? En op Vinted kijken
Volgens mij is de kleinste Alwero bodywarmer (maat XXS) ook niet voor een newborn. Maar meer maatje 74/80 volgens mij.
Verder geen tip helaas @1207
HEMA?
Of
Ik heb deze van nanami
Ze hebben hem ook van bamboo zie ik!
Iemand tips voor winterschoenen voor mijn zoon van 2,5? Hij kan en wil zelf zijn schoenen aantrekken, dus liefst niet met veters.
Had bij timberland mooie gezien maar die lijken te smal en krijgt hij niet aan.
Hij heeft al vans en laarsjes maar die zijn beide niet warm.
Ik heb een fotoboek gemaakt via Colorland (kon even niet wachten op Albelli actie) maar het is echt super mooi geworden. Dus wie geen tijd heeft om snel een boek te maken binnen de actie… ik had een Groupon dus heb niet zoveel betaald en verwachtte er ook weinig van maar ben echt verrast. Werkte ook makkelijk #nospon
Oh eindelijk! Heb al twee boeken klaar staan. Thanks!