Tips, ervaringen & aanraders #9

Oh das echt nog heel jong. De combi van jasje en buitenspeelpak zijn we vanaf een maand of 9 gaan gebruiken, toen kroop ze ook wel buiten over de grond. Als ze nog in de wandelwagen ligt zou ik voor een wollen jasje en een dekentje+lakentje kiezen.

2 likes

Hoe zie je of die pacco winter of zomer zakken zijn?

1 like

Het ging over de love to dream en daar staat het in de omschrijving :blush: de ene heeft 1.0 TOG en de andere 2.5 TOG

foto

1 like

Heeeeel toevallig iemand die de maxi cosi nomad verkoopt? Wil eigenlijk geen autostoeltjes tweedehands kopen, maar jullie vertrouw ik wel :joy:. Is overal uitverkocht of niet leverbaar 🫠

1 like

Dankjewel.

1 like

Wij gebruikten in de draagzak het engel jasje en wollen beenwarmers, dat werkte echt heel fijn!

2 likes

Ik hoop dat hier ervaring is met het volgende: wij fietsen veel en gaan dus nu het koude weer in. We hebben een heel fijn regen pak van Wheat waar hier goede ervaringen mee waren, maar zijn nu op zoek naar iets voor de winter.

Ik zie dat ze thermo rainwear (zelf zeggen ze geschikt voor de lente) hebben en snowsuits (die ook waterdicht zijn). Wat zou top zijn voor het koude herfst en winter weer in NL?

2 likes

Wij hebben een buitenspeelpak van Ielm en gebruiken dat als alleen jas te koud is + jas eroverheen. Dat zal denk ik qua warmte vergelijkbaar zijn met wat je nu hebt?

Als het heel koud is gebruiken we een skibroek en jas.

Oh en zo’n wollen bivakmuts van Dilling. Toevallig vanochtend voor het eerst weer gebruikt, ideaal want zijn dun dus passen onder helm en zowel de oren als de nek blijven lekker warm.

1 like

Je kunt er wel een huren bij tiny libray volgens mij! En misschien eens bellen naar een babywinkel in de buurt, ze hebben pas een nieuw model uitgebracht volgens mij. Misschien dat ze de oude nog hebben

2 likes

Ohjaaa dat bellen is wel een goede! Helemaal geen zin in natuurlijk maarja :joy:

Welke is die nieuwe dan? Of weet je dat ook niet

1 like

Volgens mij is die bovenste, met die groene dingetjes de nieuwe. En die onderste van prenatal de oude versie. Verder niks veranderd volgens mij

2 likes

Super thanks! Ik ga weer verder zoeken :joy:

Wij hebben deze https://www.dilling.nl/Kinder-ondergoed/Baby-en-kinder-bivakmuts-van-merinowol.html

Gebruik ze eigenlijk vooral op de fiets en dan dragen ze een helm. Die combi is warm genoeg in ieder geval.

Qua handschoenen, onze oudste heeft ook zon fase gehad en heb toen al vrij snel voor haar kinderhandschoentjes in de kleinste maat gekocht met vingers en waar je de bovenkant kan terug slaan dus dat de vingertjes bloot kunnen. Die hield ze wel aan, kon ze die bovenkant wegfrunikken als ze iets wilde aanraken en dan was het oke voor der. Bij zeeman hebben ze die vaak. En zeker ze met een touwtje door de mouwen aan elkaar vast maken , dat scheelt al veel.

4 likes

Wij hebben beide, de dunne voor onder de fietshelm en de dikke voor zonder helm. Ik vind het echt een super uitvinding.

3 likes

Ik vind het zelf niet het beste stoeltje ooit overigens! Weet niet waar je hem voor nodig hebt. Heb mn bakbeest van cybex sneller omgezet in een andere auto dan deze bijvoorbeeld

Ik wil hem graag in verschillende auto’s gaan gebruiken. Heb in mijn eigen auto een xybex, maar gebruik ook wel is de auto van mn oma bijvoorbeeld. Moet hem dan in huis bewaren en heb al zoveel zooi! Maar zit nu te bedenken dat ik hem dan eventueel ook in de schuur kan zetten, dus misschien koop ik wel een “goedkoop” autostoeltje van prenetal eigen merk ofzo.

Bedankt!! Heb vandaag nog even verder zitten zoeken en op basis van jouw ervaring fijne waterdichte winterjas + ielm pak gekocht. :grin:

2 likes

Ik kwam vandaag deze te schattige poef/stoel tegen bij de kwantum. Zelf zijn we dit niet nodig maar wou het toch even tippen. Hij zitvlak is hard dus zou eventueel als bureaustoeltje gebruikt kunnen worden. Het is wel een diepe stoel, een kind van <4 zou niet met de rug tegen de leuning kunnen zitten en de knieën kunnen knikken.

14 likes

Geweldiggggg :orange_heart: binnenkort maar eens plannen voor de kamer gaan maken, deze komt in mijn inspi mapje haha!

1 like

Heeft iemand tips voor een voetenzak voor bij de Bugaboo? De originele is best prijzig, dus ben benieuwd of anderen een goedkope versie hebben die lekker warm is :grimacing:

1 like