@Kaasvlinder @Huismus @Gelatelli thanks voor alle input! Gewoon een thermosfles gebruiken dus
scheelt me weer een onzinnige aankoop haha
ā
@DikkeKip wij hebben intussen alle soorten merken flessen en spenen ongeveer geprobeerd. Eerst een Philips avent, want zat in zoān blije doos. Kraamzorg raadde tijdens de intake aan om juist niet op voorhand van alles te kopen, omdat je toch niet weet wat voor jou kind gaat werken. Uiteindelijk dronk ze daarmee veel te gulzig, ook met andere spenen van dat merk geen succes (bij kleinere speen kostte het juist weer te veel moeite). Daarna Dr. Brown geprobeerd, maar hetzelfde āgedoeā. Uiteindelijk bleek Difrax bij ons het beste uit te pakken. Maarja dat weet je dus nooit van tevoren.
Wij hebben gewoon de standaard S fles. Hier zit geen ventiel oid in. Alleen je kunt ook de onderkant losdraaien, hier zit dan een siliconen stukje tussen wat zorgt dat de lucht er meteen uit gaat tijdens het drinken (dat is hun āsysteemā). Ik vind het echt prima en makkelijk schoon te maken allemaal.
Wij zijn ook begonnen met Nutrilon. Maar meer omdat ik eerst bv gaf/wilde geven en het toch nodig was om te gaan bijvoeden. Nutrilon heeft van die fijne kleine zakjes van 150ml, zodat je niet een hele pot hoeft te kopen die vervolgens āniksā staat te doen als bv wel lukt/goed gaat. Uiteindelijk zijn wij ook overgegaan op Kruidvat eigen merk toen we toch op kunstvoeding zijn overgegaan. Nooit een grote pot Nutrilon gekocht dus. Als je op voorhand al weet dat je meteen wilt starten met kunstvoeding zou ik gewoon meteen Kruidvat kopen hoor!
Edit: bedenk me nu dat we wel 1x een pot Nutrilon gekocht hebben. Daarna langzaam overgaan op kv eigen merk