Omdat de ratio van 0 jarigen tov personeel (1:3) heel onvoordelig is voor de organisatie, is het uurtarief voor babys waarschijnlijk hoger om de kosten te drukken. Heb ik laatst geleerd bij een cursus.
Weet iemand waar ik van dat spul voor remblokjes voor onder de sokken kan kopen?
Dankje dat bedoel ik inderdaad!
Hoe groot valt Dilling? Mijn zoontje zit nu net in 92 qua broeken, soms ook nog 86 maar dat valt nu net te kort voor h&m en Zara broeken. Ik wil voor hem een paar van die leggings kopen straks met de sale gewoon voor thuis. Kan ik dan beter 86 halen of 92?
Broekjes weet ik niet, maar heb een vestje in maat 86 die hij echt nog heel goed past, termijl mijn zoontje al maanden maat 92 heeft.
Voor wie nog twijfelt over Dilling. Ik heb laatst rompertjes verkocht die door mijn beide zoons veel gedragen zijn. Toen in de sale gekocht voor ā¬17,-. Nu binnen een paar dagen allemaal verkocht voor ā¬10 p/s. Het is even een investering maar onderaan de streep goedkoper dan de zeeman.
Eco poeder is echt niet sterk genoeg om de luiers goed schoon te krijgen, al zijn er over biotopp wel meerdere positieve verhalen. Ik denk dat je alsnog vuilopbouw hebt. 1 x wassen met goed, sterk wasmiddel op 90 graden zou dit op moeten lossen, als je daarna passend poeder blijft gebruiken.
Ik heb omo gebruikt en gebruik nu witte reus color poeder want die is in de kruidvat in de aanbieding.
Inderdaad geen Eco waspoeder gebruiken. Ik gebruik zelf Ariel color poeder en ben er erg tevreden over.
Ik weet dat dit luier jargon is maar aios is voor mij echt arts in opleiding
Nou voor wasbare luiers is onderhand een compendium ook geen gek ideeā¦
Ja dat is een studie opzich
Ik heb even gezocht op nappys en zie dat ze alsnog voorkeur voor regulier wasmiddel hebben.
Stom dat dat er pas staat als je doorklikt en niet op de pagina met Wasadvies.
Je kan een sanitize doen met je aio luiers
Anders zou ik ze 3 x op 60 graden met een goede hoeveelheid krachtig waspoeder doen.
Wanneer merkten jullie in je zwangerschap dat het fulltime werken te vermoeiend werd? Of zou de vermoeidheid weer een fase zijn? Ik ben nu 20 weken en ik heb een kantoorbaan, dus niet lichamelijk intensief. Maar vanaf een uur of 2 ās middags wordt het heel lastig om me te concentreren.
Dat is voor iedereen anders. Ik kon met 9 weken ql niet meer werken na 3 uur en dat is ook nooit beter geworden. Maar ik ken ook moeders die juist meer energie hadden. Ik zou er wel eerlijk over zijn, dan kan er sneller wat geregeld worden.
Denk dat dat heel erg per persoon en zwangerschap verschilt. Ik heb tot 36 weken full-time gewerkt in een non-kantoorbaan en met avonddiensten en dat ging prima. Ik zie ook collegaās die moesten minderen om het vol te houden.
Denk heel wisselend⦠ik hou mān werk juist beter vol dan een dag thuis. Ik zit redelijk veel op mān werk met af en toe en loopje en beweging en dat gaat goed.
Thuis ben ik meer bezig met de kinderen, zitten op de grond (want Lego of poppenhuis), doe je toch wel eens een wasje tussendoor en ben ik rond 12/13u lichamelijk echt af. Mān rug en benen doen dan zo een pijn (beken/ischias)
Dus⦠ik zou er echt geen baat bij hebben thuis te gaan zitten haha.
Maar zou ik een meer fysieke baan hebben, dan zou ik er op mān werk wss rond 11u afliggen en had ik al aan de bel getrokken
Wij gaan volgende maand op vakantie (hotel) en mān baby gaat natuurlijk mee. Ze is dan 4 maanden. Op onze bestemming zal het dan rond de 26 graden zijn. Wat zijn handige dingen om mee te nemen?
Wil deze kinderwagen huren bij Tiny library, die kan als het goed is mee het vliegtuig in:
Iemand toevallig ervaring met deze kinderwagen?
En heb gelezen dat zoān Alpine gehoorbeschermer fijn is voor in het vliegtuig.
Verder nog handige spullen om mee te nemen of gewoon algemene tips voor vakantie met een baby?
Hahahahahaha, ooo die oorbeschermer. Speciaal gekocht voor het vliegtuig. Welgeteld een keer opgehad en daarna nooit meer. Ze wordt woest als ze het ziet. En tuurlijk koop je het, want als het ook maar een beetje helpt dan doe je het voor je kind,maarvoor ons was het een miskoop.
Ik werkte volledig thuis en deed iedere dag een middagdutje. Zonder had ik het niet gered.
Voeden bij stijgen en landen. Draagzak is ook fijn. Verder weet ik zo ff niks. Als papa/mama er is is het meestal goed. Zo niet: voeden en lopen en wiegen evt in de draagzak.
En genoeg luiers en luierzakjes.