Zeker een draagzak meenemen, ideaal voor op het vliegveld, in het vliegtuig en/of als je baby niet wil slapen of de kinderwagen niet aankomt. En als je flesvoeding geeft en erg merkvast bent de voeding meenemen die je thuis ook gebruikt.
Iemand tips voor een goede inbaker slaapzak? Baby is erg beweeglijk en lang
Ik zit nog in mijn eerste trimester en neem uur extra pauze aan einde van de dag (dus kort mijn werkdag in) omdat het anders niet gaat.
Ik heb bij mijn kinderen goede ervaring met puckababy. Als je echt strak ingebakerd wil is pacco prettig in gebruik.
Net de pacco besteld! Ben erg benieuwd. Hopelijk helpt dit met slapen snachts. Het is nu elke nacht vanaf de nachtvoeding om 3u niet meer willen slapen
Verschonen jullie trouwens wel of niet bij zo’n nachtvoeding als het alleen plas is? Ik denk dat ik daar ook een fout maak door te gaan verschonen waardoor hij erg wakker wordt.
Ik verschoonde na een paar weken niet meer 's nachts bij alleen plas, je merkt vanzelf of de luier het houdt en anders een maatje groter proberen. Mijn dochter wilde ook echt niet meer inslapen als ik haar had verschoond.
Ik was t/m 16 weken heel moe, maar vooral gewoon een zwaar gevoel, geen zin om op te staan en slaperig. Vanaf 28 weken werd het fysiek echt zwaarder (maar ik heb ook een fysiek beroep, kinderopvang). Tot 32 weken redde ik het op een babygroep maar de laatste 2 weken moest het echt fysiek wat minder zwaar dus peutergroep en bso gewerkt. Wel m’n volledige uren (32) volgehouden tot 34 weken, maar lag na een werkdag eigenlijk alleen nog maar op bed.
Zoals iedereen al schrijft is het echt heel persoonlijk, hangt van zoveel factoren af (soort werk, je zwangerschap, je eigen lichaam en conditie, etc)
Ahh, daar ga ik dus ook de mist in. Vannacht maar eens proberen dit anders aan te pakken. Ik trek die gebroken nachten echt slecht zo. Voeden enzo prima, maar om vervolgens 2u in de weer te zijn met weer helpen slapen is echt killing
Ik zou niet teveel kijken naar een kinderwagen die speciaal in het vliegtuig kan. Wij hadden voor onze vakantie speciaal eentje gekocht die ook in het vliegtuig mocht (Joolz Aer). Uiteindelijk mocht van de vliegmaatschappij geen enkele buggy aan boord en moesten we hem bij de gate afgeven.
Bij de bagageband stonden alle ouders als enige nog te wachten want de buggy’s kwamen als allerlaatste. Heel erg vervelend was dat, ze kwamen pas 20 minuten na de koffers aan.
Dus ik zou vooral kijken naar een draagzak voor op het vliegveld, dat scheelt misschien een hoop tillen en frustratie.
Ik heb deze buggy in de 6+ versie. Als buggy is hij geweldig en voldoet aan de eisen van de meeste luchtvaartmaatschappijen.
Maar in de 0+ versie weet ik niet of je 'm nog steeds zo klein kan opklappen zonder te moeten demonteren. Ik betwijfel het.
Love de Yoyo maar besef wel dat het een buggy is met een soort babynestje erop. Het is geen kinderwagenbak ofzo.
Ik heb nu 3 of 4 keer gevlogen met de aer en dat heb ik echt nog nooit meegemaakt eigenlijk? Mag altijd mee de cabine in
Met welke maatschappij vlieg jij meestal?
Wij vlogen met Transavia vanaf Eindhoven en bij de bagage afgifte gaven ze gelijk al aan dat we hem niet mee mochten in het vliegtuig. Uiteindelijk toch geprobeerd (we hadden het idee dat ze niet door hadden dat hij zo klein opvouwt) en bij de gate zeiden ze dat we hem daar achter moesten laten.
Ja verschilt, vorige week met easyjet die wilde hem inderdaad aan de balie al inchecken maar dat hebben we geweigerd en dan klappen we hem in voor we het vliegtuig inlopen en dan lopen we gewoon door eigenlijk
Ik ga deze tactiek toepassen op de terugvlucht. Over een paar dagen kom ik hierop terug. Heb zo geen zin om weer 45 minuten te wachten met een kind op m’n arm dat wil slapen omdat ze om 02:30 moest opstaan.
Ik heb de aer ook elke keer mee mogen nemen de cabine in. Misschien inderdaad inklap gereed hebben
Mega frustrerend, ik hoop dat het gaat helpen voor je!
Mijn kind gaat over een paar maanden naar de basisschool. Mijn voorkeur gaat uit naar een schooltas waar hij iets langer mee kan doen, maar wat zijn goede merken? En hoe groot moet zo’n tas zijn?
Wat zijn fijne regenlaarzen voor een bijna peuter? Die regenlaarzen met een B. (kom er even niet op) liever niet. Hoor daar meer slechte dan goede verhalen over. Iemand een andere tip? Van de Hema misschien?
Wij hadden die van Hema en daarna gevoerde van Scapino geloof ik. Beide prima en er wordt hier veel in plassen gespeeld.
Ik heb wel altijd Bergstein laarzen, anderen zoals Hema gingen snel lek en Scapino/Van Haren etc vind ik zo stug.