Heeft iemand zo’n kerstboom? En zo ja, bevalt het? (en kan het goedkoper of diy of heeft de Hema dit ook ofzo)
Een vilten kerstboom heb ik wel eens bij Action gezien, ik denk dat dat de goedkoopste optie is.
En er is ook een vilten kerstboom van nijntje, die is wel iets duurder, maar ook heel schattig.
Ik twijfel ook een beetje of ik dit jaar een vilten kerstboom ga kopen, of dat ik gewoon de kleine oude nep boom neerzet, met wat plastic ballen erin (dat lijkt me ook wel peuter proof).
Ik heb het zelf nog niet maar ga het dit jaar wel voor mijn zoon aanschaffen. Daarnaast ook wel een normale kerstboom neerzetten.
Maar mijn collega heeft het wel en bij hun thuis was het echt een hit, dus denk wel een aanrader haha.
Ik had er ook zo een, maar bij ons blijft hij niet goed aan de muur hangen, dat ding kwam elke dag opnieuw naar beneden zetten. We hebben ook deze (foto is overigens van een willekeurige website) en dat is wél een succes. Inmiddels hebben we al een paar jaar een gewone kerstboom maar deze vilten zet ik elk jaar in haar eigen kamer, dat vindt ze nog steeds heel leuk.
Ik ben ook al aan het denken wat ik zal doen. Een kerstboom gaat hier nog niet werken denk ik (alles eruit en in de mond), maar zo’n vilten is misschien wel wat!
Want ik mis mijn kerstboom!
Vorig jaar had Pijnacker er ook een… ben er nu nog niet geweest dus of ze er nu weer een hebben durf ik niet te zeggen.
Wij hebben deze:
Wordt al bijna een halfjaar dagelijks uit voorgelezen bij het naar bed gaan. Je hebt ze voor verschillende leeftijden. Zijn verhalen van verschillende bekende schrijvers.
Ik heb die van nijntje. Viel continue van de muur af
goed om te weten, die leek me idd leuk.
Ja ik heb geprobeerd met punaises en ducktape. We hebben wel behang, misschien dat dat mee speelde dat de ducktape niet werkte
Tijdens het voetballen? Of nu gewoon?
Tijdens voetbal had ik altijd een kort slidingbroekje onder mijn voetbalbroekje en een shirt met lange mouwen onder mijn voetbalshirt. Vaak is er vanuit de vereniging wel iets te kopen, zodat alles spelers hetzelfde dragen.
Voor thuis zou ik er ook gewoon een (lange) legging en longsleeve onder de doen. Evt. thermokleding (decathlon bijv.) als het koud is.
Ik heb deze ook gekocht vorige week! Ben benieuwd wat mijn zoontje ervan vindt en of hij dan ook daadwerkelijk van de gewone kerstboom af gaat blijven (gok van niet ). Hij ziet er iig wel heel leuk uit.
Wij hebben er ook 1 (geen idee waarvan want cadeautje). Grote hit hier.
Bij die van ons zit bovenin een gaatje, dus hij hangt dan aan een haakje. Daarover heen plak je de ster/piek dus dat zie je niet verder. Toevallig hebben wij op de slaapkamer een schroefje in de muur op een goede hoogte ervoor. Beneden hebben we dat niet, maar toen we hem beneden hadden hangen heb ik hem met een touwtje aan een haakje van een schilderij gehangen.
Deze liggen nu al bij action! Zou er wel zelf wat dubbelzijdig plakband of lijm bijkopen want vorig jaar plakte het echt slecht en kwam alles naar beneden.
Ik heb spack op mijn muren ( ) dus dan gaat dat ook zeker niet werken, haha. Is ie wel op te hangen aan een kast misschien?
Is er hier iemand wiens baby/kind coeliakie heeft en ik wat mag vragen?
Wat leuk! Kende deze nog niet. Ga denk die voor rond de 3 jaar kopen voor de december maand als cadeau.
Hij is nu 2,5 en kiest echt bijna elke avond hetzelfde boekje uit nu terwijl hij eerst nog leuk afwisselde. Dus zo’n boek lijkt me ideaal
Ja van Action! Beviel top vorig jaar, ik ga hem dit jaar weer gebruiken. Wel naast een echte kerstboom hoor, ik vind het geen vervanging maar mijn dochter vond het superleuk om hem steeds opnieuw te versieren.
Edit: wij hingen hem gewoon aan de deurklink.
Voor tijdens het voetballen. Hij speelt nog geen competitie dus hij heeft nog geen kleding vanuit de vereniging. Maar ik ga eens op zoek.
Gratis tipppp: dat sinterklaas boek van charlotte dinges heb ik net gekocht bij de plaatselijke primera!