Oh, helemaal overheen gekeken haha
In mijn herinnering had ik een ander jaar trouwens wel een specifieker verlanglijstje van de kinderen. Nu alleen wat de interesses zijn, wel wat lastiger…
Iemand tips voor goede kindermessen om te helpen in de keuken? Mijn peuter is 2 en wil graag meehelpen. Liefst dat het er ook echt uitziet als een mes en het een beetje werkt, maar makkelijk vast te houden en niet te scherp natuurlijk.
Petit chef van opinel!
Ik zag die online inderdaad, maar in de reviews op bol wordt ie door wat oudere kinderen gebruikt omdat het wel écht scherp is. Kan dat al met een tweejarige?
Mijn twee jarige wel. Dat is wel een voorzichtig type. Maar echt loei scherp is het ook niet hoor
Kiddikutter!
Ja mijn matches hebben ieder maar 1 interesse ook. En staat bij jullie ook bij de leeftijd ‘±’? Want ± 4 kan 3 zijn en 5, althans zo interpreteer ik het.
Ik heb 1 kindje waar hele specifieke dingen staan wat het kind leuk vindt/fan van is, kleding en schoenmaat en nog een omschrijving van het kind. Bij de ander staat alleen ‘echte meisjesdingen’.
Ja, zo staat het bij mij idd ook en zou het ook zo interpreteren.
Best vreemd toch? Ik ga iig ff contact opnemen want zou zonde zijn als het niet goed aansluit.
De kinderen in mijn klas zijn helemaal into Stitch en dat is wel van Lilo en Stitch, dus grote kans! Haha. Bij Primark heb je daar veel van qua kleding, pyjama’s, pantoffels etc
Ik las dit en wilde me gelijk aanmelden als hulpsint maar de inschrijving is 17 oktober al gesloten
Ik heb mij ingeschreven bij secret Sint, Volgensmij een gelijkwaardig initiatief
Bij “mijn” kinderopvang hangt een whitebord, waar de schema’s van alle kindjes op staan, en of ze slapen (en wanneer😂) met knuffel en/of speen, allergieën, wat ze drinken/eten etc. Heel fijn vond ik dat, zeker in het begin!
Ik wil me ook opgeven maar ben te laat heeeel flauw
Aah, dus toch haha. Ik ga zeker ff bij de Primark kijken daarvoor, dankjewel voor de tip!
Ja dan heb je er wel wat meer grip op. Ik ga even een schema in elkaar flansen, misschien vinden ze dat juist ook fijn! En wil eigenlijk ook wel wat meer up to date gehouden worden, ze stuurden de laatste keer helemaal geen foto’s (nog maar 1 keer een foto gehad, zit de hele dag doe app te verversen haha) en pas een dagverslag toen we al lang en breed thuis waren waardoor ik er ook niet echt vragen over kon stellen bij het ophalen
Pff dat zou ik echt stom vinden. Bij de oudste werd het verslag altijd rond 4 uur gestuurd en bij de baby rond lunchtijd, inclusief heel verhaaltje. Persoonlijk vind ik dat verhaaltje niet per se nodig maar wel superleuk. Ik vind het vooral handig om te weten of ik de baby direct weer naar bed moet brengen, of dat ik even een kwartiertje later kan komen, etc. Dat je dat in het schema ziet is heel handig.
Ik zou er echt eens wat meer over vragen, of gewoon zeggen dat je het fijn zou vinden als het wat eerder verstuurd kan worden.
Ik zou gewoon lekker veel vragen stellen hoor, ook al lijkt dat irritant. Het gaat wel over je kind en dat snappen zij hopelijk ook. En natuurlijk ben je beschermend over je baby, jij moet de opvang ook nog leren kennen!
Ja we vragen bij het ophalen natuurlijk wel hoe het is gegaan en dan vertellen ze wel eea maar niet met de exacte hoeveelheden drinken en slaaptijden enzo. In het verslag wel dat één of ander kind jarig was met allemaal ballon emojis heel leuk voor dat kind maar niet echt boeiend voor mij.
Ik ga er echt wat meer achteraan zitten want ik merk dat ik het echt niet chill vind zo. Thanks allemaal!