Tips, ervaringen & aanraders #9

Dat is schrikken, gelukkig liep het met een sisser af! Ik heb dit nog nooit gehad met de Aer iig, dat ding rijdt sowieso super fijn.

2 likes

Ik vind deze heel fijn.
Mijn dochter heeft deze eens van de zevende verdieping van een flat gegooid en hij deed het daarna nog goed. Lekker stevig dus ook.

8 likes

Ja die hebben wij ook. Erg fijn! Je moet wel altijd even goed checken of het dopje aan de binnenkant er goed op zit en de beker goed gesloten is. Dat zijn bij ons de enige redenen dat hij lekt. En oja, als je er warm drinken in doet moet je ā€˜m even op z’n kop houden en in het rietje knijpen. Dan is de druk er af :grimacing:

3 likes

Ja en super fijn dat als het drinken bijna op is, en ze drinken met hun hoofd naar achteren en dat flesje op de kop door het dingetje aan het rietje ze er nog steeds iets uitkrijgen (wow deze zin?!!). Dat lukt niet bij bekers met van die stijve rietjes.

2 likes

Ja inderdaad! Daarom ook echt ideaal voor in bed omdat ze zelfs liggend kunnen drinken.

1 like

Bij ons was het ook de kraamhulp die het badje in de slaapkamer klaar zette. Behalve de temperatuur is er in de slaapkamer vaak meer ruimte wat handig voor de uitleg en oefenen. Zij deed het sleepwerk en ruimde alles weer op dus ach.
Ik vond de badkamer makkelijker en later met douchen moest de baby sowieso over de overloop naar de slaapkamer (een babyhanddoek die je om je eigen nek hangt vind ik daarvoor heel fijn).

In de tummytub gaat minder water (5 liter dacht ik) en is daardoor makkelijker te verplaatsen. Die hebben we wel eens beneden gebruikt omdat de oudste al sliep.

Zelden, ik heb een enkele keer dat als ik een heel onhandige stoep af ga dat ik even moet corrigeren, maar verder nooit. Je kunt m evt ook huren om even uit te testen.

2 likes

Doet H&M altijd mee met Black Friday en geldt dit dan ook op kinder/babykleding?

1 like

Ok bedankt voor je antwoord. Welke buggy had jij daarvoor?

Hij doet het ook niet tijdens het gewoon wandelen maar soms bij dit soort stukken waar de weg ongelijk is. Is dat dan bij de aer echt bijna nooit een probleem? Want ik hoor jullie antwoorden haha maar dan denk ik toch van ja die kleine zwenkwieltjes doen dat dan allemaal?

Kan wel wachten op BF indd, maar hij is nu al op veel plekken afgeprijsd naar €365 ofzo, wil wel de voetensteun (en beugel denk ik) dus dan zit je op ong 440 tezamen. Maakt mij niet echt veel uit maar als ik alsnog hetzelfde probleem heb…. Wil jullie graag geloven! Heb gewoon wantrouwen tegen die wieltjes haha.

@itakepictures als je even moet corrigeren wat bedoel je dan? Zitten die zwenkwielen dan helemaal dwars of loopt ie gewoon beetje stroever? Want als ze dwars gaan dan kan je buggy naar voren lanceren maar dat heb jij dus nog niet gehad?

Ik had een buggy van Hamilton. Ik weet niet hoe het kan dat de Joolz Aer dat soort stoepjes wƩl aan kan, maar dat lanceren of vastlopen heb ik nog niet meegemaakt.

Maar misschien kun je eerst nog proberen een beetje WD40 bij de wielen te spuiten? Daar waar je ze los kan klikken (als dat kan)?

4 likes

van Munchkin. Al heb ik ze geloof ik ook wel eens van Philips gezien.

1 like

Och dit deden wij ook niet hoor. Idd even inwikkelen in een handdoek en dan op het warme kamertje aankleden. Kan ook wisselen per kraamhulp! Bij onze eerste hadden we echt een hele nuchtere oudere vrouw. Waardoor we bij de tweede ( die dus ook alles ā€˜ te koud’ / ā€˜ te druk’/ ā€˜te veel’/ vond echt dacht: wat is dit?!?!

1 like

Ik ben nu een paar keer met baby naar buiten gegaan in de draagzak. Hij had toen een Engel pakje aan. Maar ik las ergens (denk hier) dat dingen met voetjes niet goed zijn in de draagzak. Hij kan ook omgeslagen worden dan zijn de voetjes weg. Maar toen ik thuis kwam sliep hij en kon ik hem overleggen in de box alleen wel in zijn Engel pak dus daarna was hij nogal warm :sweat_smile:. Dus nu denk ik over een draagzakjas? Is dat fijner?

Het stoepje wat jij post is echt geen probleem. Ik merk dat de wielen alleen wat schuin gaan en dus niet meteen doorrollen als ik echt een heel hoge stoep te recht naar beneden af stuur zeg maar. Dat de buggy naar voren klapt heb ik nog nooit gehad.

Ik vond het ook.een hele aanschaf maar heb er echt geen spijt van. Hij is zo compact, kan hem met zwemles ook gewoon in een kluisje kwijt.

1 like

Joolz aer+ besteld! :laughing:
Wel echt lame dat je zelfs een regenhoes apart moet bestellen maar ja ok. Heb nu een voetensteun, regenhoes en veiligheidsstang erbij gedaan :money_with_wings:

1 like

Nee joh die zit er toch gewoon bij? Toen ik.m.kocht wel.iig. maar ik heb de eerste en niet de +

1 like

Nee, er zit geen regenhoes bij de Aer+. ā€˜Gelukkig’ niet enorm duur, €25. Vind dat best meevallen aangezien alle andere Joolz accessoires €50+ zijn

Neep.

Wat zit er in de doos?

De doos bevat een complete en fantastische Joolz Aer+ lichtgewicht buggy en alles wat daarbij hoort:

• Buggy
  • Reishoes

Ja ik heb de regenhoes voor 25, voetensteun 20 en de oude aer stang apart besteld op joolz site voor 33,70 maar die past er gewoon op las ik.

Bij de easywalker zit er gewoon een voetensteun op de buggy, een regenhoes, stang en reistas bij incl de prijs. En kost veel minder maar goed ik ben nu gewoon klaar met dat ding nadat we gister dus voor de zoveelste keer vastliepen en mn kind bijna een plat gezicht.

2 likes

Ik weet niet hoe oud je kind is, maar mijn dreumes (21 mnd) kan nu met haar voetjes op de buggy zelf steunen. Voetensteun heb ik nooit gekocht.