Tips, ervaringen & aanraders #9

Is iemand toevallig een site tegengekomen waar er ook korting is op Grimms en/of Grapat? :blush:

Heeft iemand toevallig dit of een soortgelijk bedhekje? Ik wil deze aanschaffen voor mijn eigen bed voor als mn dochter verkouden is en ze op mij wil slapen. Ik vraag me af hoe je dan je bed in komt. Het staat er niet bij en ik was benieuwd of je ze helemaal naar beneden kunt laten bijvoorbeeld.

1 like

Ik heb 2 bedhekjes en ze doen allebei ongeveer dit.
Als je in de buurt van Dordrecht woont mag je er wel 1 hebben.

1 like

Wat lief! Maar dat is helaas niet in de buurt.

Ze gaan niet verder dan dit? Ik heb best een hoog bed en denk dat ik er dan niet eens in kom, laat staan met dreumes, haha. Misschien dan alleen een aan de andere kant en dan ben ik zelf het andere hekje. Weet nog niet of ik dat zo’n goed idee vind van mezelf…

3 likes

Nee ze gaan dus helemaal plat. Tegen je bed aan. En dan als je in bed ligt kan je ze makkelijk omhoog trekken en zegt die klik klik.
Ik heb er 1 bij het voeteneind, 1 naast mijzelf en dan was ik het 3e hekje.

2 likes

Die vidaxl ziet er niet uit alsof hij naar beneden gaat. Maar deze wel bijv. En meerdere die hetzelfde systeem hanteren.

Bekijk Goliving bedhekje - Bedhek - Bedrail - Inklapbaar - 120cm - Grijs op: Goliving bedhekje - Bedhek - Bedrail - Inklapbaar - 120cm - Grijs | bol.com

En dit is een grote:

Bekijk Lionelo Eva - Bedhekje - tot 27kg - 180° - 150cm op: Lionelo Eva - Bedhekje - tot 27kg - 180° - 150cm | bol.com

4 likes

Oh, thanks! Dus zoals op het plaatje en verder als op de foto. Was jij ook met dreumes het hekje of was dat nog met baby? Echt heel fijn deze info!

@Croky Ook bedankt! Deze zien er ook goed uit, maar komen helaas niet in de lengte die ik zoek (voor zover ik kan zien).

Ik heb nog nooit samen geslapen met mijn dochter, dus vind het wel wat spannend… Maar de gebroken nachten zijn zo ook niet vol te houden als je er overdag ook gewoon weer moet staan. Maar even in verdiepen nog.

Oh ik ben bang dat @Croky gelijk heeft want ik heb idd die ronde knoppen.
Ik ben met 13 maanden gestopt met samen slapen. Maar toevallig sliep ze maandag nog bij ons in bed en toen heb ik dat hekje ook weer omhoog geklapt.
Die van mij is 150 cm lang en dan heb ik 'm niet op de plek van m’n kussen zitten en niet bij m’n voeten. Tussen m’n voeten en het volgende hekje zette ik een zitkussen, die had ik nog van toen ik borstvoeding gebruikte.
image
Ik denk wel dat het risico groter is dat ze over het hekje klimt en dan harder valt, maar het gaf me ook wel geruststelling dat ze er niet uitrolde.

1 like

Welk hekje is dit? ik begin dit nodig te hebben.

2 likes

Deze, ik denk dat als je op de afbeelding zoekt je wel hetzelfde ding tegen komt onder een andere naam.

1 like

Ah, wat jammer! Ik denk niet dat ik het durf met zo’n verkort hekje. Ik vind die andere voorbeelden ook zo laag voor een dreumes. Misschien doe ik dan de ene zijkant met een helemaal sluitend hekje en de andere kant met een minder sluitend hekje. Wel lelijk, maar ja…

Edit: ik zie nu deze. Ik ga deze 1x bestellen en afhankelijk van hoe die is ook de 2 andere kanten deze versie of juist de hogere. vidaXL Bedhekje peuter 180x42 cm polyester taupe | bol.com

Hier ook geen gymkleding, alleen gymschoenen die op school staan. Dus gymtasje ofzo hebben wij ook niet nodig.
Andere cadeautips voor als je kind 4 is: schooltas, broodtrommel, beker, vriendenboekje

2 likes

Sorry dubbelpost. Weet iemand of er nu een korting ergens is op connetix of coblo?

Kidsdeco heeft 20% black Friday korting op de hele collectie.

1 like

Dank voor de tips! Vriendenboekje zag ik een leuke aanbieding langs komen dus die krijgt ze binnenkort inderdaad. Tas heeft ze al net als broodtrommel en beker. Gebruiken we nu met dagjes weg al :blush:

2 likes

Iemand tips voor een leuke betaalbare camping in het hoogseizoen, zomer.

We willen graag een stacaravan/chalet. Budget rond de 1500-2000 voor 2 weken. Minimaal een zwembad. Aan de kust zou leuk zijn, maar geen vereiste. Geen massacampings a la bella italie. Iemand tips? Ik vind veel in een hogere prijsklasse maar we hebben niet zo’n groot budget.

Wat voor broeken dragen jullie kindjes in de winter? Een spijkerbroekje of jogging/trainingsbroek vind ik zelf niet zo leuk bij mijn kind (bijna 1). Dan kom je zeker uit op een legging met evt wollen legging eronder? Of bestaan daar ook gevoerde varianten oid van?

2 likes

Geen idee wat het in het hoogseizoen doet maar wij zijn afgelopen zomer begin juli naar Weekend Glamping Resort geweest (nav tip hier), bij het gardameer. Heb er daarna hier ook over gedeeld en was echt heel leuk! Kleinschalig maar niet te klein, leuk voor de kids. Wij waren met 5 en ze hadden verschillende prijsklasses afhankelijk van soort huisje.

1 like

Dat :grimacing: maar ik vond een spijkerbroekje ook wat onzinnig totdat hij ging kruipen en langslopen, daarvoor ziet er zo uit alsof je ze hebt verkleed als volwassene vind ik. Ik heb er een paar van H&M met contrasterende voering (leuke omslag). H&M heeft ook van die paperbag-ribbroekjes met contrasterende voering (bv deze). Ik kwam sowieso tijdens het zoeken naar broeken best veel ribstof tegen.

1 like

Ik heb laatst een leren legging bij de Zeeman gekocht die gevoerd is.
Verder gewoon maillots/leggings/spijkerbroeken. Als het echt koud is doe ik een wollen maillot onder haar legging aan.

1 like