Ik had enorme kale inhammen. Ben direct begonnen met supplementen en binnen een maand waren ze gelukkig weg. Duurt natuurlijk wel een tijdje eer die irritante babyhaartjes weer een normale lengte hebben.
Ja die gameboy maakt ook geluid. Ik vind vaak dat er zoveel lawaai is in een vliegtuig dat het niet zo storend is. En ik geef zoiets niet als mensen proberen te slapen…
Die kiekeboe boerderij ziet er leuk uit!
Mijn baby is 5 maanden en die speelt hier ook al mee, wel een aanrader. Die zangstemmen zijn wel heftig maar gelukkig is er ook een instrumentale stand haha.
Als je ze goed gebruikt, dus alleen oorsmeer verwijdert dat in de opening en oorschelp zit, is het voor kinderen en volwassenen gewoon veilig. De baby wattenstaafjes zijn een stuk groter dan die voor volwassenen en door dat bolletje schiet je ook niet zomaar door. Ik heb dat iig nog nooit gehad met mijn baby en we moeten haar oren echt vaaaak schoonmaken.
Edit - ik zie op zwangerenportaal dat ze wattenstaafjes afraden omdat je die te ver kan doordrukken. Maar als je al begint met het niet in de gehoorgang te stoppen lijkt dat me onmogelijk en zie ik niet zoveel verschil met een watje op een stokje of een watje zonder stokje (wat zijn dan adviseren).
Weet iemand of je tijgerbalsem mag gebruiken in je zwangerschap? Mijn verloskundige is in het weekend alleen bereikbaar voor spoed en dat is deze vraag uiteraard niet haha.
Online lees ik echt heel veel tegenstrijdige dingen. Heb de afgelopen twee dagen twaalf keer kramp gehad in mijn rechter kuit en ik word gek van de pijn. Ik slik extra magnesium, eet veel groene groente en in mijn multivitaminen zit magnesium en ik heb er aldoor al een kruik op.
Niks helpt tot nu toe
Geen idee, maar magnesium spray werkte voor mij top. Ik had van Lucovitaal.
Beetje domme oppervlakkige vraag maar hoe stylen jullie kinderjurkjes in de winter?
Neem nu dit jurkje. Wat voor kousenbroek (of hoe noemen jullie dit in Nederland?) doe je daar dan onder? Ik vind het snel zo goedkoop en stijlloos eruitzien met een kousenbroek. Zeker zwart en wit vind ik lelijk, maar ja een felle kleur lijkt me dan ook weer niks. Iemand tips?
Voor mij ook. Alleen niet gebruiken als je je benen net hebt geschoren
Bedoel je een maillot? Ik doe dan wel een kleurrijke eronder en dan vaak met de Timberlands om het war stoerder te maken. Je zou ook evt een jeans eronder kunnen doen. Verder kies ik zo weinig mogelijk zomerjurkjes voor de winter.
Oranje, okergeel, groen? Gewoon de kleuren die in het jurkje zitten zou ik doen, maar ik hou dan ook van kleurige kleding. Persoonlijk koos ik liever voor een effen legging ipv een maillot (zo noemen wij het dus) toen mijn dochter jonger was omdat dat toch iets warmer is.
Een oranje legging zou ik denk ik kiezen. Of juist een bruinige tint.
Maar mijn kindje is ook een beetje getint en felle kleuren staan haar goed. Blauw zou ik er ook leuk onder vinden.
Weleda venadoron hielp bij mij ook goed tegen kuitkramp!
Welke draagzak vinden jullie fijn voor een kindje vanaf 1? Ik wil geen draagdoek en liefst iets dat een beetje compact meeneemt, maar moet wel fijn zijn voor langere stukken dragen.
Een maillot in een kleur die in de jurk zit. Ik kocht veel maillots van Ewers of MP Denmark omdat die een bredere kleurenrange hebben dan zeeman/hema.
Mijn dochter had dit vandaag aan, veilige keuze maar zand-kleurige maillot (icm een kleurig jurkje) is altijd goed vind ik!
Oeh welke slikte jij?
Ik hou van kleur, dus hieronder een kleur die terugkomt in het jurkje. Denk ik dit geval paars, lila, geel of anders (donkerblauw). En dan met leuke laarsjes erbij in een neutrale kleur. Geen wit of zwart inderdaad, bij dat laatste krijg ik echt een pietengevoel haha.
Sorry ik zie nu pas de reacties hierboven, beetje mosterd na de maaltijd mijn reactie.
Ik heb toen een Kokadi flip toddler gekocht. Wel van draagdoekenstof en redelijk op te vouwen, zat ook een tasje bij om hem in mee te nemen.
Oké veel reacties, thanks. Mp Denmark is wel een goeie tip! Ik vind ribbels sowieso wel mooier dan gewoon effen.