Is qua kwaliteit vergelijkbaar. Qua prijs ook dus zou kijken of je een vd 2 ergens met korting kan vinden (20% is vaak wel de max). Zag laatst op instagram een goede vergelijking tussen de 2 ; Shauni Rau on Instagram: "MAGNA-TILES VS. CONNETIX🧲 Deze leg ik toch dagelijks even uit in de winkel dus ik probeerde hem even in een reel te gieten!😄 Nog even op een rij’tje; -Ze hebben een ander design. MAGNA-TILES heeft daardoor een sterkere tegel maar Connetix is dan weer wat krasvrijer. -Ze hebben dezelfde grootte en zijn dus perfect te combineren met elkaar! 🥳 -Connetix heeft een iets grotere magneet en dus ietsje sterkere bouwwerken -Er is wel een duidelijk kleurverschil en MAGNA-TILES zijn wat helderder. Maar beiden oh zo mooi! -Connetix heeft ball runs, pastel tegels, een hele uitbreiding vormen,.. -MAGNA-TILES heeft thema sets met dieren, (bouw)voertuigen, wegen en auto’s, glow in the dark tegels en glitter tegels . Welke kiezen jullie?😍"
Kidsdeco heeft nog steeds met code black20 20% korting, daar heeft mijn moeder vorige week connetix gekocht met korting.
Coblo en cleverclixx zijn ook vergelijkbaar qua prijs & kwaliteit.