Dat klinkt toch verschrikkelijkkkkkkkkkk
Thanks voor de tip in ieder geval.
Heeft iemand tip voor een bedhekje?
Het is bedoeld voor ons bed, wat een ledikant is.
Heb nu een hekje besteld, maar ik was in de veronderstelling dat je die dan âopenâ kunt klappen als je zelf eruit wilt. Hij kan wel klappen maar dat is meer als je m op wilt bergen.
Mijn dochter slaapt regelmatig bij mij (mn man is er s nachts bijna nooit) en nu barricadeer ik met hoofdkussens maar wil meer plek overhouden dus zocht een oplossing.
Ik had vroeger op de basisschool zoân spel met grote kaarten op een soort map/klembord in een thema, en dan had je daarachter geloof ik van die knoppen die je naar de juiste plek moest zetten.
Een beetje het idee van elektro / Loco mini.
Weet iemand hoe dat heet wat ik bedoel? Weet nog dat ik dat heel leuk vond en misschien is het iets voor mijn dochtertje.
Ja die is ook mooi! Zelf hebben we daar niet voor gekozen omdat ik bang was voor die uitstekende achterpoten. We hebben nu âgewoonâ een TrippTrapp, wel heel blij mee overigens.
Ik vind de Maxi Cosi Nesta trouwens ook mooi, maar hoor daar eigenlijk nooit iemand over (of hij fijn is of niet).
Over de bergstein winterboot gesproken, weet iemand hoe je de veter er weer terug in kan krijgen?
Bedoel je Piccollo?
Jaaa thanks!
Heeft iemand hier ervaring met wasbare luiers? Ik zie op internet zoveel merken voorbij komen. Wat zijn aanraders?
Ja, een aantal hier gebruiken wasbare luiers dus je kan altijd even de zoekfunctie gebruiken voor ervaringen. Ik zou een consult in plannen via bijvoorbeeld Nappyâs. Dat is gratis en dan kunnen ze je van alles uitleggen over de verschillende systemen. Je kan via Nappyâs ook een pakket met verschillende luiers huren.
Ik vond het zelf fijn om niet gelijk een grote set van 1 merk te kopen, maar verschillende systemen en merken te proberen. Het een past bv ook weer beter bij een smal kindje dan het ander en je kan zelf ook voorkeur hebben.
Ik vind Hu-Da, Elskbar, Bare & Boho en Buttons de fijnste merken van degene die ik heb geprobeerd. Vallen allemaal smal en slank. Totsbots zie je ook veel voorbij komen maar vond ik zelf echt een enorm pakket bij mijn dochter. Dat is wel weer goed tweedehands te krijgen.
Edit - als je specifieke vragen hebt of voor een bepaald merk ervaring zoekt, kan je me ook altijd even een DM sturen of taggen. Ik begin wel gepassioneerd te raken over wasbare luiiers haha
Wij gebruiken wasbare luiers en vind het echt top, zou niet anders willen. Wij gebruiken het tweedelig systeem, dus luier en overbroekje. Voor mijn zoon totbots en voor mijn dochter van petit lulu. En nachtluiers van anavy. Je kan even kijken naar de facebookgroep wasbare luiers op reis, hier kan je tegen verzendkosten een pakket luiers proberen van verschillende merken en kijken welke het beste past bij je kindje.
Leuke tip voor het ruilen van kleding met anderen in de buurt: The Clothing Loop
Het idee is dat je in een groep zit in je buurt/stad voor een bepaalde categorie. Bijvoorbeeld meisjeskleding tot maat 86. De tas gaat een bepaalde route af en als je een tas krijgt, kan je eruit halen wat je leuk vindt en erin stoppen wat je kwijt wilt. In een loop gaan meerdere tassen tegelijk rond. Alles gaat helemaal via een app dus je hoeft alleen onderling even af te spreken hoe laat je de tas ophaalt als het jouw beurt is.
Ik heb nu twee keer een tas gehad vanuit een verschillende âloopâ. De eerste keer heb ik er super leuke dingen uitgehaald en vond ik vrijwel alles in de tas ook kwalitatief nog goed. De tweede keer viel het wat tegen (niet mijn smaak en vond het allemaal ook wat versleten). Dus dat is ook geluk hebben. In ieder geval ook een makkelijke manier om anderen misschien nog blij te maken met tweedehands kleding, als je net als ik niet zoân zin hebt in Vinted.
Niemand die een bedhekje gebruikt?
Ah super! Nappyâs website had ik gezien maar nog niet dat consult. Ga ik daar eens even achteraan
@Perzik hier gaat 't erover! Ik heb er 2 en ze gaan allebei helemaal plat, maar ze zijn ook allebei korter dan mân bed.
Kun je dan de hoogte van waar hij klapt instellen?
Want wij hebben dus een ledikant met een opstaand randje en nu klapt hijniet omdat de rand daar zit
Ooh, ik snap je! Nee dat kan niet. Ik vraag me af of dat bestaat.
Ik had dus zoân klein stukje vrij en ging altijd via daar mân bed uit. Pas sinds ze helemaal niet meer bij ons in bed slaapt zijn ze omlaag geklapt.
Dat vraag ik me ook af. Ik kan m dus niet echt naar beneden klappen dus niet zo handig.
Je kunt ook zoân rol bestellen die je opblaast. Miss doe ik dat dan maar. Al ben ik wel bang dat ze er dan overheen rolt, nogal een wildebras hier.
Die rol kreeg ze bij mij zonder problemen weg gewipt, toen ze 7 maanden was al. Dat plakt helemaal niet op je bed. Is echt voor peuters die snappen waar het voor dient volgens mij.
Ik zou zoeken naar een met een rits dan, die heb je ook wel maar zelf geen ervaring mee. Wij hebben zon houten van 160cm lang ofzo, dus ga dan bij het voeteneinde uit bed zeg maar.