Zo herkenbaar. Hier heeft iemand ook geen zin om te slapen. Mijn tepels doen nu ook vet zeer van al het aanhappen. Zijn trouwens altijd de avonden dat het moeizaam gaat.
Ben ook benieuwd hoe lang ze nu gaat slapen hier en of mân borsten zich weer een beetje snel vullen. Ze voelen nu echt leger dan leeg. Terwijl ze normaal altijd nog wel redelijk vol voelen. Maar goed, ze heeft nu zo veel gedronken dat ze nu wel de hele nacht zou moeten kunnen slapen (utopie)
Same. Ik wil ook dat ze kruipt, brabbelt, speelt. Dit, zonder interactie, vind ik ook echt loeizwaar. Dat je je uiterste best doet maar niet eens een lachje krijgt
Pfoe wat een heftig verhaal zeg, wat knap dat je daar uit bent gekomen!
Het moederschap is soms ook ontzettend zwaar, maar hier af en toe klagen en herkenning vinden lucht wel op vind ik zelf. Dus welkom bij de club
Haha dat van de borsten is zo herkenbaar. Hier slaapt hij ook eindelijk. Ben benieuwd voor hoelang.
Ze was net na 35 min al wakker en heeft weer aan mân tiet gehangen. Slaapt wel gelijk verder thank God.
Ja dat hangende hoofdje hè, moest ik ook weer mega aan wennen. Ach. Straks mis ik zoân ukkie weer (nadat deze drama krampjes avonden weer uit mân geheugen zijn gewist).
Zal ik de babyfluisteraar eens met S gaan fluisteren. ik hoop dat het snel bergopwaarts gaat. Gun jullie ook allemaal een relaxte baby zonder krampjes en huiluurtjes.
Ja Omg ja. Fluister dat ze lief moet slapen, dat het niet eng is alleen.
Onze baby had in de avond ook standaard rond een uur of half acht een huiluurtje. Zodra we hem in de draagzak deden en een half uurtje gingen wandelen was er niks (meer) aan de hand. Wellicht helpt dat?
Hier 2 van zulke meiden gehad. Ze willen allebei ook niet zelf liggen. Elke keer het huidcontact hebben, alleen dan is t goed. Lekker wandelen met de kinderwagen is er hier ook niet bij. Heb m niet eens beneden staan, gebruik alleen de draagdoek en zakâŚ
Vanavond inderdaad maar de draagdoek proberen. De avonden blijven echt een ding. Nacht ging gelukkig goed.
Wandelwagen wil hij alleen als hij slaapt, haha. Anders is het niet goed.
Overdag begint hij zich steeds eerder te melden trouwens. Was anders altijd 3-4 uur en neigt nu naar 2 uur. Hopelijk is dat tijdelijk.
Hier is ze heel vaak na 1,5 uur alweer
Haha oh. Vond 2 uur al snel. Dat lijkt me ook zwaar.
Tot welke leeftijd hebben jullie een duowagen gebruikt? Mijn kinderen schelen straks vijftien maanden en ik twijfel of de oudste tegen die tijd oud genoeg is om op een meerijdplankje te zitten/staan?
Ik heb net een super schattig geboortepakje gekocht, maar vraag me nu af of dat wel handig is om het gelijk aan te doen⌠Kan me zo voorstellen dat het gelijk vies gaat worden? En ik heb een crème kleurig pakje en mutsje enzo
Ik had daarom 3 Ikea zakjes gevuld met 3 outfits. Waarvan 1 maat 56, omdat je toch niet weer hoe lang ze eruit komen
Het eerste pakje hier was ook wit. Hij heeft eerst een hele tijd in een doek gelegen. Geen idee of dat pakje vies was geworden eigenlijk, maar hij was wel weer schoon.
Ik denk dat J haar eerste pakje pas na een paar uur aan kreeg.
Ze werd geboren met een keizersnede en de artsen zijn met mij nog redelijk lang bezig geweest om me dicht te maken en op te lappen. Was buiten kantoortijden dus ik moest naar de intensive care om âuit te slapenâ, al was ik bij bewustzijn.
Al die tijd heeft ze met huidsmeer en alles er nog aan, op de blote borst van mijn man gelegen. De huid-op-huid-tijd was dus voor mijn man, wat ik voor hem wel een mooie bijkomstigheid vond.
Ik denk dat mijn zus en de verpleegkundige J pas het pakje hebben aan gedaan toen ze al een uur of 5-6 was, en dat ze daarvoor in een cape of doek heeft gelegen. Toen is ook pas het huidsmeer er af gewassen.