Ah dat klinkt top!
Daar ga je vast veel plezier van hebben. Opa en oma hebben ook dit fietsstoeltje en wij zijn voor een andere gegaan van Polisport. Wij hebben achteraf spijt dat we niet voor deze van Bobike zijn gegaan. Bij ons fietsstoeltje zakken de riempjes steeds van de schoudertjes af (ook als we ze strakker maken) en bij deze klik je ze gewoon vast.
Er zijn twee baby’s geboren in mijn omgeving en ik had als idee om een leuk rompertje te kopen met lange mouwen en dan iets groter zodat ze het straks in de winter aan kunnen omdat ik dacht dat ze nu al veel zouden krijgen. Ik vind het niet erg om meer te betalen dan bij een Hema, maar ik ben nu in drie kledingwinkels geweest maar alle rompertjes met een leuk printje waren minstens 35 euro Ik vind het wel leuk om het niet bij de Hema te kopen, maar ik dacht meer aan 20 euro oid. Hebben jullie nog tips voor winkels waar ik dit zou kunnen vinden? Of is het gewoon echt zo duur haha.
Ik vind dit van petit bateau heel fijn, vallen wel wat smal.
Ja, belachelijk he? Ik geef dat niet eens uit aan een hemd voor mezelf, laat staan aan een baby die er zo weer uit is. Z8 heeft ook leuke rompers voor rond de 20 euro dacht ik. Vallen volgens mij goed op maat.
Ik wil je idee niet afkraken maar vaak hebben ouders al wel genoeg rompertjes (tenminste dat is mijn ervaring) en daarbij 20 euro voor een rompertje wat toch onder kleding zit is misschien wat zonde?
Ik heb destijds lekkere warme slofjes gekregen van dat dikkere stof van het merk Lodger waar ik heel blij mee was. Makkelijk voor in de maxi cosi of in de draagzak. Vooral als ze nog zo klein zijn dan zijn sokjes bijv weer te koud en schoentjes weer niet handig. Of wellicht iets van een leuk mutsje voor in de winter? (dat is vooral spul waar ik destijds niet aan dacht en dan zonde vond om er geld aan uit te geven maar wel mega praktisch is en veel gebruikt werd)
Succes in ieder geval en veel plezier met je cadeau uitzoeken en geven
Ik zou dan i.p.v. een rompertje een leuk shirtje of broekje doen! Rompertje zie je eigenlijk nooit.
Oh ja ik dacht meer aan van die rompertjes waar je dan een broekje overheen doet zodat het gelijk een outfit is haha. Dus wel echt een leuk rompertje! Maar dit zijn ook leuke ideeen, ga er nog even goed over nadenken.
Ik weet niet wanneer de baby geboren wordt, maar dit is al wel snel te koud denk ik. Misschien een leuk vestje oid erbij doen?
De Huismuts heeft net hele leuke op insta gezet! Ik wilde hier komen klagen dat ze wel 25€ waren, maar als dat je budget is zou ik die eens bekijken. Ze zijn ziooooo mooi. En het zijn rompers met lange mouwen die ook dienst doen als truitje dus precies wat je zoekt. En als je ze in 62/68 neemt, is dat precies de maat waar de ouders voor de geboorte nog niet echt over nagedacht hebben
Weet iemand wat de meerwaarde is van de Yepp Nexxt mini tov de gewone mini fietsstoeltje?
Heb je toevallig één van de twee of ben je voor een andere gegaan?
Zul je veel van het gewichtsverschil merken met fietsen?
Even inhaken nu het toch over fietsstoeltjes gaat… weten jullie ook of deze op een elektrische fiets passen? Als het goed is de meeste wel, maar iemand hier ook ervaring me?
Het ene zitje past wel op de ene elektrische fiets maar weer niet op de ander.
Ik heb een Batavus Ego met krathouder voorop. Op het stuur past het Yepp zitje, mits de ‘achterkant’ van de krathouder wordt verwijderd. Anders komen de voetensteunen er tegen aan.
Achter zit er vrij weinig ruimte tussen de bagagedragerstangen en accu. Daarom kan je niet alle zitjes bevestigen aan de bagagedrager. Je kan dan bv. kijken naar achterzitjes die je aan je zadelstang kan bevestigen.
Wat was ook alweer het merk van die mooie rompers? Iets met een S toch? Ik kan ze nu niet meer vinden op haar insta namelijk
De Nexxt mini is oorspronkelijk een stoeltje van het merk Thule, die zijn overgenomen door Yepp (zei mijn fietsenwinkel in ieder geval). Het materiaal van de stoeltjes is anders, waardoor hij lichter is in gewicht (maar ook weer iets gevoeliger bij nat weer). Wij vonden de ‘pasvorm’ ook anders en hebben uiteindelijk de mini gekozen omdat hij daar beter in zat (en ik vond die ook mooier dus win-win haha). Overigens heb ik met beide proefritjes gemaakt en ik merkte geen verschil qua gewicht.
Ik heb het in mijn internetgeschiedenis gevonden! Susukoshi
Wij hebben de mini vanmorgen besteld, dus ben blij daar positief over te lezen.
Voor de mensen in de buurt van Eindhoven: dit weekend is er een popupstore op de roostenlaan (pinc) met 70% korting op allerlei merkkleding van maat 44 tm 128 ongeveer. Ik was er vanmiddag en er was echt nog veel, hangt op maat dus best prima te doen. Wel druk!
Kopen jullie ook een cadeautje voor grote broer/zus als jullie op kraambezoek gaan? Ik zat even te denken en dit is pas de eerste keer dat ik op bezoek ga bij nummer 2 in een gezin haha.