Ja precies. De vele verse pepers hou ik er meestal ook wel uit! Maar ze houdt echt zo van al die sausjes en dingen, heeft ze niet van mij. Ik at vroeger alleen maar droge spaghetti slierten
Thanks voor alle antwoorden! Wij geven haar dus altijd minimaal een paar happen van wat wij zelf eten, maar soms weigert ze dat echt. We hadden van de week bijvoorbeeld pompoensoep, leek me best oké, wat ze absoluut niet wilde. Tja, dan vind ik het ook weer zo sneu als ze niets eet. Dus dan maar weer een potje. Of als we toevallig iets hebben ingevroren dat, maar over het algemeen gaat het eten wel gewoon op bij ons, haha. Dus niet zo vaak iets in de vriezer.
Ik twijfel of het niet beter is om haar te leren dat het ons eten of niks is. Ik vind het lastig, ik ben zelf mijn hele kindertijd een hele moeilijke eter geweest. Ik wil niet dat zij dat ook wordt, maar ze moet wel wat binnenkrijgen.
In mijn familie komt veel PDS voor, ikzelf heb het ook. Als baby heeft J ook veel darmkrampjes gehad en ik ben om die reden erg voorzichtig met wat ik haar aanbied. Ik varieer heel veel met verschillende smaken en groenten, maar wil het graag snel doorhebben als er een product is dat haar darmen niet trekken. Gek genoeg verschilt dat nogal per persoon in mijn familie.
Volgens mij heeft mijn zoontje beginnende waterpokken! Vooral het hele romp zit onder rode vlekken en het worden per uur meer. Vannacht had hij ook een moeilijke nacht met koorts, huilen en hangerigheid. Overdag moest ik werken maar kreeg steeds appjes van mijn man over de vlekjes als gevolg van insectenbeet, haha. Maar mijn inziens toch waterpokken! 8 neefjes nichtjes hebben het de afgelopen weken ook gehad. Iemand nog goede tips voor crèmes om littekens te voorkomen?
Wij zetten indertijd onze beeb elke avond in een havermoutbad. Met neme een hydrofiele doek of washandje, gooi er een handvol havermout in, knoop dicht met elastiek. Gooi in een bad en laat intrekken ( je kunt een beetje knijpen in die doek zodat het beter loskomt). Het water wordt er melkwit van en daar zet je je kind dan in. Ik ging zelf ook nog een beetje deppen met dat zakje. Hier geen littekens!
Thanks! Wij hebben geen bad haha, zal er wat op verzinnen.
Ik vulde die van de hema zelf op met de inhoud van een goedkoop hoofdkussen. Ze verkopen kussen van 15 euro ofzo? Die inhoud heb ik in mijn voedingskussen gepropt
Gat er in knippen, goed opvullen, gat dichtnaaien, nieuw hoesje erom en klaaaar. Ik heb het gat overigens niet eens dichtgenaaid, kon ik 'm om de zoveel tijd weer ff opvullen. Dan wel goed hoes er omheen houden natuurlijk!
Ligt het nou aan mij of is dat filmpje erbij heel raar alsof het sexy is? Vooral dat laatste shot hoe ze haar hand langs die lijn haalt? Of sta ik al te lang droog?
Lidl heeft regelmatig rechte lange zijslaapkussens in de webshop en in de winkel. Die heb ik gebruikt. Redelijk flexibel en voordelig, maar ze hebben ze helaas niet altijd in het assortiment.
Ik ben tevreden met mijn Doomoo zwangerschapskussen.
Om nog even spuit 11 te zijn over het geven van potjes gesprek:
Ik vind het soms wel lastig, maar eigenlijk vooral omdat we juist wel een hele goede eter hebben. Soms hebben we gerechten (bijvoorbeeld witlof salade met kip of iets dergelijks) waar hij wel graag van mee wilt eten en ook probeert, maar wat hij vooral nog niet goed weggeslikt krijgt. Zonder kiezen is die witlof vermalen blijkbaar toch lastig. Maar dan geven wij hem wel nog eten daarna, omdat hij dus juist heel goed eet en alles lust. Ik weet dat het bijvoeding is, maar vind het anders zo sneu als hij opeens zo weinig gegeten heeft?
Ik heb die ook laatst besteld! Alleen wilde ik hem wassen toen ik hem binnenkreeg, maar haal je dan de vulling eruit? Of was je hem met vulling en al? Want ik krijg die vulling er niet makkelijk uit, valt in stukjes uit elkaar.
Haha kan vast geen kwaad hoor. Ben zelf een huiverig voor die ali express spullen qua chemicaliën enzo (en soms gebruiken ze bij vervoer in containers van die ongedierte repellant), dus wilde het voor de zekerheid even wassen. Ga hem er maar helemaal in stoppen, hoop dat ‘ie het overleeft.
Ik heb hem ook, en niet gewassen haha. Terwijl ik dat met kleding van alie wel altijd doe. Heb er geen rare reactie op gehad en mijn baby lijkt normaal
Ik ben vrij paranoïde met dat soort dingen, dus het ligt niet aan jou hoor @anon50301661. Maar goed om te weten dat er geen mutaties ontstaan bij het ongewassen gebruik @peyton.
Of op de markt! Een grote zak kost hier €10 ofzo
Hahaha zei jij zondag niet dat je minder ging kopen op Ali🤣
Ben er weer even om Nederlands advies te vragen. Baby is ruim 5 maanden en spuugt de hele dag. Krijgt inmiddels al een poosje Omeprwzol en heeft er nu geen pijn meer van. Maar spuugt nog wel. Ik wil eigenlijk zijn laatste voeding kolven en wat pap erin geven oid zodat het wat zwaarder is want snachts is zijn bedje drijf. Maar in alle baby pap zit zoveel suiker. Weten jullie een goede variant met weinig suiker? Ik geloof dat ik voor I altijd AH bio pap had en dat dat de minst suikerige was die ik kon vinden maar weet het niet echt meer.