Biobim? Heb hier eentje staan die 6+ maanden is en die is alleen speltvlokjes en b1, misschien is er ook eentje voor jonger?
Ja dat bedoel ik ook, maar welke pap danš»
Maar met rijstebloem en rijst moet je toch voorzichtig zijn ivm dat ene stofje arseen? In ieder geval niet elke dag geven.
Ja klopt!
He wat?
Ja dit ken ik maar geldt dat ook voor 2 schepjes per dag?
Geen idee!
Haha dat snapte ik ook niet helemaal. Omdat je zelf straks helemaal op bent en symbolisch batterijen kunt gebruiken? Maar chill dat je hier genoeg aan had ja! Deze speen hadden we al in de handen gehad in de winkel maar pfoeeee zoveel kopen dat je soms niet weet waar je moet beginnen
Voor al die fijne speelgoed dingen die kapot veel herrie maken
Ik kreeg net mijn schoonmoeder op bezoek, en die was weer even lekker gaan shoppen. " ik kon mezelf niet inhouden" Nou is het natuurlijk superlief dat ze kleertjes koopt voor de kleine, maar ik vind het gewoon elke keer niet zo mooi. Zeg maar gerust best wel lelijk. Ze is zelf helemaal in de wolken met haar aankopen, dus ik durf er ook niets van te zeggen. Maar ik snap gewoon niet, dat ze het verschil niet ziet tussen de setjes die ik heb gekocht en die van haarā¦Ik ben lekker aan het nestelen en opruimen en moet mezelf inhouden om het niet gewoon weg te doen. Niet dat ik het ook echt doe, maar tochā¦
Denk dat ik het toch een keer moet gaan zeggen vrees ik. De kleine is er nog niet, maar als ze er straks is wil ik niet met een overschot aan kleren zitten die we niet gebruiken.
Oh ja vreselijk! Ik kreeg ook zulke lelijke dingen van ze haha! Heb wat dingetjes aangedaan als ze op bezoek kwamen. En 2 setjes die hij überhaupt nooit aan heeft gehad. Inderdaad super zonde! Ik ga ze wel weer doorgeven of als niemand ze wil gaan ze in een humanabak oid.
Zou er idd wel - subtiel - wat van zeggen. Dat je genoeg hebt ofzo? Heb ik toen ook gedaan! En tegen mān eigen moeder heb ik gewoon echt gezegd dat bepaalde dingen niet mān smaak waren, daar durfde ik wel een stuk eerlijker tegen te zijn.
Het is natuurlijk lief bedoeld maar wij hebben ook wel eens gedrochten van kleertjes gekregen. We hebben er wel eens subtiel iets van gezegd. Nu krijgen we ook vaker kleertjes die we niet zo mooi vinden en die bewaar ik nu als reserve setje op het kinderdagverblijf en als speelkleertjes voor de speeltuin enzo Ik maak wel altijd een foto als ze het aanheeft en ze nog niets vies is om door te sturen haha.
Ah dat is balen ja! Volgens mij zijn ze niet allemaal hetzelfde⦠had jij wel wat anders leuks wat hier niet op de foto staat?
Ik had ook de bio AH voor 6+ maanden. Ze raadden mij bij het CB toen ook aan dat dit prima met 5 maanden ook al kon i.p.v. rijstebloem, wat los van de hele rijstdiscussie ook weinig tot niet voedend is. En anders idd 6+ maanden van BioBim. Dat gespuug is echt vervelend inderdaadā¦
Oja en ten aanzien van kleding; op een gegeven moment kreeg ik überhaupt zoveel dat ik zei dat ik al zoveel had gekregen in die maat/maten dat ik het zonde zou vinden als ik zoveel had dat ik alles maar 1x aan zou kunnen doen. Dit werkte welā¦
En ik gebruik die minder leuke/helemaal niet mijn smaak kledingstukken nu inderdaad als reserve op KDV of in de luiertas. En echt: die heb je nodig!
Hier ook veel lelijk spul gekregen (vooral van de kant van mijn vriend). Ik heb alles ƩƩn keer aangetrokken, foto gemaakt en opgestuurd en toen achterin de kast gegooid totdat het te klein was.
Thanks ik heb die van AH 6+ gehaald. Flink gekolfd en hij heeft zān flesje net op. Vond het heerlijk. Ben benieuwd. Hij is over 1,5 week 6 maanden dus denk dat het wel prima is zo. Heb ook maar de helft gegeven. Duimen.