Ah oke! Weet dat er een aantal van die nieuwere modellen waren waarbij het sowieso niet kon (waren afgelopen week bij zo’n megastore van Prenatal) maar dan zal dat wel een uitzondering zijn!
Deze loedermoeder heeft d’r kind gewoon vervoerd zonder isofix en gaat dat met nr 2 precies zo doen Ook de cabriofix. Lekker de gordels erom en dat werkt prima. Nu zit ze ook in een stoeltje dat vast zit met gordels en ook dat vind ik een hele dikke prima.
Hm dus als ik er 2 op de achterbank zet met een isofix moeten we allebei onze stoel naar voren zetten?
Ik ben lovewarrior niet, maar dit klopt inderdaad. Het verschilt wel per auto hoeveel ruimte er overblijft moet ik zeggen. Zelf heb ik een station en mijn vriend niet, maar bij hem houden we gek genoeg meer ruimte over…
Zou het gewoon even testen in de winkel, dan weten jullie het zeker! Een isofix is niet per se veiliger, met gordel is net zo veilig mits goed vastgezet. De isofix zorgt er vooral voor dat je niet hoeft na te denken of alles goed zit en maakt het daardoor dus gemakkelijker.
Dank voor al jullie antwoorden! Ik wist niet dat het ook gewoon met gordels vastgezet kon worden. Dat scheelt iig een boel ruimte, en inderdaad gedoe/geld als we niet voor 2 auto’s zo’n isofix hoeven te hebben.
Overigens zijn de isofix systemen heel gemakkelijk over te zetten hoor. Wij hebben er ook maar 1, maar wisselen regelmatig van auto, twee keer klikken en hij is los of vast. Nou hebben jullie er straks natuurlijk meteen 2, dus kan me voorstellen dat het dan anders is misschien, maar dacht zeg het je toch nog even
Hema valt altijd vrij groot dus hier kan je wel even mee doen hoor. Wij hebben deze in gebruik (ander printje) en heb nooit nagedacht over de samenstelling van de stof. Is gewoon een prima, degelijke slaapzak die niet zweet.
Viscose is juist een prettige vezel! Het is (semi) natuurlijk, dus een natuurlijke vezel die wel chemisch is bewerkt. Het is ademend en neemt goed vocht op. Niet te vergelijken met polyester ofzo. Ik heb zelf shirtjes van viscose en vind het heel vergelijkbaar met katoen.
Ah dankjewel, ik dacht dat je hem echt vast noest zetten en dat het gedoe was. Thanks!
Dit zijn de beste sloffen everrrrrrrrr!!
Die onderste trouwens; bovenste geen ervaring mee!
En ze leeft nog!
Maar echt zoveel dingen dat je achteraf of halverwege zo’n ohhhhh moment hebt hahaha
Heeft er iemand nog de ultieme tip voor (of eigenlijk tegen) zwangerschapsmasker? Ik smeer al elke dag met factor en op dagen zoals nu als ik naar buiten ga met zon minimaal factor 50. Heb zelfs 80 staan die ik dan rond m’n ogen smeer maar toch lijken er al kleine pigment vlekjes te komen.
Kan natuurlijk een pet meenemen maar ja ik wil ook wel een beetje vitamine D opnemen en van de zon kunnen genieten natuurlijk…
Meer dan goed blijven smeren en zoveel mogelijk uit de zon blijven, kan je niet doen denk ik? Ik had wat kleine vlekjes na mijn tweede zwangerschap. Die trokken het eerste jaar weer weg! Kort na mijn derde zwangerschap (zomer) kwamen ze ineens terug, maar zijn ze ook weer weggegaan!
Ik hoop dat het hier mag:
Volgende week heb ik een verjaardag van een 4-jarig meisje en ze wil graag een dokterssetje. Nu had haar moeder me een afbeelding gestuurd maar die is €15. Weten jullie heel toevallig dokters-/zustersetjes die goedkoper zijn?
Ik zag die koffertjes pas bij Action!
Op bol.com heb je ze goedkoper. Ik weet niet precies wat je zoekt, maar alleen daar al heb je verschillende opties.
Ik wil naast de kinderwagen graag een buggy. Hebben jullie tips? Heb al rond gekeken op het internet, maar kom er njet echt uit.
En wat is handige eentje als een paraplu invouwt of eentje die je in kan klappen?
Wanneer zijn jullie over gegaan van rompers naar onderbroekjes en hemden?
Met 2.5. Ik had al bedacht dat ik niet meer de maat 98/104 wilde kopen maar zoon bleef zo lang hangen in 86 dat ik in geduld niet meer kon bedwingen;-)
Wij hebben een buggy van easywalker. Mijn zus heeft er een van koelstra en wij vinden allebei dat de mijne fijner is. We hebben eigenlijk gewoon een mooie uitgezocht. En of het een beetje stevig is. De kap kan heel ver opengeritst worden waardoor je kindje lekker beschut zit, vind ik wel fijn.