Tips, ervaringen & aanraders

Heeft er iemand nog de ultieme tip voor (of eigenlijk tegen) zwangerschapsmasker? Ik smeer al elke dag met factor en op dagen zoals nu als ik naar buiten ga met zon minimaal factor 50. Heb zelfs 80 staan die ik dan rond m’n ogen smeer maar toch lijken er al kleine pigment vlekjes te komen. :sob:

Kan natuurlijk een pet meenemen maar ja ik wil ook wel een beetje vitamine D opnemen en van de zon kunnen genieten natuurlijk…

Meer dan goed blijven smeren en zoveel mogelijk uit de zon blijven, kan je niet doen denk ik? Ik had wat kleine vlekjes na mijn tweede zwangerschap. Die trokken het eerste jaar weer weg! Kort na mijn derde zwangerschap (zomer) kwamen ze ineens terug, maar zijn ze ook weer weggegaan!

1 like

Ik hoop dat het hier mag:
Volgende week heb ik een verjaardag van een 4-jarig meisje en ze wil graag een dokterssetje. Nu had haar moeder me een afbeelding gestuurd maar die is €15. Weten jullie heel toevallig dokters-/zustersetjes die goedkoper zijn?

Ik zag die koffertjes pas bij Action!

1 like

Op bol.com heb je ze goedkoper. Ik weet niet precies wat je zoekt, maar alleen daar al heb je verschillende opties.

1 like

Ik wil naast de kinderwagen graag een buggy. Hebben jullie tips? Heb al rond gekeken op het internet, maar kom er njet echt uit.

En wat is handige eentje als een paraplu invouwt of eentje die je in kan klappen?

Wanneer zijn jullie over gegaan van rompers naar onderbroekjes en hemden?

Met 2.5. Ik had al bedacht dat ik niet meer de maat 98/104 wilde kopen maar zoon bleef zo lang hangen in 86 dat ik in geduld niet meer kon bedwingen;-)

Wij hebben een buggy van easywalker. Mijn zus heeft er een van koelstra en wij vinden allebei dat de mijne fijner is. We hebben eigenlijk gewoon een mooie uitgezocht. En of het een beetje stevig is. De kap kan heel ver opengeritst worden waardoor je kindje lekker beschut zit, vind ik wel fijn.

1 like

Ik denk ook 2,5 en dan maat 86/92. Hij was iig al bijna zindelijk toen. Met je blote piemel in een romper leek me niet zo fijn zitten haha.

Ik bedenk me net dat ik nog nooit nieuwe boxers heb gekocht in 1,5 jr tijd. Dus hij draagt daarvan nog steeds 86/92 terwijl hij voor de rest in 98/104 zit :sweat_smile:

3 likes

@Loretje @SimpleThings @Tom_Riddle bedankt voor jullie antwoorden! Ze is voorlopig nog niet zindelijk. Ze is nu 1,5. Alleen de rompers van hema 86/92 zitten nog goed bij haar dus we hebben hierna nog maar 1 maatje haha. Ze heeft een lang bovenlijfje denk ik. Ik ben die rompers gewoon zelf ook zo zat.

Dankje voor je reactie! Ik zie die van koelstra wel veel op straat.

Ik heb geprobeerd terug te zoeken op het forum maar het lukt me niet echt om het te vinden: welke luiers gebruiken jullie/vinden jullie het best?

Er was een keer een poll in het wjekw zwanger/kinderen topic, misschien kun je daar ook zoeken!

Ik vind kruidvat heel fijn. Eerst hadden we pampers, maar nu lijken die van kruidvat veel beter te zitten, minder ongelukjes.

1 like

Thanks! @Grey, ik heb die poll nu gevonden, de meeste mensen gebruiken Pampers en daarna Kruidvat.

1 like

@Dr.Watson Oh ja, ik vond Baby dry van Pampers echt minder dan de Premium Protection! Premium Protection waren we wel tevreden over.

Deze site gebruikte ik om te kijken waar ze aanbiedingen hebben:

Dan zie je ook echt wat het per luier kost, omdat ze soms verschillende groottes van verpakkingen hebben. Handig!

1 like

Ik gebruik luiers van de Lidl. Heb er best veel geprobeerd, maar deze bevallen mij tot nu toe het beste! Baby is 9 maanden.

1 like

De Kruidvat luiers zijn wel vernieuwd, maar is niet bepaald een verbetering! Dus ik ga geen Kruidvat luiers meer kopen. Ze lekken super veel. Heb elke dag bijna een vieze romper, omdat het het gewoon niet binnen houdt…

@Bathwater hier wel. Ik vind ze nu dramatisch

1 like

Hier overgestapt op Etos omdat ik die Kruidvat luiers na die ‘verbetering’ ook echt niks meer vond

Ja die gebruiken wij ook! Ik vind ze top en de prijs is ook goed!

1 like