Tips, ervaringen & aanraders

Hebben sommige hier ervaring met de wishbone bike? Ik twijfel,om hem (2ehands) aan te schaffen. Ik vind het idee dat hij zo meegroeit met je kindje heel leuk. Maar ben zelf bang dat de fiets mss te lomp en zwaar is?

Ik vind het een topding! Gekocht bij 1e verjaardag maar was 'ie nog wat groot. Vanaf 2e jaar verjaardag gingen ze er echt mee racen!

1 like

Hier ook stukjes gegeven vanaf 6 maanden. Nooit puree gegeven. Ze eet gewoon mee met ons. Ze had het kauwen snel door. Super makkelijk zo. Baby heeft duidelijk andere eetvoorkeuren dan haar broer. Dol op toast met avocado.Vanochtend wilde ze mijn verse gember thee, dus ze mocht een slokje proberen. Ze werd er helemaal wild van en vond het super lekker. Enige voordeel van haar flesweigeren is dat ze nu met 9 maanden heel goed zelf uit een beker kan drinken.

@lovewarrior als je wel puree wilt geven heb je die apparaten ook niet nodig. Als je een stoompannetje of mandje en een staafmixer hebt dan ben je er wel hoor.

En gebruiken ze het ook lang?

Zeker, mijn dochter van bijna 7 vindt het ook nog steeds leuk op z’n tijd haha. Hier gaat het derde wiel er straks weer onder zodat jongste kind er op kan. Oersterk ding, gaat echt jaren mee

1 like

Deze vega filet americain is dus echt een aanrader! Ben zelf geen enorme vleeseter maar dit is echt een super fijne afwisseling qua broodbeleg. 9/10! Zit overigens wel ei in.

3 likes

Echt een gewone beker? Mijn 15 maanden oude monstertje kan de handeling prima maar als ze klaar is met drinken mikt ze de beker gewoon van zich af of steekt dr hand er vol in. Dus nog even een tuitbeker hier;-)

Ja, ze kan echt uit een gewone beker drinken, maar ze vindt het ook leuk die soms om te gooien en dat soort dingen. Ze krijgt dus alleen kleine beetjes water en thee om te oefenen en voor de leuk. Afgekolfde melk krijgt ze gewoon koud in een 360 graden beker van Nuby. Die beker is hier de redding. Gelukkig kreeg ze die snel door. Mijn oudste kon dit nog niet op dezelfde leeftijd hoor. Maar ze is ook continu met bekers aan het spelen en doet dan alsof ze drinkt en dan keihard lachen.

2 likes

Ik vond deze ook super chill tijdens mn zwangerschap!

Hebben mensen hier de regenboog van Grimms? Wordt daar goed mee gespeeld? We mogen een cadeau uitkiezen van schoonoma, maar ik twijfel of het uiteindelijk veel gebruikt gaat worden?

@Tom_Riddle heeft m!

Ik wil heel graag een wobbel. Misschien ook leuk om naar te kijken? Of misschien te duur …

1 like

Vind die broekjes ook niet. Zeker niet als ze wat vol zitten van plas dan gaan ze heel lelijk hangen (Als je snapt wat ik bedoel)

Oh-oh, dat zijn geen positieve verhalen hier over de broekjes. We hebben besloten het toch te gaan proberen, mochten ze niet bevallen dan doen brengen we de dichte pakken wel naar de voedselbank of zo.

J is nu 6,5 maanden en zit nog in maatje 3 (Pampers). De broekjes hebben we gekocht in maat 4. Ik dacht dat het om de gewone ging maar het blijken dus broekjes. Ik kan ze nu nog niet proberen helaas. Als ik de reclame zie lijkt het me superhandig, vooral omdat J nu al ontzettend trappelt met verschonen. We zullen zien of het wat is. :see_no_evil: Ik hoop dat ze gewoon goed bevallen en dat het de kwaliteit is die ik van Pampers gewend ben.

1 like

We hebben ze bijna helemaal opgemaakt en het laatste stapeltje hebben we meegegeven voor bij opa en oma. Na een week hoorden we hen ook mopperen over de broekjes :crazy_face:

Ja ik ben Gastouder en ze spelen er hier erg veel mee! Heb de gekleurde met felle kleuren.

1 like

Ja Premium Protection inderdaad. :blush:

1 like

Ik kreeg van collega’s toen een ‘relax’ pakketje. Bruisbal, lekkere thee, reep chocola en tijdschrift. Vond ik superlief en was ik ook nog eens onwijs blij mee!

1 like

Ah super leuk, ik denk dat we dit maar moeten vragen dan.

1 like

Iemand tips tegen een loopoor? Ik word zo naar van dat gedruppel bij mijn dochter. :sob: