Nu wil ik ook een wobbel!
Hebben jullie nog dƩ tip voor babies die potgrond uit de plantenpot trekken (en het dan ook het liefst opeten)? Ik kom niet verder dan wat aluminiumfolie er op leggen, maar dat is zo lelijk.
Mijn oppaskindje van 1,5 is echt een drama met tandenpoetsen. Eerst hielp het nog om samen heel hard AAAAAAAH te roepen en dan kon ik nog snel poetsen als hij zijn mond open had maar dat werkt niet meer. Iemand tips?
Een liedje via YouTube opzetten? Elmo - brush your teeth hebben we veel gebruikt. En als ze wat groter zijn een zandloper gebruiken. En als ze nog groter zijn: ik zie je boterham tussen je tanden/je tanden zijn bruin/je hebt een stinkbekkie.
Je hebt een stinkbekkie. Is dat een liedje? Geniaal.
Zal ik de volgende keer tegen mijn man roepen als hij in de ochtend boemboemdingen wil doen zonder eerst zijn tanden te hebben gepoetst.
Mase zei laatst tegen mijn vriend: een beetje stink geeft niet, maar van jou is heel erg
Ik zing bij dochter ook een liedje, maar t gaat nog steeds niet echt van harte
@Unquestionable Liedje youtuben kan ik nog wel proberen, zing sowieso vaak liedjes voor hem en vaak werkt dat wel (als hij niet wil eten of geen schone luier wil etc.) Helaas bij tandenpoetsen dus geen succes
Dagelijks nog een strijd hier, lekkere leeftijd
En als je je kind in bad doet, of onder de douche. De tandenborstel geeft, zodat je kind zelf kan poetsen? De jongste van mij is anderhalf poetst dan eerst zelf haar tanden. En daarna zeg ik, mag ik even kijken. En doe ik het nog wat na poetsen.
Ook een goed idee! Heb wel al geprobeerd om āsamenā te poetsen want hij is wel dol op dingen zelf doen maar ook dat was geen succes. Volgende keer doet hij het maar lekker zelf!
Oke geef me al jullie tips voor leuke webshopjes voor de kinderkamer ik ben binnenkort jarig en weet niks voor mezelf dus ik ga gewoon alles vragen wat ik zelf te duur vind haha. Heb Jollein en Kaatje Pluk al uitgepluisdā¦
Oeh ik vond Petit Juul altijd zooo leuk (en duur maar leuk!)
Jut en Juul! Zit in Leiden maar hebben ook een goede webshop. Overigens niet erg goedkoopā¦
Ooooooh hier is echt alles leuk ik heb niet genoeg moeders en schoonmoeders die mijn wensenlijst überhaupt willen zien voor deze website hoor⦠Haha, sowieso jammer dat dat na een bepaalde leeftijd ophoudt, een verlanglijstje!
Haha ja ik woon vlakbij de fysieke winkel, heeeel gevaarlijk.
Ik heb trouwens op aanraden van een vriendin op lijstje . nl een āverlanglijstjeā gemaakt voor de baby. Ik vind sowieso echt niet dat iedereen straks maar cadeaus voor de baby hoeft te kopen, maar dat willen mensen vaak toch. Dus dan liever iets dat we ook echt graag willen hebben dan 100 knuffels ofzo straks. Die vriendin heeft het linkje en verspreid hem. Ze heeft ām bijvoorbeeld ook al heel strategisch naar mān schoonmoeder gestuurd, haha!
Ik heb nu ook alles in screenshots op mijn telefoon, maar ga het zo ook es allemaal op lijstje.nl zetten! Heb daar sowieso al een account en dan mogen ze er zelf mee aan de haal gaan haha bij mij is alles vooralsnog boven de ā¬50 haha, dat is wel een beetje problematisch.
Bovenaan staat trouwens de Jellycat Octopus knuffel zo zo zo lief. Ik voelde hem afgelopen weekend en hij is zo zacht.
Ben ik nog een keer heeeelp. Weet iemand waar deze eendenknuffel van is? Ik MOET die hebben, ben zoān eendenfan. Heb me al helemaal suf ge-reversed image searched, maar kan het niet vinden helaas. Een paar knuffels zijn van Oyoy, maar deze niet helaasā¦
Omg die wil ik oooook
Volgens mij is het deze: https://www.ilovespeelgoed.nl/maileg-knuffeleend-grijs-32-cm.html
Hij lijkt er echt super erg op!! Goed gevonden thanks!