Tips, ervaringen & aanraders

Haha ja ik woon vlakbij de fysieke winkel, heeeel gevaarlijk.

Ik heb trouwens op aanraden van een vriendin op lijstje . nl een ‘verlanglijstje’ gemaakt voor de baby. Ik vind sowieso echt niet dat iedereen straks maar cadeaus voor de baby hoeft te kopen, maar dat willen mensen vaak toch. Dus dan liever iets dat we ook echt graag willen hebben dan 100 knuffels ofzo straks. Die vriendin heeft het linkje en verspreid hem. Ze heeft ‘m bijvoorbeeld ook al heel strategisch naar m’n schoonmoeder gestuurd, haha!

Ik heb nu ook alles in screenshots op mijn telefoon, maar ga het zo ook es allemaal op lijstje.nl zetten! Heb daar sowieso al een account en dan mogen ze er zelf mee aan de haal gaan haha :slight_smile: bij mij is alles vooralsnog boven de €50 haha, dat is wel een beetje problematisch.

Bovenaan staat trouwens de Jellycat Octopus knuffel :hushed: zo zo zo lief. Ik voelde hem afgelopen weekend en hij is zo zacht.

4 likes

Ben ik nog een keer :smiley: heeeelp. Weet iemand waar deze eendenknuffel van is? Ik MOET die hebben, ben zo’n eendenfan. Heb me al helemaal suf ge-reversed image searched, maar kan het niet vinden helaas. Een paar knuffels zijn van Oyoy, maar deze niet helaas…

Omg die wil ik oooook :joy:

Volgens mij is het deze: https://www.ilovespeelgoed.nl/maileg-knuffeleend-grijs-32-cm.html

Hij lijkt er echt super erg op!! Goed gevonden :smiley: thanks!

Got it! Dat is hem, maar dan in de variant “sand”. Oh en mijn confession: eigenlijk wil ik al deze knuffels voor mezelf hebben.

Ik ook. Heb mijn zinnen nu gezet op die egel en zeeleeuw

1 like

Die is zo leuk! Ik heb hem hier aan de box, je kunt die tentakels zo om de spijlen doen waardoor hij echt op de rand “zit”.

2 likes

Iemand ervaring? Een zonnebril voor een baby van ongeveer 1 jaar. Kan dat gewoon een ‘normale’ bril zijn? Of moet dat echt zo’n soort duikbril achtige bril zijn?

Super schattig! Maar gooit ze de bril niet af?

Ja ik afgelopen week! En sowieso meer meiden hier. Ik moest ‘m zelf betalen, kostte €40,- (vaccinatie zelf, het zetten heeft een vriendin gedaan).

1 like

Tussen 28 en 32 weken is beste periode (bron RIVM)

Edit; lukt dit niet dan mag het nog tot 38 weken.

https://www.rivm.nl/kinkhoest/kinkhoestvaccinatie-voor-zwangere-vrouwen#bestemoment

1 like

Dit heb ik ook gedaan inderdaad. Kon het ook nergens vinden, op goed geluk factuur ingediend en kreeg het gewoon terug.
Bij mij kosten het € 40 euro trouwens.
Ik geloof dat het nogal kan schelen of je het door de huisarts of GGD laar zetten. Dus qua kosten kun je daar eventueel nog in verdiepen :slight_smile:

1 like

Ja bij onze huisarts was het 32 euro!

Hier 29 euro!
Werd niet vergoed door zilverkruis aanvullend 2 ster.
Helaas …

Heb je daar misschien een foto van? Klinkt superleuk!

Oh jammer want ik heb precies die verzekering en wilde ook proberen ‘m in te dienen!

Huh? Ik heb dezelfde verzekering en het werd wel vergoed?

Edit: was 38 euro trouwens.

Ik ga er voor het gemak van uit dat de tweeling maat 44 heeft als ze geboren worden en ik heb al best wat kleding in die maat.

Maar voor de periode daarna vind ik het best lastig, omdat veel dan 50/56 is en dat is echt een stuk groter. Maat 50 van Hema is ook echt huge helaas. Iemand tips voor merken die een ‘losse’ maat 50 hebben en niet onwijs groot vallen?

Tumble 'n Dry en BESS vallen klein! 50 is in mijn ervaring ietsje groter dan 44 bij die merken

1 like