Tips, ervaringen & aanraders

@Unquestionable Liedje youtuben kan ik nog wel proberen, zing sowieso vaak liedjes voor hem en vaak werkt dat wel (als hij niet wil eten of geen schone luier wil etc.) Helaas bij tandenpoetsen dus geen succes

Dagelijks nog een strijd hier, lekkere leeftijd :joy:

2 likes

En als je je kind in bad doet, of onder de douche. De tandenborstel geeft, zodat je kind zelf kan poetsen? De jongste van mij is anderhalf poetst dan eerst zelf haar tanden. En daarna zeg ik, mag ik even kijken. En doe ik het nog wat na poetsen.

Ook een goed idee! Heb wel al geprobeerd om ā€œsamenā€ te poetsen want hij is wel dol op dingen zelf doen maar ook dat was geen succes. Volgende keer doet hij het maar lekker zelf!

1 like

Oke geef me al jullie tips voor leuke webshopjes voor de kinderkamer :smiley: ik ben binnenkort jarig en weet niks voor mezelf dus ik ga gewoon alles vragen wat ik zelf te duur vind haha. Heb Jollein en Kaatje Pluk al uitgepluisdā€¦

Oeh ik vond Petit Juul altijd zooo leuk (en duur maar leuk!)

Jut en Juul! Zit in Leiden maar hebben ook een goede webshop. Overigens niet erg goedkoopā€¦

1 like

Ooooooh hier is echt alles leuk :smiley: ik heb niet genoeg moeders en schoonmoeders die mijn wensenlijst Ć¼berhaupt willen zien voor deze website hoorā€¦ Haha, sowieso jammer dat dat na een bepaalde leeftijd ophoudt, een verlanglijstje!

Haha ja ik woon vlakbij de fysieke winkel, heeeel gevaarlijk.

Ik heb trouwens op aanraden van een vriendin op lijstje . nl een ā€˜verlanglijstjeā€™ gemaakt voor de baby. Ik vind sowieso echt niet dat iedereen straks maar cadeaus voor de baby hoeft te kopen, maar dat willen mensen vaak toch. Dus dan liever iets dat we ook echt graag willen hebben dan 100 knuffels ofzo straks. Die vriendin heeft het linkje en verspreid hem. Ze heeft ā€˜m bijvoorbeeld ook al heel strategisch naar mā€™n schoonmoeder gestuurd, haha!

Ik heb nu ook alles in screenshots op mijn telefoon, maar ga het zo ook es allemaal op lijstje.nl zetten! Heb daar sowieso al een account en dan mogen ze er zelf mee aan de haal gaan haha :slight_smile: bij mij is alles vooralsnog boven de ā‚¬50 haha, dat is wel een beetje problematisch.

Bovenaan staat trouwens de Jellycat Octopus knuffel :hushed: zo zo zo lief. Ik voelde hem afgelopen weekend en hij is zo zacht.

4 likes

Ben ik nog een keer :smiley: heeeelp. Weet iemand waar deze eendenknuffel van is? Ik MOET die hebben, ben zoā€™n eendenfan. Heb me al helemaal suf ge-reversed image searched, maar kan het niet vinden helaas. Een paar knuffels zijn van Oyoy, maar deze niet helaasā€¦

Omg die wil ik oooook :joy:

Volgens mij is het deze: https://www.ilovespeelgoed.nl/maileg-knuffeleend-grijs-32-cm.html

Hij lijkt er echt super erg op!! Goed gevonden :smiley: thanks!

Got it! Dat is hem, maar dan in de variant ā€œsandā€. Oh en mijn confession: eigenlijk wil ik al deze knuffels voor mezelf hebben.

Ik ook. Heb mijn zinnen nu gezet op die egel en zeeleeuw

1 like

Die is zo leuk! Ik heb hem hier aan de box, je kunt die tentakels zo om de spijlen doen waardoor hij echt op de rand ā€œzitā€.

2 likes

Iemand ervaring? Een zonnebril voor een baby van ongeveer 1 jaar. Kan dat gewoon een ā€˜normaleā€™ bril zijn? Of moet dat echt zoā€™n soort duikbril achtige bril zijn?

Super schattig! Maar gooit ze de bril niet af?

Idd, hoe dan :scream:? J heeft die bril ook maar ze doet hm af en gaat dan op de pootjes kauwen. En dan moet ze dus eigenlijk een Ć©chte babybril. Dat wordt niks

Ja ik heb die vaccinatie gehad! Werd ook vergoed door mā€™n zorgverzekeraar door middel van mijn aanvullende verzekering.

1 like