Tips, ervaringen & aanraders

zwanger-en-kinderen

Wie weet waar ze mooie boxkleden verkopen? Ik vind de boxkleden van mies & co prachtig, maar 90 euro ook wel erg veel geld. https://www.miesenco.nl/product-categorie/boxkleden/

Ik heb de mijne bij S.ostrene G.rene gehaald maar dat zit niet standaard in het assortiment. Maar boxkleden komen wel vaker terug zag ik.

Goede tip, ben er toevallig donderdag binnengelopen maar toen hadden ze niks. Maar zeker iets om in de gaten te houden!

Handmade Goodness maakt hele leuke voor 50 euro.

Vandaag heb ik J een hapje gegeven waar ze helemaal enthousiast van werd:

Ik heb deze meegenomen tijdens het laatste bezoek aan DM maar van alle smaakjes die ik kocht, had ik er maar eentje meegenomen (om uit te proberen). Dit was het eerste hapje dat ze echt lekker vond, ze deed steeds haar mondje enthousiast weer open en had haar portie snel op.
Sowieso vind ik Hipp echt een fijn merk qua babyvoeding omdat er zoveel keus is, de volgende keer bij DM zal ik hier wat extra van meenemen omdat deze smaak zo goed ontvangen werd.

Ze hadden laatst bij de Action ook leuke boxkleden. Ik heb er eentje gekocht voor erbij zeg maar haha

Zulke mooie lakens en dekens hebben ze ook! :heart_eyes: Als ik de werking van mn naaimachine een beetje onder de knie heb wil ik zelf graag wat dekentjes of hoezen maken.

Zeeman had laatst ook wel leuke boxkleden, oa met een zwart wit spikkeltje

90 euro is ook wel echt duur ja :sweat_smile:. Maar eerlijk is eerlijk; het is iets wat in je woonkamer ligt! Er zijn zeker goedkopere en hele mooie opties te vinden, vooral op sites van mensen die ze zelf maken. Kan je zelf kleuren/stoffen kiezen en is 'ie helemaal naar je zin!

@FrauHelga @Puck goede tips!
@Pinkbeliever ja klopt, die hebben ze helaas niet meer…
@tessa ja daar heb je ook wel weer gelijk in… Ik zal mijn vriend nog eens lief aankijken. En anders inderdaad opzoek naar een plek waar ik het zelf kan samenstellen.

Wat vinden jullie leuke cadeaus voor een doop? Ik hou niet zo van die traditionele ideeën (bestek met je naam op e.d.), maar ik ben meter, dus ik wil wel een mooi cadeau geven. De vorige keer heb ik een hele leuke loopfiets gegeven en ik denk nu aan een houten loopwagen, maar dat is misschien iets te veel van hetzelfde, dus ik ben op zoek naar andere ideeën.

(Zowel ikzelf als de ouders zijn niet gelovig, dus het hoeft niet iets christelijks ofzo te zijn.)

Dan ben ik wel benieuwd waarom ze hun kind dopen, als ze niet gelovig zijn? Als je dat wilt uitleggen tenminste :slight_smile:

Een houten hobbelpaard!

Traditie en om de lieve vrede te bewaren met de familie.

@Baratheon Dat is inderdaad ook leuk! Dank je wel.

Wij hebben een hobbel mammoet cadeau gedaan bij de laatste doop in de familie.

Omg ik ging dit googlen en wat is dit schattig!

Een houten stoeltje net naam/geboortedatum/gewicht/tijd. Ik heb t er wel subtiel op laten zetten omdat ik niet van kitsch hou maar je kunt t zo gek maken als je wil. Je kunt er ook het geboortekaartje in laten verwerken. Er zijn ook bijpassende tafeltjes. Staat nog steeds bij hun in de woonkamer en kind gebruikt het stoeltje ook echt.

Wat voor autostoel hebben jullie? We willen zo’n draaibare die ook wel een tijdje mee kan. Maar die krengen zijn echt duur.

Cybex M-Fix. Is top! Die kwam als een van de veiligste uit een Duitse autostoeltjes test. Is wel iets van 200 euro en geloof vanaf 1 jaar. O en die is niet draaibaar… Weet niet of je hier wat aan hebt haha

Wij hebben zo’n draaibare. De assisfix uit mijn hoofd. Inderdaad duur, maar ik ben er nog elke dag zo blij mee! Kind zit er zo in, ook fijn dat ze dus naar voren en naar achteren kan kijken. Hij gaat ook mee tot ze vier is, dus dan valt het bedrag per jaar nog een beetje mee. Zo praat ik het voor mezelf goed, haha. Het is gewoon een klap geld, maar voor ons elke cent waard geweest.

Haha, dit is fantastisch!! Helaas boven m’n budget.

@WhereTheLightIs Tof idee, ze hebben alleen ook al een ouder dochtertje en ik vrees een beetje dat zij het stoeltje in zou palmen.