Tips, ervaringen & aanraders

Voor degenen die een rugzak hebben, wat voor één hebben jullie?

Ook van het merk Longchamp. Wel prijzig maar de man kan hem ook om en ik geef hem ook mee op het kdv

Ik wou heel graag thuis bevallen, maar heb de laatste 20 minuten toch in het ziekenhuis moeten doen. Was ook prima! (en maar goed ook).

edit
Ik mag een volgende keer niet meer thuis (ofja, wordt sterk afgeraden), maar eigenlijk vond ik het wel een ideale combi! Het hele traject van weeen thuis, en dan de daadwerkelijke geboorte in het ziekenhuis. Alleen jammer van de persweeen opvangen in de ambulance :see_no_evil:

1 like

ahh ik heb me laten verleiden en deze besteld hahaha
ali expres haalt het ergste in me naar boven

1 like

Ga je geen spijt van krijgen. Op andere Nederlandse sites heb ik precies dezelfde tas voor veel meer gezien (o.a. Ukkies voor 55€) en de recensies zijn positief. Welke kleur heb je? Ik heb de groene uit het plaatje.

Typisch zo’n ding die nu door alle influencers geplugd wordt, maar niks bijzonders is.

2 likes

De zwarte! Dat was de voorkeur van m’n vriend haha, ik vond ze allemaal wel leuk
Ik werd gewoon helemaal enthousiast van dat vakje voor babydoekjes. Hoe vet is dat

1 like

Haha dit ja. Neem gewoon een grote totebag dan, die zij er ook in dit formaat. Ze doet wel goede zaken zag ik, toen ik een keer na haar bij het poskantoor was :wink: Het opsturen naar alle influencers werkt.

Ik wilde een thuisbevalling maar moest uiteindelijk naar t ziekenhuis omdat ze in t vruchtwater gepoept had

Ik wilde graag thuis bevallen. Maar toch met medische indicatie in het ziekenhuis. Erg positief ervaren en zou het nu zelfs kiezen voor een tweede.

1 like

Vind hem super tof, maar hallo hoe wil je in godsnaam een praktische “luiertas” zijn zonder enkele vakken?

1 like

@cupoftea ik heb even geciteerd, maar precies dit hieronder!


@Zitzak de flessen zijn van het merk Bibi heb ik net op google gevonden. op de spenen staat ‘Bargje Big’ (?!) en dat is blijkbaar ook het merl vd spenen, maar moet nog met mn vergeetachtige hoofd kijken of ze op dr brown passen :nerd_face:

2 likes

Mooi! Van welk merk is ie?

WoW telepathie, ik kwam hier net vragen of iemand deze had en er tevreden over was. Veel draagdoek hier, dus nood aan iets dat op de rug past en waar mijn eigen spullen ook nog bijkunnen.
Is deze niet heel groot? Ik zag hem ook op bol, zou dat dezelfde zijn?

Nee hoor. Een standaard Eastpak rugzak is groter. Welke bedoel je op bol, heb je een linkje?

1 like

Dit is die op bol, zou het dezelfde zijn? (Muv het labeltje)
https://www.bol.com/nl/p/luiertas-rugzak-van-david-elena-is-ergonomische-hippe-verzorgingstas-voor-baby-kind-beste-babyluiertas-voor-spulletjes-van-je-new-born-baby-altijd-alles-bij-voor-je-kleintje/9200000104430778/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=mWe4j7Lv3Y5tOxQIvXJGgg.1.3.ProductPageUrl

Precies, dan is een vuilniszak ook een prima luiertas :rofl:

9 likes

Maar €2,-!?!

Ja! Is een jaarlijkse actie. Vorige versie was Raad eens hoeveel ik van je hou en daarvoor was de Gruffalo :heart_eyes:

Voor de oudere kinderen is het met ‘Geef een boek cadeau’ dit jaar Kruistocht in spijkerbroek.

1 like