ja ik was al wel aan 1 kastje begonnen, maar het hele schoonmaak- en opruim- onderdeel van de nesteldrang heeft mij compleet overgeslagen haha. Heb dat überhaupt nooit gehad en helaas, nog steeds niet m’n hobby. En door de opgelegde rust ben ik nu nog wel wat beperkt in wat kan. Zittend een laatje leeghalen is prima maar ik kan / mag dus niet staand een hele kledingkast doen.
ik zit mezelf gewoon echt mentaal in de weg en kan niet genieten van het ‘opgesloten’ zitten in m’n huis en lekker weinig doen zoals @FrauHelga. Ik wil sporten, naar buiten en met andere mensen dingen doen. Maar ja vriendinnen werken allemaal fulltime (behalve gelukkig op woensdag) en hebben zelf ook drukke agenda’s. Maar m’n man heeft heel lief aanstaande maandag vrij genomen dus dan gaan we gezellig samen wat leuks doen. Ergens op het strand lekker lunchen ofzo als het mooi weer is.
Ik hoop echt dat die knop binnenkort omgaat en ik er ook gewoon van kan genieten! Ik weet ook heel goed dat dit een unieke tijd is waarin ik juist nutteloos ‘mag’ zijn… maar ik voel het gewoon echt nog niet.