Tips, ervaringen & aanraders

Tja ik vond het niet nodig en heb altijd maar één commode gehad. Die staat op de babykamer. De andere kinderen verschoonde ik dan op ons bed, of beneden in de woonkamer.

Of je kijkt het aan, en mocht je de extra commode toch missen. Dan eentje aanschaffen?

1 like

@ABC123 ik heb het een soort gecombineerd, door de hemnes kast van Ikea te kopen voor al haar kleertjes en hydrofielen enz. Daar leg ik een aankleedkussen op en verder heeft ze geen andere kast. Die kast kn ze later ook gewoon als normale lade kast gebruiken in haar kamer.

3 likes

Een wasbare zwemluier?
Voorleesboeken vind ik ook altijd leuk om te krijgen. Van vrienden hebben we na de geboorte van onze dochter een gepersonaliseerde geboortetoren gekregen waar ze ook mee kan spelen als ze wat ouder is. Vond ik heel leuk! Of een gepersonaliseerd koffertje. Hebben zowel mijn nichtje als ik gekregen bij de geboorte van onze dochters en wordt door mijn nicht veel gebruikt voor o.a. het meenemen van speelgoed. De onze is nog te jong, maar ik denk dat we 'm in de toekomst veel gaan gebruiken.

Present! Vandaag 31 weken en vannacht me dood geïrriteerd aan kind dat niet wilde slapen. Doe ik anders ook wel, maar nu kon ik het gewoon echt ff niet aan ofzo?!

Dat is ook leuk! Ik ga eens googelen.

Dit vind ik ook heel leuk, is in BE te verkrijgen in de meeste boekenwinkels of dus op deze webshop. Geen idee in NL. Het is een kalender waar bij iedere week staat wat de baby kan en een leuke activiteit om samen met de baby te doen.
Deze kalender biedt elke week een brokje inspiratie om elkaar spelenderwijs te leren kennen, een hechte band op te bouwen vanaf de geboorte, je baby uit te dagen om te bewegen.
Ik vind het spijtig dat ik hem van niemand kreeg en dan ook zelf niet gekocht heb.

3 likes

Mijn vriendin was heel blij met Naïef :slight_smile: die hebben een soort baby uitprobeer set en is allemaal heel natuurlijk enzo.

1 like

Iedereen mag natuurlijk zelf kiezen welke producten je gebruikt voor je kindjes, maar als het specifiek gaat om vriendinnen die met natuurlijk/duurzaam bezig zijn zou ik Naif afraden eerlijk gezegd. Er zit parfum in en ze testen op dieren. Los daarvan denk ik dat zalfjes e.d. sowieso vrij persoonlijk zijn, zou dan eerder voor één van de andere suggesties gaan :slight_smile:

2 likes

Ja dat klopt, maar ze verkopen wel in China dus dat vind ik een rare claim eerlijk gezegd.

Die creme is idd ruk. En ik vind die geur van de shampoo juist heeeeel onprettig :joy:. Zo zie je maar dat dit soort cadeaus echt heel persoonlijk zijn hahahaha.

1 like

Dit snap ik niet helemaal, als ze hun producten eigenlijk niet op dieren testen en daar hun producten verkopen betekent dat toch niet dat ze het wél doen? Die volg ik even niet :slight_smile:

Ennn hier, laatste alinea mbt Naif

1 like

Ik heb die gekregen, vond het echt een leuk origineel cadeau :blush:

1 like

Dit hebben wij ook en ben er super blij mee dat we geen gewone commode hebben gekocht. Dit meubel kan gewoon op haar kamer blijven en kan ze blijven gebruiken. Ik vond gewone commodes ook vaak te klein qua oppervlak bovenop. Heb nu alles onder handbereik bovenop de kast, zelfs nu ze lange stelten krijgt.

1 like

Dit hebben wij ook inderdaad, lekker ruime lades ook.

2 likes

Ja ik heb ze wel gesorteerd met van die bakken voor in lades van Ikea. Want ik kan er niet tegen als t gaat schuiven haha

2 likes

Welke bakken heb jij ervoor?

Want we hebben ervoor gekeken maar uiteindelijk ladeverdelers aangeschaft die totaal niet handig zijn. Dus wil alsnog bakken kopen.

De bakken die ik heb zijn ook niet fantastisch, als in, het vult niet de hele la. Maar dan heb ik er een aantal in en dan daarachter leg ik spulletjes die ik minder snel nodig heb, zodat het alsnog niet schuift haha

Deze:

1 like

Ik zag dat Burt’s Bees nu ook een kinder lijn heeft, iemand hier ervaring mee? Hun gewone lijn vind ik ook altijd heel fijn

1 like

Wij hebben de Hemnes ladekast (de kleine met 3 grote laden). Daarop verschoonkussen.
In de lades hebben we kledingverdelers van Skubb, dan heb je in een set verschillende maten mandjes. Wij hebben denk ik 4 sets gekocht.

1 like