Tips, ervaringen & aanraders

Mijn vriend is ook bang dat hij niks te doen heeft en ik dat ik geen herinneringen zal hebben, dus heb al gevraagd of hij tussendoor subtiel fotos wil maken (het liefst mooie, maar weet niet of dat lukt haha), zodat ik die in ieder geval zou kunnen bekijken als ik wil!

2 likes

(Gelukkig) gaat iedere bevalling anders. Het is vaak rennen of juist stil staan. In ieder geval heel veel succes!

Bij de Lidl hebben ze nu Picknickkleden van 200x200cm voor 10 euro. Het zijn best dikke kleden met zo’n speciale onderkant, en je kunt ze makkelijk opvouwen. Lijkt me handig met een baby op het strand/in het gras in de zomer.

12 likes

Ik had dus twee van zulke setjes gemaakt en mijn vriend was helemaal blij. Want hij was bang dat we ruzie kregen als hij steeds zelf combi’s moest maken. Ehh…die zakjes waren alleen voor de vluchttas en niet voor de rest van haar leven :sweat_smile:

13 likes

Hahah, op dagen dat mijn zoon er een beetje fatsoenlijk uit moet zijn voor bijvoorbeeld een verjaardag hang ik het nog steeds klaar :joy: je moet het verschil eens zien met een papadag wat voor combinaties er worden gemaakt

1 like

Wat zijn jullie ervaringen met de puck a baby piep? Onze dochter slaat nogal met haar armpjes en vooral snachts maakt ze zichzelf hiermee wakker.

Als je een stukje naar boven scrollt of de zoekfunctie gebruikt, vind je veel positieve ervaringen. Volgens mij houdt iedereen die het gebruikt ervan haha

Wij hadden geen problemen met “afbouwen”. Op een gegeven moment bedacht ik dat ze mss graag op haar buik sliep. Haar toen in een gewone slaapzak op haar buik gelegd en dat was dan direct het einde van de puckababy.

2 likes

Zoiets heb je ook bij de Action

Ja klopt! Wel iets kleiner geloof ik. Toen ik bij de Action was, was die uitverkocht, dus was blij dat ik deze zag. Hema heeft ze ook maar een stuk duurder.

edit: nog even een aanvulling, ik dacht dat het een hele dikke deken was maar dat is niet zo.

1 like

Ik ben er heel blij mee. Dochter slaat zichzelf ook wakker en sinds de piep slaapt ze een stuk rustiger 's nachts (En wij dus ook😉)

1 like

Mijn baby werd ook boos van inbakeren @Bourbon

1 like

Ik heb veterschoentjes van Bardossa (54,95 :sleepy: ) maar daar kunnen die dikke voetjes van mijn zoontje tenminste wel fatsoenlijk in. Hij is 13 maanden en begint te lopen. Maar al die zachte veterschoentjes voor baby’s kreeg ik niet aan bij hem. Gewoon een flinke wreef…

1 like

Slim idee. Ik ga het even rondvragen!!

Ik ga hier denk ook maar eens meeschrijven/lezen. Na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap nu “echt” zwanger! Nog pril, maar het zit nu in ieder geval op de juiste plek. Zo spannend allemaal…

17 likes

Spannend! Hoever ben je?

1 like

Waarschijnlijk rond de 8 weken. Krijg over 2 weken weer een echo, dan gaan ze kijken de uitgerekende datum etc.

Schelen we ongeveer een week! Ik ben 7 week denk ik:)

1 like

Wat leuk! Gefeliciteerd! Eerste kindje?

3e!

1 like

Ah, dan weet je al een beetje wat je allemaal te wachten staat. Succes met alles :slight_smile:

1 like