Tips, ervaringen & aanraders

Borstvoedingsmaffia :sunglasses:

Mijn borsten zijn na 6 maanden borstvoeding (ben inmiddels 5 maanden gestopt) wat zachter maar geen theezakjes en voor de rest hetzelfde als voorheen. Het valt bij mij in ieder geval ontzettend mee maar ik hoor ook van vriendinnen dat die dus wel echt hangende borsten er aan over hebben gehouden.

Ik heb aan de ene kant vaker en langer bv gegeven en merk echt wel verschil helaas.

Maar je weet toch niet of ze net zo slap waren als je het niet had gegeven?

Ik wilde ook reageren met dat het een fabeltje en wat @Mhysa zegt.

Ik bedoelde dat de ene slapper is dan de andere en dat ik daarmee juist vaker en langer bv had gegeven. Misschien was het anders ook gebeurd hoor, maar dan vind ik het wel raar dat het bij de ene wel en bij de andere niet is gebeurd.

Sorry, ik had het niet goed begrepen/gelezen. Geen idee hoe dat verschil kan.

Ik geef nog borstvoeding, kindje is 8 maanden.
Mijn borsten zijn slapper dan voor de zwangerschap maar dat maakt me niet uit. Mijn man vindt ze nog steeds mooi en met een goede beha hijs ik de boel wel omhoog. :crazy_face:

5 likes

Ik heb maar heel kort bv gegeven maar wel slappere borsten. Tijdens de zwangerschap kreeg ik opeens cupmaat meloen dus de huid is gewoon uitgerekt. Heeft bij mij dus niets met bv te maken gehad. Ik denk dat je gelukt(/genen) hebt of niet, net zoals met striemen op je huid.

1 like

Ik viel altijd als een blok in slaap, maar dat kwam denk ik vooral door het slaaptekort in het algemeen.

Ja ik val snel weer in slaap. Soms geef ik liggend bv en dan val ik in slaap. :see_no_evil:

En mijn borsten zijn elke keer na de bv periode iets zachter geworden en iets aan volume verloren. Dat komt ook omdat ze echt een stuk groter zijn in de bv periode. Dan lijkt het kleiner, maar volgens mij gewoon zelfde cupmaat als voor de zwangerschap. Maar nog geen theezakjes.
En wat @FrauHelga een goede bh doet wonderen haha.

1 like

Ik sliep altijd goed in na de nachtvoedingen (die komen nu nog sporadisch voor gelukkig), maar ik sliep inderdaad licht en werd van elk zuchtje wakker. Denk dat veel moeders dat hebben. Nu ze op haar eigen kamertje slaapt, slaap ik weer iets vaster.

Niet om je over te halen hoor, maar gewoon oprechte interesse: waarom twijfel je? Heb je het bij je eerste kindje gedaan?

1 x 22 maanden en 1 x 15 maanden borstvoeding. Mn borsten waren nooit mooi rond en zijn het nog steeds niet😅 ik sliep ook altijd wat lichter maar weet niet of dat echt BV gerelateerd Is? Heb nog steeds dat ik elk kickje hoor door de babyfoon en daarop reageer.

Bij mij hielp het heel erg. Ik had zo’n lange in een C? vorm. Weet eerlijk niet gezegd niet meer waar ik heb heb gekocht. Maar ik vond het in ieder geval wel veel ondersteuning bieden!

https://www.bol.com/nl/p/zwangerschapskussen-voedingskussen-grijs-melange/9200000048028493/?s2a=

Ik heb het even voor je opgezocht. Ik heb deze en vond hem erg fijn!

1 like

@Madrid deze heb ik ook en ik kan niet meer zonder!!!

2 likes

Zara vond ik altijd smal en klein vallen!

1 like

Ik vind feetje wel fijne dingen hebben alleen het valt niet altijd smal… maar zit wel wat strakker bij de enkeltjes en dat vind ik dan wel fijn. J heeft michelinbenen dus heb niet echt wat smals nodig :rofl: Weet niet hoe dat bij de jongenskleding is.

1 like

haal er maar af wat je kan gebruiken :rofl:. Ze heeft dat alleen maar bij dr benen hahahha

8 likes

Ik hou dr zoooo van! Jouw J moet meer spekkies eten!

1 like

Dat uithuwelijken gebeurt ook steeds vroeger. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Primark vind ik ook smal inderdaad.

1 like

Babyzus is uit mt 62 aan het groeien :see_no_evil:

Maar ik vind zelf kleren van Next en Name it erg fijn, vallen beiden wat smaller/slim fit. Allebei via Zalando.

1 like