Tips, ervaringen & aanraders

Ben ook fan van de kleding van Next. Is ook gewoon te bestellen op next.co.uk en gratis te retourneren. Op Zalando is het regelmatig iets duurder dan op hun eigen site

2 likes

Petit Bateau is heul small, en Noppies en Zara vind ik meestal ook iets smaller vallen!

1 like

Van Next vind ik de leggings (ook prima voor jongens) superhandig! Mijn zoontje is ook nogal smal en die leggings zakken niet van zijn billen.:joy:

Tumble 'n Dry was hier fijn voor een smal kind

Wij gaan vanavond kijken bij voor een 2e hands Joolz Day kinderwagen met Maxi Cosi Pebble erbij. Zijn er nog dingen waarop we moeten letten? Jammer genoeg is de Maxi Cosi rood, maar als ik het goed heb begrepen, kan je die bekleding eraf halen en een andere hoes opzetten toch?.

Ik weet niet in hoeverre het bekend is of van wie jullie het willen overkopen, maar vaak wordt het afgeraden om een maxi cosi tweedehands te kopen. Omdat je niet weet wat er mee gebeurd is als het vreemde zijn. Heeft iets met de veiligheid te maken, vandaar dat je na een auto ongeluk ook een nieuwe moeten kopen.

1 like

Ik was laatst ook van plan daar te bestellen, omdat ik dacht dat het gratis retourneren was. Maar hier moet je het zelf betalen en in Nederland wordt er €6 van het bedrag dat je terug krijgt afgetrokken als je het retourlabel gebruikt. Of zie ik iets over het hoofd?

Het is via marktplaats, en ik twijfelde al of ik de maxi cosi erbij wilde nemen. Ik ga daar nog eens goed naar kijken en over lezen, thanks!

Ik vond Next wat wijd en kort vallen (en L is al vrij kort en klein, hema shirtjes zijn bijv te lang bij de armen). Maar heb er maar 1 keer besteld, alleen rompers en leggings. Ze hebben zoveel leuke dingen maar ben bang dat het niet goed past.

Je hebt helemaal gelijk! Was me nooit opgevallen. Voorheen moest je in NL ook het terugzenden zelf betalen. Ik bestel er wel vaker. Ook voor mezelf

1 like

Iemand ervaring met SPRUIT? Onze kleine man vindt het niet te pruimen en laat echt alles staan.

Ik heb dit ook gehoord. Wij hebben bijna alles via marktplaats/gekregen/geleend, maar een maxi cosi en een matrasje kopen we nieuw. Die eerste voor de veiligheid en de tweede voor de hygiëne. En nagenoeg alle kleertjes zijn nieuw omdat ik me niet kon inhouden haha

We kunnen het allemaal wel betalen maar ik vind het gewoon zonde. Er zijn al genoeg spullen op de wereld en je gebruikt veel maar zo kort.

De joolz komt ook van mp, wij hebben er 400 voor betaald en hij was amper gebruikt en zag er nog perfect nieuw uit. Gewoon onderhandelen en kijken naar de wielen, of die er nog goed uitzien. En wat zit erbij? Voetenzak/maxi cosi adapters/tas/dekentjes veranderen misschien ook wat aan de prijs

2 likes

Ik heb dus een magnetronsterilisator gekocht van dr. Brown maar nu lees ik net in de gebruiksaanwijzing dat deze alleen in magnetron met draaiplateau of bewegend deel mag. Maar wij hebben zo’n combiding die niet draait. :grimacing:

Zou dat heel erg zijn als ik het toch doe?

Dat ding kost 30€ en heb de doos natuurlijk al weggegooid. :woman_facepalming:

We hebben een hele set gekocht gister, de wagen, voetenzak, luiertas, deken, regenkap, boodschappentas, maxi cosi adapters en nog wat kleine accessoires. Erg blij mee, was nog netjes en ik ga alles nog even rustig op poetsen en wassen de komende dagen. Mooi om te zien hoe mijn vriend helemaal al trots achter die wagen liep haha. Ik vind het idd ook belangrijk om te kijken wat je kan overnemen, zo zonde anders. En we krijgen volgende week de sleutel van ons huis, er moet nog genoeg worden gekocht… :sweat_smile:

1 like

Maatje groter! De slips zitten best hoog en na de bevalling had ik nog een flinke buik. Neemt na een aantal dagen af maar ik was blij met een grotere maat

Ik zou ook groter nemen, duurt wel even voordat je buik helemaal wegzakt.

1 like

Ik heb net de mady van zeeman besteld. 2 maten groter dan normaal. Vorige zwangerschap had ik ook 1 maat groter en ook 1 van 2 maten groter en die vond ik toch elke keer relaxter. Net wat meer ruimte voor die enorme kraamverbanden enz.

Ik draag normaal 36/S en had van deze onderbroeken M genomen (omdat ze kleiner niet bestaan? Had dus niet bewust een maat groter gekocht) en die zitten prima. Heb ze nu soms nog steeds wel eens aan haha

Ik draag ze nu ook, met 30 weken al haha
Ik heb nu L maar draag normaal S. Ik zou als ik nog meer zou kopen zelfs XL kopen.

Wat voor gel gebruiken jullie voor je zoontjes? Mijn kind heeft van dat slappe haar maar het blijft met geen mogelijkheid zitten. Heb al wax, pommade, mousse en m’n eigen gel gebruikt. Ik wil alleen niet van dat harde, krokante haar, dat vind ik zo smerig

1 like