@anon23429397 too good to go La Place
Ik volg deze thread al een tijdje, dus heb ik besloten lid te worden van dit forum.
Ik heb al meerdere pakketten gehaald:
Al 2x bij Voncken in Landgraaf
Al 2x bij Makro in Nuth.
Bij beide goede ervaring gehad.
Fijn om voedselverspilling tegen te gaan, en ook een leuk prijsje en een leuke verassing wat je krijgt!
Ik heb voor morgen een box besteld bij de bakker (Godvriedt de Vocht), ben benieuwd!
Heb ondertussen een beetje door hoe de app werkt, nu nog uitvinden hoe laat alles dan online komt (want het is ook echt als een malle weer weg).
Meestal een kwartier nadat de vorige box afgelopen is.
Bij de bakker opgehaald, erg leuk!
Zou zo’n taartje in te vriezen zijn?
Ben nu alleen thuis, dus die komt niet op in 3 dagen tijd…
Ziet er lekker uit. Ik denk wel dat je die taart in kunt vriezen. Ik neem aan dat ze het vers gemaakt hebben.
Ik heb voor morgen een bon bij de bakker hier in de buurt. Ben heel benieuwd.
Ik ben ook weer bij een bakker geweest. Dit keer een bakker die sinds kort pas meedoet! Ben er blij mee
Huh? M’n vriend woont daar ook in de buurt en er is veel te vinden.
Het is te merken dat too good to go populairder is geworden in de omgeving. Waar ik voorheen rustig in de ochtend nog een bon kon kopen voor later die dag, is nu alles binnen één minuut nadat ze online komen uitverkocht. Heb gisteren een herinnering ingesteld op mijn telefoon en kan vanavond twee bonnen ophalen bij ekoplaza. Ik ben benieuwd.
Ben net bij de Jumbo geweest. Ik heb 4 appels, 2 bakken ananas, een maaltijdsalade met gerookte kip en guacamole, 4 zakjes aardappels, bami- en nasigroenten, zuurkool en bietjes. Echt tevreden mee, vind het wel een beetje vreemd dat er dingen inzaten met THT 16-9, nu ben ik daar niet zo moeilijk mee en ga ik het vanavond dan alvast klaarmaken. In iedergeval een mooie buit!
Oh die salade met kip en guacamole is echt heerlijk! Die had ik gisteren toevallig gekocht
Ah dat hoopte ik al, ga 'm als avondeten straks eten! Ben super benieuwd.
Ik ben er al uit! Ik moet gewoon zoomen op de kaart, dan vind je veel meer dan dat je bovenin ‘Eindhoven’ intypt.
Als ik die zoekfunctie wel gebruik, dan krijg ik alleen een aantal winkels uit het centrum te zien en verder niets. Bij zoomen op de kaart kan ik alle winkels zien.
Morgen weer een bon voor de bakker. Ik hoop op brood want de vriezer is bijna leeg. Taart mag ook, want vrijdag jarig
Ik hoopte op brood. Kreeg een halve…
Verder 2 van die gebakjes, 2 appelflappen, 4 harde broodjes, en nog een bladerdeeg iets.
Bij de Jumbo gehaald gisteren! Niet echt helemaal mijn smaak, maargoed dat kun je ook weleens hebben. Achteraan een groot stuk varkenshaas, die was echt super lekker!
Ik heb een insidertip. Onze ophaaltijd is 20:00 en rond 18:00 gaan we vaak de tasjes maken. Als we er dan achter komen dat we veel hebben zetten we extra zakjes te koop. Dus het kan lonen om een paar uur voor ophaaltijd nog ff te kijken of er nieuwe bonnen zijn.
Oeeeeh de La Place doet hier eindelijk mee!
Ik zit echt op een box van de Makro te azen, maar “mijn” Makro heeft echt al anderhalve week ofzo geen waste. Goed teken op zich, maar toch jammer haha