Too Good To Go / Overblijvers

Oh wacht, het is vet om in te bakken / braden.

Kun je bijvoorbeeld bij een bakker van tevoren zien of het bijvoorbeeld veganistisch is of wat er om en nabij in zit?
Ik ben lactose-intolerant, dus al die super lekkere taartjes zijn helaas niet aan mij besteed :frowning:

Dat kun je sowieso nog heel lang bewaren

1 like

Ik aas al weken op een sushi toko, had ik de wekker gezet. Ging die natuurlijk net toen ik een klant aan de lijn had. Was ik serieus 2 minuten te laat! :weary:

Bakker Bart deed voor het eerst hier mee. Broden mocht ik zelf uitkiezen. Heel blij mee.

8 likes

Ik ga straks voor het eerst een pakket ophalen. Spanneeeeend. Het kan tussen 17.00u en 18.00u. Is het ook beter om aan de vroege of juist aan de late kant te komen? :innocent:

1 like

Net weer een pakketje bij de bakker gehaald. Tweede keer op zondag en echt weer zon weekendpakket haha
1 brood
2 saucijzenbroodjes
1 kaasbroodje
1 satebroodje
1 kaasvlinder
2 appelbeignets? Iig iets oliebollerigs/donutachtigs, weet nog niet wat erin zit.

En gelukt? Wat had je?
Ik heb geen idee of de tijd uitmaakt
bij onze bakker staan de pakketjes al klaar.

1 like

Ja! Ik had alleen al vooraf op verzilveren gedrukt want dacht dat er dan een barcode kwam ofzo :stuck_out_tongue: beginnersfoutje. We hadden:

• 4 gevulde koeken
  • 1 vers gevulde koek
  • 1 belegde baguette met kipfilet, kaas, tomaat, sla en saus
  • 2 broodjes uit de koeling met kaas, ei, tomaat, sla en saus

Was prima! Volgende keer wil ik ook van de bakker hehe

1 like

Bij mij in de buurt is er eigenlijk helemaal niet zo veel kwam ik achter!
In het dorp zelf sowieso alleen 1 filiaal van de jumbo en verder is het meeste richting de 26 kilometer verderop. Valt mij eerlijk gezegd wel een beetje tegen, had meer van Eindhoven verwacht?

(of ligt het aan mij en kan ik gewoon niet goed zoeken?)

Ik weet niet in welk dorp je woont, maar in Eindhoven zie ik best een groot aanbod.

Dan denk ik dat het met iets als instellingen te maken heeft, want dit zie ik dus niet?
Ik zie in Eindhoven maar 10 bedrijven die mee doen.

Dan heb je misschien ingesteld dat je alleen locaties wilt zien waar iets beschikbaar is

Ik zie nu dat als ik ‘Eindhoven’ intyp als zoekactie, dat ik er dan maar 10 kan zien (beschikbaar en niet beschikbaar).
Maar als ik gewoon op de kaart van Nederland inzoom, dan zie ik er veel meer!

Er zat nog een stuk citroen meringue bij en cheesecake maar die heb ik allebei in 5 sec opgegeten net OMG

van Florentina makes in Rotterdam

21 likes

Ik ben nu bang dat ik al tijden verkeerde instellingen gebruik en dus maar heel weinig locaties zie haha. Ga het meteen checken.

Hadden jullie dat ook? Laat maar weten in de comments

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik keek gewoon altijd bij de verkeerde knop :confused: niet bij lijst maar bij ontdek oid

1 like

Ook zoiets. Dat moment dat je daar achter komt
 aaargh

Nee, ben wel erg benieuwd!