Too Good To Go / Overblijvers

Zijn dat geen hele broden?
Niet dat het verder uitmaakt haha

1 like

Ohhhhhh :drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

Ben met alles (behalve de bietjes, haha) echt mega blij! Wilde al champignons en fruit gaan kopen dus goed dat ik eerst de box heb opgehaald :grin:

8 likes

Ik heb straks voor het eerst een pakket bij bakkerij Strik, ben heel benieuwd wat ik ga krijgen! Ze doen pas mee hier in het dorp.

Taart!!!

26 likes

Ik had twee pakketjes opgehaald bij De Bakker Van in Hoorn. Had uiteindelijk meer dan genoeg aan een pakketje, maar ben sowieso echt heel tevreden.

8 likes

AH to go, € 3,99.

6 likes

Ja, ik zie ze ook nooit beschikbaar, dus vandaar dat ik ook meteen twee pakketjes gekocht heb toen het eens kon. Weet ook dat ik dat inderdaad niet meer hoef te doen, haha. Ik heb ook nog eens geen ruimte in m’n vriezer, dus ik ga het morgen maar bij m’n ouders in de vriezer gooien.

1 like

€4 van shell!

8 likes

Ik ging vol enthousiasme naar v Maanen in Wassenaar

Kreeg
1 wit tijgerbrood
Half rozijnrnbrood
4 speltbroodjes
Doosje gekleurde bloemetjes

5 euro betaald maar dat is het niet waard

1 like

Doosje gekleurde bloemetjes? Haha wat

Chocolade gok ik haha. Dacht ook al huh.

Of eetbare bloemen? Die vaak op taarten worden gebruikt.

Hier doet sinds kort de supermarkt mee, maar steeds als ik bedenk dat ik een bon wil kopen is het al uitverkocht. Ben duidelijk niet de enige die de app graag gebruikt blijkbaar.

Eerste keer dat ik zoveel zoete dingen heb gekregen :scream:

21 likes

3,99 van carrefour. De veggie magic box. Ik ben er blij mee!

11 likes

2 tassen bij spar in Gorinchem. 1/3 aan mijn ouders gegeven.
Erg blij met de vis ook, wij kopen eigenlijk alleen nog maar ‘vlees’ uit deze pakketten dus dan is vis ook wel eens leuk!

6 likes

Van de AH to go. Zeer tevreden. Die 2 kleine, vierkante dingen zijn een stuk brownie en een stuk bananenbrood. Een bon kostte 3.99 en alleen dat stuk zalm was al achterin de 3 euro.

Edit: ik zou de waarde wel schatten op 25 - 30 euro

23 likes

Ik had vandaag ook nog een keer een bon bij een bakker in de buurt gehaald!
Voor €3,99 kreeg ik;

• een stokbrood
  • drie (!) zakken met croissant, chocoladebroodjes en koffiekoeken met rozijnen
  • een zak met gemengde pistolets
  • een eclair en een rijsttaartje
8 likes

Ik ging net naar Tucano Coffee en kreeg voor €4,99:

Het is normaal wel duurder en goed dat het niet weggegooid wordt blabla maar dit komt toch niet echt bij €15,- in buurt ? #zeikmodusuit #taarterin

2 likes

Hm in een koffiezaakje betaal je wel vaak 3,5/4 euro voor één stukje taart. Misschien is de salade 7/8 euro, al ziet ie er wel vrij eenvoudig uit voor het bedrag.

1 like