Ja zo zat ik ook al te denken. Alleen die salade lijkt wel veel maar is echt een bodempje, als in: 6 happen. Maar goed, ik probeerde m’n zeikmodus achter me te laten dus dat ga ik nu doen haha.
Het ziet er wel lekker uit!!
Deze heerlijke salade, een cakeje, een broodje roomkaas en een ananas smoothie bij La Place!!! €4,99

Hhhhhhh ik aas al weken op La Place maar het is steeds uitverkocht nu ben ik nog vastberadener haha
Weer bij de bakker (volgende keer maak ik een foto) voor €3,99:
- drie lange broden (2x wit en 1x lichtgrof)
- een zak gemengde harde pistolets
- een zak koffiekoeken
- 3 eclairs
- een zak zachte pistolets
Nee! Niet nog meer bekendheid Nee ik vind het echt goed dat ze zo groeien, maar ik vind het voor mezelf jammer want ik kan echt geen enkele box meer komen.
Hier precies hetzelfde, I’m over it! Ik heb al zo lang geen box meer kunnen bestellen dat ik niet eens meer kijk. De lol is er van af en de winkels waar ik echt iets aan zou hebben doen niet mee in mijn omgeving
Ik vond dit echt een raar artikel hahaha waarom ineens random die la place???
en voor een op de vijf speelt de gereduceerde prijs een belangrijke rol
Dit is sowieso gelul, een op de vijf… eerder vier op de vijf. Het zijn wel Nederlanders hé.
“De waarde van de box moet 15 euro zijn, maar is 14,90 uuuuuuhhh ”
‘Ik zou zeker wen klacht indienen bij tgtg, is echt niet de bedoeling dit!1!!!11!’
Vandaag mega zak bij bakker b gehaald. Denk wel 25 afbakbroodjes, 2 broden, stokbrood, zalmsalade, 0% bier, kaasstengels en een smoothie. Echt mega veel. Heb de helft al weggegeven en zit al heel wat in de vriezer.
Ik weet niet hoe het bij la place zit, maar op mijn werk hebben we ook toogoodtogo en kunnen ze ophalen van half 6 tot half 7. Wij gaan dan om 7 uur dicht en aangezien wij ook maar tot 7 uur betaald worden en daarvoor dus ook al geld moeten afstorten etc, hebben we de ophaaltijd niet tot sluit ingesteld. Dan zijn we namelijk de helft van de tijd al achter in de winkel
Sjezum, wat een rip off…
Die is d’r al best lang, had deze al voor too Good To Go op m’n telefoon staan. Staan bij ons wel aanbiedingen van chille restaurants op
Hema, 5 euro. Ik was de allereerste die daar een box kwam halen. Vandaag was hun eerste dag dat ze meededen
Ik ben al de hele tijd aan het refreshen voor een bon van de hema… any moment now!
En ik heb er eentje van de Vomar voor morgen. Heel erg benieuwd.
Vandaag een box bij de bakker: 3 broden, gebak en bolletjes. Voor 4 euro kunnen we 3 weken van eten.