Too Good To Go / Overblijvers

En, is het nog gelukt een box bij Hema te scoren?

Ja! Vanavond ophalen

1 like

Moest hem annuleren want ik red het niet om hem op te halen. Kwam wat tussen :sob:

1 like

2 sapjes van Juice Brothers voor €3,99

4 likes

Oh nooo zul je altijd zien! Hopelijk snel weer geluk!

1 like

Heerlijk pakket van Bakkerij 't Stoepje Nieuwveen. Woepies (driehoekig cakebroodje) zijn echt zo lekker en vullen megagoed😍

10 likes

CAKEBROODJE?! :flushed::yum::sweat_drops:

1 like

Zijn dat die broodjes met kaneel? :drooling_face:

Aaahhhh eindelijk een Hema bon weten te bemachtigen :yellow_heart:

Ja!! Ze hebben ook een choco en speculaas variant😍

Ik heb eindelijk een bon van de Drie Graefjes te pakken gekregen! Het bovenste bakje is van bakker in Amsterdam

17 likes

Lekker taartjes eten :star_struck:

1 like

Ooooh ik ga vd week even naar t Stoepje! Speculaas moet fantastisch zijn! :heart_eyes: Met kaneel en chocola hadden we vroeger wel eens, vond k altijd zo lekker :smiley:

2 likes

Mn Hemapakket is echt nice! Ik heb:

• een maaltijdsalade (kip couscous)
  • twee pakjes vleeswaren (kipfilet en rosbief)
  • zo’n beker worteltjes met diphummus
  • drie luxe broodjes
  • een ongesneden brood (dat ik ga proberen weg te geven want zoveel brood eet ik niet)

Ik ben tevreden!

6 likes

Oh no, eerst al een bon gekocht voor vandaag ipv morgen. Toen zocht ik een Annuleren knop en swipete ik zo de bon op ‘ontvangen’ :weary: Kan ook niks vinden van terughalen of zo. Iemand hier ervaring mee of heb ik gewoon pech?

Ik zou even contact op proberen te nemen met TGTG. Balen!

Ik ben er toch op tijd naar toe gegaan en kreeg een tasje mee, dus alles kwam gelukkig goed.

(Was D.een overigens, met van alles wat. Pizza, kwark, yoghurt, spek, sla melange, slaatje…dat soort dingen.)

2 likes

@anon22402465 klinkt goed! Ik moet daar ook nog een bon scoren, maar vergeet het steeds. Ga denk ik voor vrijdag proberen

1 like

Vandaag ook een hema pakket gescoord, helaas geen foto maar ik had:

• een doos slagroomsoesjes met chocola
  • een doosje borrel gehaktballetjes
  • 8 gehaktballen met stoofvlees (nooit van gehoord maar zijn mega lekker!)
  • een entrecote van 200gr!
  • een pakje gerookte zalm
3 likes

Vast al wel is gevraagd maar: kan je ook een melding aanzetten voor als er bonnen van een bepaalde winkel op staan?
De enige momenten dat ik rustig even in die app kan kijken (door de kids of werk), is echt áltijd alles al weg. Nu had ik zelfs een alarm gezet op een tijd dat ik dacht dat er van ons bakkertje de bonnen op kwamen en tóch gemist :(. Het voelt als onmogelijk een bon te bemachtigen.