Volgens mij komen nieuwe bonnen er ong. kwartiertje nadat de verkoop voor die dag is gesloten op. Zo heb ik eindelijk een Hemabon weten te bemachtigen. Dus misschien kun je daarop timen?
Mijn eerste bon ooit gekocht en ik vind het ook een succes! Buit bij Le Pain Quotidien:
Die ene hap uit dat zoete broodje geeft denk ik wel aan hoe nieuwsgierig ik was
1 pak melk of yoghurt zou ik echt prima vinden hoor. Meerdere pakken zou ik minder chill vinden, dan wordt het wat lastiger op maken. Maar in mijn ervaring is t allemaal best nog een paar dagen te eten/drinken en anders kan je ook nog pannenkoek oid maken
1 yoghurtding in een pakketje vind ik juist fijn, omdat ik dit vaak eet en de volgende ochtend direct kan eten. Ik heb ook wel eens een pakketje gehad met 3/4 zuivelproducten, maar dat vond ik wel wat minder. Het kan immers niet in de vriezer en zoveel kan jou nou ook niet eten in een korte tijd (als je alleen of met z’n tweeën bent).
Haha great minds think alike
Gewoon alles in die tasjes, het gaat om het tegengaan van verspilling. Bovendien is zuivel nog minstens twee weken na tht houdbaar. Ik heb wel eens kwark van zes weken na tht gewoon kunnen opeten. Zolang de verpakking maar dicht is.
Melk kan trouwens gewoon in de vriezer! Moet je alleen wel een vriezer hebben die groot genoeg is, maar het kan prima!
Van de appie to go
Van Anne & Max;
- een groene smoothie
- een oranje smoothie
- twee croissantjes
- twee stukjes amandel sinaasappeltaart
DE DROOM
OMG ik zei hardop WOOH toen ik dit zag. Beste ooit!
Bij welk filiaal van hun was dit?
<3 Deventer
Wow wat veel!
Ik kan vanavond weer een pakketje gaan ophalen bij een bakker, heb hier nog nooit too good to go gehad dus ben benieuwd
Krijg je bij supermarkten vaak iets van vlees erbij? Iemand ervaring?
Bijna altijd wel
Vaak wel, maar ik heb het ook al meegemaakt dat ze vroegen of ik vlees, vis of vega wilde, maar daar zou ik niet van uitgaan!