Wowow net mijn pakket opgehaald, heel blij mee! 3 hele gesneden broden (en dan lekkere, met zaden/pitten), 1 ongesneden brood, een stokbrood en een pak speculaasje. Vriezer zit helemaal vol!
Gewoon in de pan opwarmen! Meestal werkt dat wel
De meeste magnetron maaltijden kunnen ook prima in een pan opgewarmd worden! Magnetron is alleen sneller en gezien het vooral voor de snelheid gekocht wordt…
Zijn dat nou gigantische worsten?
Hier kan je echt de uber-hotdog met een hele baguette van maken, woah!
Vanmiddag opgehaald bij de Drie Graefjes: 1 cupcake, 2 stukken red velvet, 1 megastuk rainbowcake, 1 stuk cheesecake en 3 stukken carrotcake
Omgg ik zie nu dat de Hema bij mij ook mee doet. EINDELIJK.
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik de app altijd een beetje vergeet tot ik het topic hier weer zie.
Mijn vriend heeft twee pakketten hier in de buurt opgehaald, niet normaal hoeveel :
In het zakje zit nog een pretzel
In die doos zitten twee appelbollen, en twee puntjes appeltaart en in het zakje mini chocolade croissantjes en twee appelflappen
Ik ga zo voor het eerst sinds lange tijd weer eens wat halen, voor de eerste keer bij Starbucks dus ben benieuwd.
Dit is de buit.
Van die BLT sandwich zaten er zelfs 3 van in het tasje. Alle broodjes zijn wel maar t/m vandaag goed dus ik heb ook maar 2 van die BLT sandwiches aan een dakloze gegeven op weg naar huis.
Omg is dat een drol ?
Hahaha ja iets van meringue denk ik? Ga het vanavond opeten
Wat lief
Hahahah echt grappig gemaakt.
Weer eens een pakketje bij de bakker gehaald.
1 stokbrood (eten vanavond toevallig soep)
1 zak witte bolletjes (wilden van de week broodje hamburger eten, dus komt ook goed uit)
1 heel brood en 2 halfjes
6 verschillende harde broodjes
2 chocoladebroodjes
1 croissant.
Echt een heel goed pakket dit keer!
Had vandaag een Hema pakketje
- een maaltijdsalade (die met tonijn)
- een bak magnetronpasta (meteen gegeten, was vet lekker!)
- een punt brie (aan mn huisgenoot gegeven)
- een pakje vleeswaar
- een heel brood! Dat nog hartstikke vers is dus meteen ingevroren
Voor 4 euro. Volgens mij was alleen die pasta al dat waard
Zojuist mijn eerste TGTG bestelling gedaan! Ik was helaas nét te laat om eentje bij de Jumbo te bestellen,dus nu heb ik er één van de Spar.Een supermarkt waar ik echt nooit kom overigens,dus ben heel benieuwd! Hopelijk deze week ook nog eentje bemachtigen bij de Jumbo.