Too Good To Go / Overblijvers

Jumbo gaat ermee stoppen dus get it while you can. Ze gaan het nu zelf doen, met een koeling met producten tot 70% korting

1 like

Zag toevallig een paar dagen geleden zo’n afdeling bij de jumbo, waren wel echt goede prijzen en zou dit zelf fijner vinden omdat je dan zelf in de hand hebt wat je koopt. Vroeg me nog af toen ik dat schap zag of ze dan nog wel door zouden gaan met TGTG, maar hierbij dus het antwoord.

2 likes

Goed om te weten! Hopelijk kan ik er deze week nog eentje scoren.

Van de appie to go!!!:

• spelt kaas twister
  • rozijnenbol met kaas
  • chocolade praline croissant
  • chorizo tostini
  • kip appel salade
  • oatmeal cookie
  • macadamia cookie (echt mega)
  • bakje mango
  • zakje worteltjes

€4 twv ongeveer €25 :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

11 likes

Een spelttwister en cookies? Jaloers! :drooling_face:

Bedrijven zijn vrij om weg te geven wat ze willen, als het maar minimaal 3x de koopprijs is en daar 70% van (snap je)

Dus als iets 4 euro was moeten ze je eigenlijk voor 12 euro dingen geven maar minimaal voor 8,40

Zojuist mijn eerste bestelling mogen ophalen bij de Spar.Heb er €4,99 voor betaald en heeft een totale waarde van €24,70.Met alleen de salade haal ik het bedrag er al bijna uit.Ga ik zeker vaker doen!

Wat ik allemaal heb gekregen:
*een caesar salade
*een kleine yoghurt smoothie met aardbei/appel/banaan (staat niet op de foto want die heb ik al op :see_no_evil:)
*een half wit brood
*spekrolletjes met roomkaas
*Surinaamse eiersalade
*boterhamworst van De Vegetarische Slager
*ontbijtspek
*gesneden palingworst
*2 grote kippenbouten
*2 gekruide steak tartaartjes

7 likes

Ik ga ook vaak naar de spar voor tgtg! ik krijg daar altijd leuke boxen. Ik heb bij hun echt het idee dat het de dingen zijn die ze over hebben, niet een nauwkeurig samengestelde box om maar wat op de app te kunnen gooien.

1 like

Ik moet zeggen dat ik normaal echt nooit naar de Spar ga en totaal niet wist wat ik moest verwachten,maar ik ben blij verrast! Alles wat ik heb gekregen was ook echt tot vandaag nog houdbaar volgens de tht.Alleen het brood was gisteren verpakt.Dus nu druk met alles invriezen haha.Ga zeker vaker naar de Spar!

Aaah ik wil zo graag een x appie to go maar die doen in mijn stad niet mee :’(

Aah leuk! Ben heel benieuwd naar wat jij allemaal gekregen hebt!
Mocht van mezelf eigenlijk niet gelijk weer een nieuwe bestelling doen maar zag dat de Jumbo nu weer coupons heeft.Dus ik mag morgen alweer mijn tweede pakketje ophalen haha.Is 5 minuten fietsen vanaf mijn werk dus ideaal.Ben heel benieuwd!

1 like

Niet allemaal!

Kreeg wel een mailtje van hoofdkantoor met het verzoek om te stoppen maar zo lang we geen boete krijgen gaan wij gewoon door. :slight_smile:

1 like

De vriezer zit nog te vol :stuck_out_tongue:
Het pakket van Bakker Bart lokt al dagen, maar eerst moet de vriezer verder leeg.

Iemand misschien ervaring met de Bakker Bart in Boxtel?

Vandaag bij Bakker Bart (Vlamingstraat DH). Ben er blij mee!

17 likes

Dat blikje 0,0 :sweat_smile:

Ja goeie hè? :stuck_out_tongue_winking_eye: Hahaha, lekker random. Ik had een paar maanden geleden ook een kuipje boter in mijn tas gekregen bij Bakker Bart!

2 likes

Iemand een goede tip in Eindhoven?
Ben ook op zoek naar een bakker waar je brood in het pakket krijgt. Bij Godvriedt de Vogt krijg ik meestal gebak, super lekker, maar nu op zoek naar brood.

En iemand misschien ervaring met Bakker Bart in Boxtel?

Ik heb vandaag een bon opgehaald bij de Hema. Deze zat erin. En dan nog een pak roomboter appelkoeken, een pot champignonsoep en een bakje filet american.

36 likes

Net opgehaald bij bakker Hessing in de Reinkenstraat (Den Haag). Vorig jaar ook een keer geprobeerd, toen minder tevreden. Wilde het toch nog een kans geven en dit keer meer dan tevreden! Vind het zelf ook fijn dat het halve broden zijn, past makkelijker in mijn kleine vriesruimte. Rechts vooraan zijn overigens chocolate chip cookies, yummmm!

19 likes

Zooo heb echt veel gekregen van Bakker Bart. Ze hadden veel over vandaag. Vergeten foto te maken, dus even een saaie opsomming :joy:

3 hele broden
1 bruin stokbrood
1 wit stokbrood
5 harde broodjes
Zak witte bollen
Zak krentenbollen
1 muffin

4 likes