Too Good To Go / Overblijvers

Hoi,

ik heb naar aanleiding van alle verhalen te lezen ook maar de app gedownload …

Ik had in Rotterdam bij de supermarkt meva 1pakket gehaald 4.99 WAT EEN VERSCHRIKKING… de vrouw of eigenlijk het meisje dat het pakket gaf was erg onaardig , het was een hele grote volle zware tas dus dat maakte me vrolijk en nieuwsgierig. Toen ik thuis kwam en het uitpakte kon zeker 80% gelijk de vuilbak in (vond het zo jammer) ik kan zometeen mijn pakket hier bij de supermarkt ophalen, ik ben zo benieuwd, ik hoop op een mooi pakket…

Oooh dit is een brooddroom (ik als broodliefhebber):grin::grin:

Hier in rotterdam doet de jumbo nog wel mee, hopen dat dat zo blijft…

Ja wij waren/zijn er ook heel blij mee! Net nog toevallig een halfje van dit pakket uit de vriezer gehaald.

Vind die van de Hema echt tegenvallen helaas :sob:

Dit is toch een super mooi pakket?

4 likes

Ik had andere verwachtingen bij de Hema

Hoezo? Wat is hier niet goed aan

Ja, dat kan natuurlijk altijd met tgtg.

Oh ik vind dit echt goede value for money (ervan uitgaand dat het 4-5 euro kost ofzo)!

1 like

Mooi, alleen die zalm is €4!

1 like

Ja de waarde lijkt mij ook prima hoor! Maar ik had persoonlijk van de Hema niet zo’n pakket verwacht dat ik bij de Coop ook kon krijgen zegmaar. Had gehoopt op iets qua gebak, lekker broodje of verse rookworst ofzo. Maar zoals ik al zei, wellicht komt de teleurstelling door mijn verwachtingen.

Het gaat niet om de inhoud het gaat erom dat je eten redt. Expectation is the mother of disappointment.

13 likes

MCD

Biologische bakker Gerard en Suus

11 likes

Waarom kon het meteen de vuilnisbak in dan?

Wow dat onderste brood! Hoe heet dat?

Een epi!

2 likes

Ik dacht ff dat je bij de Maccie wat gehaald had :no_mouth: Vond het al zo gezond

5 likes

Jaaa dat dacht ik ook :laughing:

Had toevallig enorme zin in chips :+1:t3:.

21 likes