Mijn lidlbox was ook echt niet normaaal. Ik kreeg ook nog 2 zakjes koriander, een venkel en paksoi maar dat staat niet op de foto. Wist echt niet wat ik ermee aan moest dus heb dit weekend al een heel gedeelte naar mijn ouders gebracht haha
Heb ook een Lidl bon gehaald! Heel benieuwd na al die foto’s hier.
Edit: is geannuleerd
Hoopte dat wat jij zei klopte. Zag nl ook op hun site (waar verder nog nauwelijks wat op staat) dat je 3 halve liters voor 15e kon kopen dus dacht dat het dan zoiets zou zijn gezien het van die waarde moest zijn. Maar het viel me wat tegen. Een bakje ijs met ik vermoed hazelnootijs. En dan een bolletje straciatella & after eight (had ik alleen als kind ooit geproefd en vond het destijds niet lekker en ook vd ijsvariant nu geen fan blijf toch de tandpasta associatie houden haha) en een toefje slagroom. Sowieso geen 15e waard en dan had ik liever voor die 5e (wat ik ervoor betaald heb) zelf wat uitgekozen of een bak B&J gehaald.
Had geen foto gemaakt want snel in de vriezer gedaan gezien het hier 30 graden was buiten (en de bolletjes + slagroom dus maar meteen opgegeten)
Oh zonde dat het tegenviel. Niet voor herhaling vatbaar dus
Nee niet echt. Het leek zo mooi haha Sowieso dat een ijssalon meedoet maar dan ook nog eens één hier in de straat dus heerlijk dichtbij (hier is maar weinig TGTG aanbod). Maar dan kies ik liever zelf m’n ijs uit in het vervolg ja
Die van mij wordt ook iedere keer geannuleerd:(
Box van lidl was vandaag helaas wat minder… Paard is blij met de wortels, rest moet ik nog even kijken wat ik ermee ga doen.
Ik wil ook zo graag een bon van de Lidl maar ze zetten ze in mijn buurt gewoon op random tijdstippen online. Soms om 7 uur in de avond maar vandaag al om 8 uur s’morgens. En ik heb er 2 in de buurt dus ik dacht: moet vast niet moeilijk zijn om er eentje te scoren maar helaas
En nog even een praktische vraag: de Lidl heeft geen infobalie dus lopen jullie dan gewoon random naar een kassa? Mocht ik er wel eentje kunnen bemachtigen.
Kan me niet voorstellen dat dit 9 euro waard is. Niet de insteek van de app maar toch
Bij mij staat er altijd wel iemand bij de broodjes afdeling, daar pakken ze de dozen ook vandaan dus daar spreek ik iemand aan.
@anon44347600 nee die indruk had ik dit keer ook niet.
Ik ben naar de kassa gegaan en daar stond die van mij al klaar. Blijkbaar verschilt het per filiaal haha.
Ging weer eens boodschappen doen in de winkel ipv laten bezorgen dus meteen ook een TGTG box besteld. Blij mee! (lekker onscherpe foto ook zag het door de zon niet goed en had de boel al opgeruimd toen ik het zag)
Hoe groot is je gezin dat je er twee hebt genomen?
Kan je meer dan 1 bon per aanbieder kopen?
Heeft iemand ooit wel eens een Starbucks too good to go pakket opgehaald?
Ja! Ik kreeg zo’n sandwich/tosti ding en wat zoetigheden