Ik heb wel eens wat bij The Harvest gehaald ja, was een succes! Je mocht dan zo’n “bowl” laten vullen met wat ze aan eten over hadden en dat was een volwaardige avondmaaltijd. Ik had zoete aardappel, broccoli, champignons etc en allemaal super lekker gekruid. is wel alweer even geleden maar hun concept verandert niet echt
Ik ben best bereid er een stukje voor te fietsen, of ik maak er een wandeling omheen. Max half uur fietsen denk ik, maar woon ook in Rotterdam dus er is genoeg binnen die afstand te vinden
Met de auto gaan zou ik wel een beetje dubbel vinden ja (als je er niet toch al toevallig langs komt van of naar werk bijvoorbeeld)

anyway, ik had mijn eerste Lidl TGTG box en de meeste dingen zagen er goed uit maar op de bloemkool lijken een soort kleine witte haartjes te zitten. Hij voelt verder niet gek en ruikt ook niet raar maar ik had nog nooit zoiets gezien. Kan het kwaad om dit te eten denken jullie?

als het een berg Knorr maaltijd pakketten zijn ofzo dan hoef ik het echt niet. Ik wacht mogelijke reviews van mensen hier af voordat ik het ooit zal overwegen