Mijn box van Lidl! Alleen de ananas lijkt een beetje twijfelachtig, dus die zal ik direct maar even snijden.
Ik heb 2 pakketjes bij 2 bakkers gehaald (zus komt zo, dus dan verdelen we het): 2 broden, 4 zakken bolletjes, 3 gebakjes, ontbijtkoek, boterkoek, half brood en 2 pasteis de nata
Ik heb voor vandaag een Lidlbon weten te bemachtigen, zo benieuwd!!
Score bij de bakker deze week voor 4,99:
Drie croissants
Twee slagroomgebakjes in een chocoladeschuitje
Twee harde bollen
Twee halve broden
6 witte zachte bollen
6 muesli bollen
Hier staan de Lidl bonnen (en bakker bonnen overigens ook) elke keer op totaal verschillende tijden online. Ik krijg er gewoon onmogelijk 1 bemachtigd lijkt t wel. Hoe doen jullie dit?
Geen foto want ik heb de helft al aan mijn ouders meegegeven, maar ik had dit van de Lidl:
2 avocado’s
4 granaatappels
1 grote ui
1 chinese kool
Bakje druiven
Bakje blauwe bessen
3 witlof
2 bananen
1 paprika
Zakje peterselie
Ben heel tevreden! Alleen de chinese kool was al wat bruin, de rest echt nog prima.
@fashiondot bij mijn Lidl komt het exact om 19:16 uur online elke dag, dus dan is het echt een kwestie van precies op dat moment klaarzitten! Ze zijn altijd binnen een minuut uitverkocht.
Sorry voor de lelijke foto’s maar was bij een vriendin om gelijk de helft af te geven . Al het brood op deze foto had ik x2. En nog twee zakken bruine bollen.
Voor het eerst bij een bloemenwinkeltje gehaald. 2x zonnebloemen 2x heide en een plukboeket
Edit: weg
Hier ook echt onmogelijk. Ene keer in de vroege ochtend uitverkocht, andere keer in de avond.
Was vandaag om 5u wakker en besloot dan maar eindelijk iets te bestellen op To Good To Go, bij een taartenwinkel. Was wel oké, niet de meest lekkere die we van daar al gehad hebben maar wel goed voor de prijs
Ziet er lekker uit! Ik heb de app ook net gedownload, wat is een beetje jullie “strategie” handig te doen? Ik woon in Rotterdam centrum en zie veel van omliggende wijken, denk ik prima pak ik even de auto. Maar dat doet direct af aan het hele idee van de duurzaamheidsgedachte.
Iemand wel al iets bij TheHarvest gehaald? Spreekt me wel aan. Zie ook iets als de Starbucks voorbijkomen, laat id avond. Denk ik; zal ik het als late night dinner beschouwen of toch maar zoete meuk? Kortom; is het een extraatje of zijn sommige aanbieders wel heel fijn?
Ik ga dit topic ook bijlezen, handig
Ik heb wel eens wat bij The Harvest gehaald ja, was een succes! Je mocht dan zo’n “bowl” laten vullen met wat ze aan eten over hadden en dat was een volwaardige avondmaaltijd. Ik had zoete aardappel, broccoli, champignons etc en allemaal super lekker gekruid. is wel alweer even geleden maar hun concept verandert niet echt
Ik ben best bereid er een stukje voor te fietsen, of ik maak er een wandeling omheen. Max half uur fietsen denk ik, maar woon ook in Rotterdam dus er is genoeg binnen die afstand te vinden
Met de auto gaan zou ik wel een beetje dubbel vinden ja (als je er niet toch al toevallig langs komt van of naar werk bijvoorbeeld)

Edit: ik dacht dat ik een blozende emoji had geplaatst maar hij is anders wanneer ik hem plaatst ^^’
Hier ook een Lidl box, was mijn eerste keer maar ben tevreden, alles ziet er nog goed uit! De sla heeft een slechte plek dus die ga ik morgen opeten en de munt potten zodat die hopelijk flink gaat groeien
@Aven die 2 tomaatjes zijn wel een beetje zielig zo zeg
Deze staat nieuw in de app. Het is een pakket die je bij een post nl punt moet ophalen. Iemand al mee bekend ergens anders?
Heb er geen ervaring mee! Maar vind dit echt lijken op zo’n boodschappenpakket dat je vaak ook op de Huishoudsbeurs oid kan scoren en waarvan je driekwart dan niet gebruikt
Op internet kun je wel vaker van die boodschappenpakketten bestellen, dat is meer ter promotie van de merken dan dat je echt duurzaam bezig bent
Doet mij denken aan Scoupy!