Top Lidl!
Grote zak appels
8 bananen
Zak punt paprika’s
1 granaatappel
1 aubergine
1 venkel
650gr champignons
Bleekselderij
Nu nog bedenken wat ik er allemaal mee moet doen haha. Iemand ideeën?
Top Lidl!
Grote zak appels
8 bananen
Zak punt paprika’s
1 granaatappel
1 aubergine
1 venkel
650gr champignons
Bleekselderij
Nu nog bedenken wat ik er allemaal mee moet doen haha. Iemand ideeën?
Couscous met granaatappel, gegrilde paprika en gegrilde aubergine (en feta onmisbaar)! Van de champignons zou ik een pasta, risotto of soep maken. Venkel en bleekselderij kun je daar misschien ook in gebruiken? Weet ik eigenlijk niet want die vind ik niet zo lekker.
Thanks! Nee, die laatste twee hou ik ook niet zo van. Misschien kan ik m’n moeder er blij mee maken. Of eten kinderboerderij dieren dit…?
Ook Lidl!
De Cactus vijgen uit de aanbieding van vorige week zijn duidelijk nergens goed verkocht haha. Wel blij met deze box! De appels zijn alleen wel tegen het einde dus ik ga maar een appeltaartje maken denk ik.
Volgens mij was het ooit zo dat op een bepaalde tijd alle bonnen konden worden ingekocht, maar dat lijkt niet meer zo. Weet iemand dat?
Elke winkel verschilt. Van sommige in de buurt weet ik nu de tijd en Lidl geen idee haha. Stuk naar boven in het topic is het er laatst nog over gegaan, misschien zie je daar wat.
In het begin kwam alles om middernacht er op. Later werd het per winkel verschillend, afhankelijk van de ophaaltijd.
Ik had afgelopen week ook een laidl pakket, ik had 2 gtanaatappels, er komen HEEL VEEL pitjes uit haha! Ik gooi maar een partij door mn kwark smorgens.
Verder zat in mijn pakket:
Was wel blij met lekker veel fruit, want met groente zijn wij allebei beetje moeilijke eters haha de witlof heb ik al weggegeven
Ik denk dat vooral ketens die vaste tijd gebruiken, dus bijv Lidl en Bakker Bart, maar lokale winkels vaker een random tijd. Dat is in mijn woonplaats iig zo.
Dankjulliewel allemaal!
Ik zag gister die cactusvijgen in verpakking en dan was er 1 aan het schimmelen. Dus ik gokte zo dat ze de goede er nog uithalen en die in de pakketten doen. Ik hoopte er eigenlijk op in mijn pakket want wil het wel eens proberen 
Vergeten foto te maken van mijn Lidl pakket. Maar er zat in:
Ik heb net 2 boxen bij de Spar City opgehaald, er zat veel meer in dan ik had gedacht. Er zaten onder andere 7 salades, 2 zakjes aardappelen, belegde broodjes, vleeswaren en sushi in. Ik ga zeker vaker boxen proberen te bemachtigen!
2 bruine broden (met verschillende zaden / pitten), 2 desembroden (wit en walnoot/rozijn), 2 Italiaanse bollen en een ham- / kaascroissant.
Ik was gisteren bij de Bakkerswinkel en ben vergeten een foto te maken.
Maar ik had voor €2,99 2 sandwiches (1 gezond en 1 hummus met gegrilde groenten), 2 gewone croissants en 2 kaascroissants, een half rozijnenbrood, 3 hartige scones, 1 kaneelscone en een rozijnenscone en 2 punten quiche.
Was een goede buit!
Oh ja dat ontbijt zie ik vaker voorbij komen, was daar al benieuwd naar. Misschien dat ik dat toch ook een keertje haal