Too Good To Go / Overblijvers

In het begin kwam alles om middernacht er op. Later werd het per winkel verschillend, afhankelijk van de ophaaltijd.

1 like

Ik had afgelopen week ook een laidl pakket, ik had 2 gtanaatappels, er komen HEEL VEEL pitjes uit haha! Ik gooi maar een partij door mn kwark smorgens.
Verder zat in mijn pakket:

• Zak elstar appels
  • 6 gele kiwi
  • 1 chinese kool
  • 3 witlof
  • zak mandarijnen
  • 1 aubergine
  • 2 rode paprika
  • bakje kiwibessen

Was wel blij met lekker veel fruit, want met groente zijn wij allebei beetje moeilijke eters haha de witlof heb ik al weggegeven

1 like

Ik denk dat vooral ketens die vaste tijd gebruiken, dus bijv Lidl en Bakker Bart, maar lokale winkels vaker een random tijd. Dat is in mijn woonplaats iig zo.

1 like

Dankjulliewel allemaal!

Ik zag gister die cactusvijgen in verpakking en dan was er 1 aan het schimmelen. Dus ik gokte zo dat ze de goede er nog uithalen en die in de pakketten doen. Ik hoopte er eigenlijk op in mijn pakket want wil het wel eens proberen :yum:

Lidl vandaag! Dat rechtsonder is een granaatappel

11 likes

Vergeten foto te maken van mijn Lidl pakket. Maar er zat in:

• appels
  • lente ui
  • mandarijnen
  • cherrytomaten
  • spruitjes
  • cactusvijgen
  • avocado
  • frambozen
  • paprika mix
1 like

Een zat een halve speciaalvlaai bij die normaal al €9 kost :heart_eyes:

17 likes

Ik heb net 2 boxen bij de Spar City opgehaald, er zat veel meer in dan ik had gedacht. Er zaten onder andere 7 salades, 2 zakjes aardappelen, belegde broodjes, vleeswaren en sushi in. Ik ga zeker vaker boxen proberen te bemachtigen!

1 like

Lidl :grin:

14 likes

2 bruine broden (met verschillende zaden / pitten), 2 desembroden (wit en walnoot/rozijn), 2 Italiaanse bollen en een ham- / kaascroissant.

12 likes

Ik was gisteren bij de Bakkerswinkel en ben vergeten een foto te maken.
Maar ik had voor €2,99 2 sandwiches (1 gezond en 1 hummus met gegrilde groenten), 2 gewone croissants en 2 kaascroissants, een half rozijnenbrood, 3 hartige scones, 1 kaneelscone en een rozijnenscone en 2 punten quiche.
Was een goede buit!

7 likes

8 likes

Oh ja dat ontbijt zie ik vaker voorbij komen, was daar al benieuwd naar. Misschien dat ik dat toch ook een keertje haal

Wat kreeg je bij de wagamama box?

Dat valt inderdaad tegen.

Wat leuk dit!! Heb me aangemeld, ben benieuwd. Zie dat alles van vandaag en morgen hier is uitverkocht. Wat is jullie ervsring met bakker bart en supermarkten wanneer dit wordt bijgewerkt? Of ligt het maar net aan als iets overblijft?

Ik moet morgen werken en de hema zit tegenover, dus hopelijk is er morgen een actie dan kan ik tussendoor even langs!

Oké, ik heb net een box opgehaald bij een traiteur / bakker, en ik weet gewoon niet wat ik hier aan het eten ben :joy: Wat ik zeker proef: veel room, rozijnen, er zitten ook wat noten in. Het oranje lijkt wortel te zijn (maar unsure). En er zullen ook wel wat eieren inzitten. Het heeft geen bodem. Ben ook niet zeker of het meer hartig of meer zoet is…

wie helpt mij uit de brand?
afbeelding

Whaha :joy: ik herken het niet! Is het wel lekker?

Haha jaa ik vind het echt lekker!! (omdat het voor 70% uit room bestaat wrs :joy:) maar ik kan er toch niet helemaal van genieten omdat ik niet weet of het als een toetje of als een hoofdgerecht bedoeld is :crazy_face:

edit: omg volgens mij is het gewoon cheesecake… hahaha wel echt random van die wortel dan (en ook omdat het geen bodem had herkende ik het misschien niet)