Haha XD ik hoop echt dat iemand nog met het verlossende antwoord komt!
Hahaha hebben ze geen website waar de producten op staan met foto’s erbij?
Bij Brokking is het echt altijd goed! Heb er morgen ook eentje. Ben wel nof benieuwd of er een verschil tussen de filialen zit maar kom niet vaak genoeg om dat al te zien (en ik kom alleen in oog in al of parkwijk)
Ik was gisteren voor het eerst bij oog in al, anders altijd rokade. Bij rokade is het ook goed, maar is vaak wel minder gewoon brood. Meer losse broodjes of ook wat gebak. Vind eigenlijk gewoon brood het fijnst, dus ga als dit allemaal op is nog eens oog in al proberen.
Ik heb bij Parkwijk laatst ook een zak harde broodjes gekregen, maar ook muesli bollen/een brood/krentenbollen en een oreocake. Oog in al altijd alleen brood/bollen en een keer chipolata taart gehad. Zal morgen eens checken of ze daar misschien uberhaupt geen harde broodjes verkopen (zou genoeg reden zijn om altijd op oog in al te azen)
Alles komt een kwartier nadat de ophaaltijd die dag eindigt online voor de volgende dag! Heel soms komt er in de loop van de dag nog wat bij of worden dingen juist geannuleerd als er toch minder over is.
voorhet eerst echt een teleurstellende bij brokking oia.
1 wit brood (mweh wit), zes bruine kadetje, vier krentenbollen, een roomboterstaaf en een pain au chocolat. ik ben aan het dieten dus de roomboterstaaf, pain au choco en het witbrood had van mij niet gehoeven, zou dit normaal ook niet kopen.
Het gaat om spullen die over zijn, die anders worden weggegooid. Als je dingen wil die je normaal ook koopt moet je ze normaal kopen
geef je deze reactie op iedereen die hier wel eens dat zegt? snap echt het concept wel + het gaat gewoon op, maar je mag ook wel eens teleurgesteld zijn. m’n buren zijn straks iig blij met de roomboterstaaf tijdens de koffiepauze
Tuurlijk mag je teleurgesteld zijn, maar het is wellicht niet zo handig om too good to go te doen bij een bakkerij als je veel niet mag hebben ivm je dieet.
Ik zit nu met spanning te wachten tot de box van de Lidl online komt haha, van de week had ik echt bijna eentje te pakken maar toen ik wou betalen bleek iemand anders net iets sneller te zijn.
Edit: huh wtf, heb hem echt om de halve minuut wezen checken maar er kwamen geen boxen online. Staat er wel bij dat het om 19:15 uitverkocht was?
Yaaaas mn 1e lild box bemachtigd. Hij was echt in minder dan 1m uitverkocht. Morgen ophalen!!
Wat lekker zeg, kan jij je dan inhouden om niet 4 stukken op 1 dag te nemen? Ik merk bij too good to go dat ik best wel ‘bodemdrang’ heb. Ook omdat ik het vaak voor mezelf haal en er geen vrienden langskomen die avond of de avond erna
Haha nou, ik eet er wel 2! En m’n vriend woont hier dat is ook handig zodat ik t iig niet meteen opeet.
Mijn 1e box van de laidl, super tevreden! Alleen de avocado is een beetje te zacht, maar de rest is echt nog supervers!
Het is vandaag wel gelukt!! Super chill. Heb de app nu iets later gecheckt en toen waren er nog twee, heb er eentje gekocht. Had vandaag ook geen groente/fruit gekocht tijdens boodschappen omdat ik hoopte dat ie vandaag wel zou lukken. Nadat ik had betaald was ie wel meteen weer uitverkocht. Ben heul erg benieuwd!
Helaas geen foto, maar mijn huisgenoot heeft een pakket van volgens mij 4€ bij de AH to go opgehaald met daarin: een vers sapje, een klein bakje sushi, een groot bakje sushi, stoommaaltijd pasta pesto room, magnetronmaaltijd roti kip, een red velvet muffin en een halfje maïsbrood.