Too Good To Go / Overblijvers

Wow, lijkt wel een pakket speciaal samengesteld om een lekkere grote pan soep te maken, haha.

2 likes

Gister mijn eerste box van de Lidl! Ik vind de inhoud niet heel speciaal maar wel heel blij mee. Lust alles/kan alles wel verwerken en op wat druiven na is alles nog hartstikke prima.
Dit zat er allemaal in:

• een kilo zoete conference peren
  • netje met 4 citroenen
  • 2 bosjes lente-ui
  • 500gr pitloze witte druiven
  • een courgette
  • een kilo wortels
  • een zakje met 2 keer mini romana sla

En daarna heb ik nog een box van de Coop buiten het centrum gekocht. Coop stelt me eigenlijk nooit teleur. Ben blij dat er qua vlees niet veel in de box zat, alleen kip en dat eet ik wel. Al met al: zeker niet ontevreden met de box!
Dit zat er allemaal in:

• en zak rucola slamelange
  • een zak geschrapte wortelen van een kg (haha ik heb geen gebrek aan wortelen de komende tijd!)
  • een halve liter volle melk
  • een pak frambozen vla
  • 300gr gemarineerde kipfilethaasjes
  • een maaltijdsalade couscous met gekruide reepjes kip
  • een verpakking met 4 kleine bekertjes Activia hazelnoot/quinoa
  • en een slagroomschnitt voor 5 personen (haha allemaal voor Bassie natuurlijk)

Merk wel dat ik weer helemaal into TGTG ben, ga denk ik komende week nog een box van Spar bestellen en dan is het voorlopig weer even klaar.

2 likes

Jammie, ik zie een grote pan tomaten/paprika soep aankomen.

Ik had weer een box van de Lidl vandaag en wat voor een :heart_eyes:

4 appels
5 peren
500g blauwe bessen
1 cactusvijg
4 tomaten
1 avocado
1 paprika
1 ijsbergsla
500g snoeptomaten
Krulpeterselie
Rozemarijn
Pasta basissaus
Verspakket groene curry :heart:

26 likes

Wauw!! Ik heb mn wekker al gezet om die van morgen te bemachtigen!

Cant wait!

1 like

Wow! Dat is nog eens een pakket!

1 like

AH to go bij metro Beurs. De medewerker ging het zelf samenstellen en vroeg of ik nog voorkeuren had, dus er zit geen vlees bij

9 likes

Ik heb een bon voor Lidl! Ik ga meteen even wat boodschappen halen daar, want ik kom er niet zo vaak.

Vraag je dan bij de kassa om die box? Of gewoon in de winkel aan een medewerker?

Bij mijn lidl’s moet ik me melden bij de service balie/kassa!

1 like

Ik ben er 1 keer geweest en had toen ook andere dingen nodig. Heb het bij een medewerker in de winkel gevraagd en die zei gewoon vragen bij de kassa. Dan roepen ze iemand op die het komt brengen.

2 likes

Gisteren bij de bakker voor 4,99:

• 3 broden (wit/zonnebloem/bruin/soort mais achtig brood)
  • 5 croissants (normaal, ham kaas en kaas)
  • 6 harde bollen (wit/bruin/sesam)
  • 6 krentenbollen
  • 6 zachte witte bollen
  • 2 fruitkrakelingen met banketbakkersroom

Echt bizar veel. Ik dacht bij 1,5 brood, de zak krentenbollen en die fruitkrakelingen al: zo lekkere score maar die vrouw bleef maar gaan…

16 likes

24 likes

Morgen kan ik bij de bakker en bij de LIDL terecht. Erg benieuwd wat ik allemaal ga krijgen.

2 likes

Weer een top box van de Lidl.

30 likes

Ook weer een super box van de Lidl

21 likes

Tip: niet de app refreshen, maar gewoon opnieuw aanklikken. Zo is het mij wel gelukt uiteindelijk!

1 like

Nu ik weer zoveel thuiszit zou ik ook wel weer eens hier aan mee willen doen! Alleen, waar zien jullie wanneer die boxen beschikbaar komen? Bij ‘mijn’ lidl staat ophalen van 13-19, maar niet vanaf hoelaat je zo’n box kan kopen!

Ongeveer een kwartier na de ophaaltijd.

Ik zit dan altijd rond 19.10 al klaar in de app en klik m dan weer aan en weer terug naar de hoofdpagina gaan op en neer zeg maar. Is me al 2x gelukt de keren dat ik het probeerde.

1 like

Bij Lidl inderdaad een kwartier vaak. Er staat ook bij ‘uitverkocht om 19.16’ bijvoorbeeld. Dus dan weet je dat het rond die tijd er op komt.

1 like

Ahh gister de hele tijd de app geopend, op willekeurige tijdstippen, maar steeds alles uitverkocht. Zo jammer! Ik ga hem vandaag beter in de gaten houden, ik heb wel eens zo’n box gekocht toen alles er rond 12u op kwam, dat was lekker overzichtelijk!

Ahh, als je het over de duivel hebt! Kan nu een ontbijtbox ophalen bij een hotel vlak achter mijn huis. Ben benieuwd!

4 likes