Ik heb een bon van Lidl! Ophaaltijd is tussen 13 en 19. Is het zinvol om bijv aan het eind te gaan of juist aan het begin? Of maakt dat niets uit?
Maakt niet uit, ze worden van te voren allemaal klaar gezet.
Maakt weinig uit denk ik. Ik heb drie keer een pakket gehaald bij de Lidl en die waren allemaal top. 1 keer stond het niet klaar en heeft ze wat dingen bij elkaar geraapt, maar was ook heerlijk.
Dit was ontbijt bij hotel 1, 5,50. Hier deed iemand het voor je in de meebrachte bakjes.
En deze hotel 2, 3.50. Hier mocht je zelf alles in bakjes doen. Echt heel fijn! Was helaas vergeten flessen mee te nemen, voor de verse sappen
Het bruine bij de scrambled eggs zijn champignons trouwens
mijn lidl box bestond uit twee doosjes druiven, kleine krop sla die niet meer eetbaar was, zak spinazie en een klein doosje cherrytomaatjes. Vond het zelf niet de moeite waard.
Net concertkaartjes die Lidl box zeg! Ik zat klaar in de app, om 19.05, steeds refreshen en nooit melding gehad dat er een beschikbaar was, maar toch was hij uitverkocht om 19.15 Nu heb ik mijn zinnen erop gezet haha.
Ga vandaag de manier van @HotMomma proberen!
Eet het liefst de hele dag brood dus erg blij met deze box. Zat ook nog een stokbrood bij. De helft gedeeld met mijn ouders en wat niet op ging in de vriezer gedaan.
Ohh ik probeer zo’n box al heel lang te krijgen maar met die inhoud zou ik ook zwaar teleurgesteld zijn.
Ik had een zak aardappelen, twee zakken spruiten en een bieslookplantje. Ik was ook niet zo enthousiast, vooral na al die veel fijnere pakketten hier.
Bij een macaronzaakje vandaag, voor 5 euro
Had wel het idee dat het echt een promoactie was, want er stonden echt nog iets van 20 dozen klaar!
Haha dit meen je? Wel mega slimme promo-actie. En het ziet er goed uuuuit
Jaa het is echt super lekker! Bijzonder smaken zijn het ook!
Jaloers! Macarons zijn altijd zo duur, ziet er super goed uit!
Bij alle lidl hier in de stad staat “verkoop is gestopt” bij jullie ook?
@Max ik vind het heel slim van dat zaakje, maar ook serieus jammer dat zo’n initiatief als too good to go weer misbruikt moet worden voor marketing.
Ik weet het niet zeker hoor! Maar viel me op, omdat ik het zaakje nog niet kende en er zoveel dozen klaar lagen. Kan ook gewoon zijn dat er heel veel over was.
Yesss lidl pakket bemachtigd! Net een spel dit haha
Dat staat er tussen eindtijd en voordat je de nieuwe box van de volgende dag kan kopen
Oh wat vreemd, thanks in ieder geval!
Echt zo shit want ik heb hele tijd op dat rondje van Lidl geklikt en stond hele tijd verkoop is gestopt. 10 minuten ofzo en app hele tijd opengehouden. Toen keek ik na kwartier nog eens en stond er: verkoop gestopt om 19 nog wat. Terwijl ik dus niks open zag staan :s
@Kauai