Lidl. Afgezien van de bruine plekken op 1 peer ziet alles er nog goed uit!
Ik vind het een leuk pakket, nu bedenken wat ik er allemaal mee ga maken 
Oooh ik heb eindelijk een lidl bon weten te bemachtigen, mijn eerste ooit! Nu zie ik dat ik de box tussen 13-19 kan ophalen morgen? Weten jullie ook of de inhoud verschilt met op welke tijd je hem ophaalt? Dat er meer/minder in zit als je hem later ophaalt bijv?
Nee, ze maken ze van tevoren en hebben ze klaar staan.
Dat wordt scheten laten 
Hahaha dit is het pakket waar ik altijd voor vrees. Ik heb zoooo’n hekel aan kool. Het lijkt ook wel alsof je er weken van kan eten zonder dat het op gaat.
Maar zuurkool is inderdaad wel een goed idee. Dat deed ik vroeger met de kool uit mijn moestuin en dan kan je er wel leuke dingen mee maken, je kan experimenteren met allerlei kruiden en specerijen. En je hoeft niet in één keer zo’n hele kool weg te werken.
Ik heb toen veel inspiratie gehaald uit Verrot Lekker, een kookboek dat helemaal over fermenteren gaat en waar ook allemaal bijzondere combinaties in gemaakt worden.
Nouja, sterkte in ieder geval met je kolen pakket.
Ik maak met die spitskool vaak okonomiyaki (daarbij gebruik je ook nog lente ui!) En de andere helft coleslaw 
Heb je hier een recept voor (de okonomiyaki)? Ben altijd op zoek naar recepten voor dingen met kool haha.
Ik volg het recept van Joshua Weissman op YouTube. Ik laat sommige dingen van hem wel weg (zoals dat gember en andere spul erop en ook de gamba’s). Die saus die erop gaat is echt heerlijk 
Thanks!! Ik eet zelf geen ei maar ga eens een poging wagen en lijnzaad ‘ei’ maken ter vervanging. Ziet er echt heel goed uit!
Ik heb hem ook een keer vegan op en die was even lekker 
Dat klinkt goed!
Ik heb geen foto gemaakt van mijn lidl box maar het was echt een goede!
- Twee bakjes bramen
- Een halve kilo druiven
- Een zak peren
- Kaki
- Een zak paprika’s
- Sperziebonen
- Sla
- Lente-ui
- Grapefruit
Net opgehaald bij de Turkse bakker hier in de stad! Zo lekker allemaal, en veel! (die giga Turkse broden zijn er 2
)
Wauw wat royaal! 
Misschien verschilt het heel erg per bakker, maar wat zijn jullie ervaringen met een tgtg pakket van een bakker? Is het dagvers brood (wat morgen niet meer verkocht kan worden) of wel echt al een beetje oud en uitgedroogd?