Het ligt volgens mij ook aan het filiaal. Ik heb nu 2x een box bij hetzelfde filiaal gehaald en die was elke keer top. Laatst bij een ander filiaal en die was mwah. Dus als je nog een ander filiaal in de buurt hebt misschien daar een keer proberen?
Dit is ook gewoon geen 12 euro waard, dus ze hebben je te weinig meegegeven.
Haha, oke what was I thinking? Had een box van de bakker met daarin 4 broden en een zak bolletjes. Stiekem gehoopt op lekkere gebakjes, maar dit brood is natuurlijk veel te veel voor mij. Gelukkig 3 broden kunnen doneren aan de hulp (die er erg blij mee was!) en de rest gaat in mijn vriesvakje
Mijn vriezer is weer gevuld

Als je de champignons lichtjes bakt en daarna even laat afkoelen kun je ze invriezen!
Dit schijnt heel lekker te zijn: https://www.volkskrant.nl/eten-en-drinken/recept-tegen-de-herfstdip-aan-de-paddo-s~b5a37940/
Bakken met veel peper, zout en 2/3 tenen knoflook, scheutje room erbij en dan op een stuk toast met rucola.
Van zo’n doosjes blijf echt niets over als het gebakken is.
Ik had een lidl box:
2 peren
2 appels
3 bananen
5 mandarijnen
2 zakjes radijs
2 avocado’s
3 tomaten
1 komkommer
2 courgette
Ik vond het prima, maar wel een beetje saai ofzo? Alles was ook los en nog heel goed, dus had het idee dat ze eigenljjk niet genoeg hadden voor de boxen.
geen idee of je hier wat mee gaat doen maar dit zijn 4 van mijn favoriete recepten waar champignons in zitten
In die risotto gaat zelfs zoveel champignon dat je ze waarschijnlijk direct allemaal op hebt hahaha.
Hartige taart!
Wat ze bij mijn Lidl wel eens doen is van die vers pakketten openen en opsplitsen over meerdere tgtg paketten. De helft is dan misschien echt op het randje en de andere helft nog helemaal prima.
is ook nog eens de lekkerste (en vooral: makkelijkste!! de oven doet het werk voor je) ever
Ragout maken! Daar gaan zo twee dozen in en het is superlekker en makkelijk
Zo heb ik een keer in een Lidl pakket 4 bosjes lente-ui gehad. Heb normaal al moeite om één zo’n bosje op te krijgen omdat je vaak maar 1 of 2 stengels nodig hebt.
Haha dat is shit. Dan beter drie doosjes champignons!
Kimchi maken!
Ik kwam dit topic tegen en heb de app weer gedownload heb ‘m al eens gehad maar toen was er weinig in de buurt. Zie nu dat de Lidl waar we tegenover wonen ook aangesloten is, ben benieuwd!
Ik ben wel benieuwd, hoe combineren jullie het eten dat jullie via de app halen met een eventuele weekplanning? Wij doen vaak voor een paar dagen vooruit boodschappen, maar via de app kan dat natuurlijk niet.