Too Good To Go / Overblijvers

3 pakketten afgelopen week. Wel gedeeld met mijn ouders.

Groente/Fruit van de Sligro 4,99

Broodpakket van de Makro 3,99

Gewoon pakket van de Makro 4,99

16 likes

Echt he! De bakker waar dit vandaan komt is echt superklein en ambachtelijk. Dus ook wel duurder dan gemiddeld.

Gaat morgen goed smaken bij de koffie na het werk.
En de thee, en het water, en gewoon zo. :drooling_face::woozy_face:

1 like

Wow, megaveel! :smile:

1 like

Late reactie maar bij mijn laatste backwerk zat er in:
2 belegde broodjes (1 met kip en 1 met caprese)
1 pretzel
1 chocolade croissant
2 muffins
2 smoothie’s
Vond het een top pakket en was prima als avond eten en snacks voor de volgende dag :wink:

1 like

Zoveel!

28 likes

Woooow heel nice. Vooral jaloers op die kaas :heart_eyes:

1 like

I was today years old toen ik er achter kwam dat er zoiets als kant en klare brie plakjes bestaat.

8 likes

Wooow echt heel veel! Krijg je dit nog wel op tijd op? Sommige dingen komen niet zo nauw natuurlijk maar zie ook kip, filet americain en rosbief. Is dat nog even houdbaar of al vandaag of morgen op de datum?

Edit: Zie met inzoomen nu dat veel al vandaag op de datum is. Zou dat zelf toch wel zonde vinden dat je alsnog veel weggooid waarschijnlijk. Hadden ze bij de AH misschien beter toch wat meer kleinere pakketjes kunnen maken. Tenminste ik ben met vlees wel echt altijd nogal van het aan de houdbaarheidsdatum houden maar misschien ben jij wel anders, denk nu wel erg vanuit mezelf natuurlijk.

@tantejet ik lees bij, maar ben nu wel benieuwd wat je hebt gekregen!

Die kip shoarma zit in de vriezer, rosbief eet m’n vriend vandaag op, die kaas geloof ik wel haha en die bakkerij producten ook.
Maar ik zei ook al dat ze van de 3 boxen die we gisteren haalden (met de buren samen), hadden ze er ook 5 kunnen maken. Verdienen zij meer en is het nog steeds eerlijk verdeeld.

Misschien hadden ze er meer maar zijn er minder bonnen verkocht?

3 kleine gebakjes, 1 brood, half krenten brood en 10 zachte bolletjes.

1 like

Deze is altijd uitverkocht dus denk het niet. Maar vind het prima hoor haha, zoveel producten.

Gewoon in de vriezer gooien toch?

Lidl pakket weer!

10 likes

Daar ben ik ook benieuwd naar! Kwam die om dezelfde tijd online als de gewone box?

1 like

Is dit een gewone AH? Bij mij hebben die helemaal geen too good to go. Goed pakket zeg.

Het is een franchise.

1 like

Ik heb er net 1 van de bakker bart gekocht, kan hem straks ophalen. Ben benieuwd!

1 like

Oeeee er kwam last minute een bon van de oliebollenkraam online! Kan het al over tien minuten ophalen :tada:

Edit:

Een mix van 15 gewone oliebollen en krentenbollen. En in het kleine zakje zit een appelbol. Ik ben gelukkig.

27 likes