Too Good To Go / Overblijvers

Wel blij met dit pakket, vandaag voor het eerst sinds mijn 6de levensjaar spruitjes gegeten :sweat_smile:

15 likes

Heb je hier een recept voor (de okonomiyaki)? Ben altijd op zoek naar recepten voor dingen met kool haha.

Ik volg het recept van Joshua Weissman op YouTube. Ik laat sommige dingen van hem wel weg (zoals dat gember en andere spul erop en ook de gamba’s). Die saus die erop gaat is echt heerlijk :star_struck:

1 like

Thanks!! Ik eet zelf geen ei maar ga eens een poging wagen en lijnzaad ‘ei’ maken ter vervanging. Ziet er echt heel goed uit!

Ik heb hem ook een keer vegan op en die was even lekker :wink:

1 like

Dat klinkt goed!

Bijna hetzelfde als 2 wkn geleden maar wel weer een chill broodpakket :grin:

7 likes

Ik heb geen foto gemaakt van mijn lidl box maar het was echt een goede!

• Twee bakjes bramen
  • Een halve kilo druiven
  • Een zak peren
  • Kaki
  • Een zak paprika’s
  • Sperziebonen
  • Sla
  • Lente-ui
  • Grapefruit
9 likes

Net opgehaald bij de Turkse bakker hier in de stad! Zo lekker allemaal, en veel! (die giga Turkse broden zijn er 2 :smirk:)

35 likes

Wauw wat royaal! :heart_eyes:

1 like

Pakketje van Henri Willig (toeristenkaaswinkeltje).

23 likes

Misschien verschilt het heel erg per bakker, maar wat zijn jullie ervaringen met een tgtg pakket van een bakker? Is het dagvers brood (wat morgen niet meer verkocht kan worden) of wel echt al een beetje oud en uitgedroogd?

Verschilt per bakker en per keer, maar als er iets bij zit wat droog is zijn dat meestal losse broodjes. Soms zijn ze na even in de oven doen weer prima, soms nog steeds niet echt lekker maar dat is dan meestal ook de dag erna, niet meteen als je thuiskomt.
Maar meestal krijg je zoveel dat er daarnaast ook veel bij zit wat echt nog heel goed is, of is gewoon alles nog prima. Over het algemeen echt wel dagvers.

1 like

Ik heb al een paar keer een broodpakket opgehaald en het was altijd dagvers, ik kreeg meestal ook donuts of muffins die ze gewoon uit het schap haalden dus die waren misschien nog wel verkocht anders

1 like

Pakketje bij de Coffee Company opgehaald. Heel lekker vier sapjes en twee koekjes, maar helaas ging de fietsrit naar huis er nogal wild aan toe, waardoor de bodem van het papieren tasje waar ze in stonden compleet nat was en de bodem eruit viel toen ik thuis was… so sad! Maar de koekjes waren lekker.

Je kan het wel zien aan de hand van de tijd wanneer je het kan ophalen (denk ik iig) in de ochtend ophalen is van de vorige dag, aan einde tegen sluitingstijd ophalen is van die dag.

1 like

Nvm

Er doet hier een oliebollenkraam mee :star_struck:
Net opgehaald 2 appelbeignets, 7 oliebollen en 10 krentenoliebollen (5kleine en 5grote). En dat voor 5euries :dancer:

41 likes

Groentewinkel:

• 5 jalapeño
  • 6 gele chili’s
  • 2 (en een half haha) witte courgette
  • 2 passievrucht
  • zak spinazie
  • 3 grote heirloom tomaten
  • 2 paprika
15 likes

Omg de droom :drooling_face:

1 like