Een lekker herfstpakket! En als iemand een lekker recept weet met kastanjes? Hit me up!
Uit de oven en dan in de risotto!
Oe goeie! Hou van risotto.
Bij de plaatselijke biowinkel.
Voor €4, terwijl die forelfilet normaal al €10 is.
Heel blij, en gaat lekker smaken de komende dagen.
Ik had vandaag bij de Hema 6 bruine bolletjes, een carrotcake, een pakje peperpaté, een pak kant-en-klare poffertjes en afbaksaucijzenbroodjes
Iemand ervaring met bakkerij Broekmans? Zo vaak geprobeerd en steeds te laat. Nu ejnelijk een bon. Ben excited
Wat een kunstwerkje die rechtse!
3 pakketten afgelopen week. Wel gedeeld met mijn ouders.
Groente/Fruit van de Sligro 4,99
Broodpakket van de Makro 3,99
Gewoon pakket van de Makro 4,99
Echt he! De bakker waar dit vandaan komt is echt superklein en ambachtelijk. Dus ook wel duurder dan gemiddeld.
Gaat morgen goed smaken bij de koffie na het werk.
En de thee, en het water, en gewoon zo.
Wow, megaveel!
Late reactie maar bij mijn laatste backwerk zat er in:
2 belegde broodjes (1 met kip en 1 met caprese)
1 pretzel
1 chocolade croissant
2 muffins
2 smoothie’s
Vond het een top pakket en was prima als avond eten en snacks voor de volgende dag
Woooow heel nice. Vooral jaloers op die kaas
I was today years old toen ik er achter kwam dat er zoiets als kant en klare brie plakjes bestaat.
Wooow echt heel veel! Krijg je dit nog wel op tijd op? Sommige dingen komen niet zo nauw natuurlijk maar zie ook kip, filet americain en rosbief. Is dat nog even houdbaar of al vandaag of morgen op de datum?
Edit: Zie met inzoomen nu dat veel al vandaag op de datum is. Zou dat zelf toch wel zonde vinden dat je alsnog veel weggooid waarschijnlijk. Hadden ze bij de AH misschien beter toch wat meer kleinere pakketjes kunnen maken. Tenminste ik ben met vlees wel echt altijd nogal van het aan de houdbaarheidsdatum houden maar misschien ben jij wel anders, denk nu wel erg vanuit mezelf natuurlijk.